Riikka Purra räpsytteli silmiään 965-990 kertaa 16 minuutin aikana, kun he pitivät Orpo Petterin kanssa syrjimättömyystiedonannon Königstedin kartanolla.
Siis liki 61 kertaa minuutissa. Normaali ihminen räpsyttelee noin 12 kertaa minuutissa silmiään.
Tyypillisesti hermostuneena valehtelevat räpsyttelevät silmiään useammin kuin 20 kertaa minuutissa.
Purran silmien räpsyttely kehonkielitulkattuna - valehtelija
69
727
Vastaukset
- Anonyymi
Se on 😍 jokin naisten juttu , miten vaikutetaan vastapuoleen
- Anonyymi
Ja höpöt. Taitaa olla paksut piilolinssit silmissä.
- Anonyymi
Ai että Riikka lirkutteli Petterille ja räpytteli silmiään kuin kottaraisparvi olisi lentänyt "telefoonilankalle"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpöt. Taitaa olla paksut piilolinssit silmissä.
voi olla jos ei käytä silmätippoja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että Riikka lirkutteli Petterille ja räpytteli silmiään kuin kottaraisparvi olisi lentänyt "telefoonilankalle"?
itseasiassa tulee minun tapaus mieleen jolloin räpyttelin silmiäni , kun tiesin erään kaverin äidin tarkkailleen ja se väitti minun olevan , joku pimee 🤣
Miksikäs sen poika osottautui 🤣🤣🤣 taisi olla joku imbesillien päivähoitaja ja ukko oli jossain paremassa virassa , kun ajelimme ilmaisilla auton bensoilla 🤔 - Anonyymi
Ilmeisesti. Sillä luonnollista se ei ole.
- Anonyymi
Ai laskitko, ottiko molo syttyjä?
- Anonyymi
Pitikö taas mennä asiattomuuksiin persu ?
- Anonyymi
Syyllisyyteen riittää ihan vaan köyhyys.
- Anonyymi
Tuo menee enemmän keikistelyn kuin valehtelun piikkiin
- Anonyymi
Riikan petollinen lirkuttelu uppoaa Petteriin kuin tulikuuma naskali voihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota tuohon Riikan jatkuvaan silmien räpyttelyyn. Se todella kiinnittää huomiota.
- Anonyymi
Uusi nimimerkki, vanha virsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Mitähän puolisot tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota tuohon Riikan jatkuvaan silmien räpyttelyyn. Se todella kiinnittää huomiota.
On huomattu täällä myös.
- Anonyymi
Sinähän se täällä länkytät yötä päivää.
- Anonyymi
Jopas on viherkommarit taas aiheen keksineet, onko teillä varmasti kakki hyvin? Silmistä muuten tuli mieleen taannoinen ilmasto- ja ympäristöministeri Emma Kari, jonka silmät oikeasti pyörivät päässä volttia kuin hedelmäpeli, mitäs se sitten mahtaakaan viestittää?
- Anonyymi
Sinikommari veti koko palkokasvin kolviinsa! Hehehee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehee tyyppi iski taas hehehee, et kuitenkaan vastannut kysymykseen, hehehee.
Hehehee, vielä kerran hehehee. - Anonyymi
Etkö muista, kuinka persut kirjoittelivat Marinin silmistä?
- Anonyymi
Muutit puheenaihetta persu ,taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivoi. Kysypä jos vaikka vaimo antaisi kun on taas tuo alapää mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muista, kuinka persut kirjoittelivat Marinin silmistä?
Kyllä muistetaan.
- Anonyymi
Ottaa koville vasemmistoa!
- Anonyymi
Mikä, rakas persikka?
- Anonyymi
Sanna Marin saattoi istua piippuhyllyllä minuuttitolkulla räpsyttämättä silmiään.
Tuijotus yläviistoon silmät isoina, lasittunut katse tyhjyyteen, mitä tämä demareiden mielestä viestittää?- Anonyymi
Päättäväisyyttä 👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäväisyyttä 👀
Pää tiltissä vaiko jauhoa nokassa?
- Anonyymi
Sanna on vain yksi demari. Ei me kysellä Riikan räpytyksestä kaikkien persujenviestityksistä.
- Anonyymi
Jumankekka, nyt ei saa Purra ees räpytellä silmiään, muuten on rasisti... Taitaa tulla uuden hallituksen rasisminvastaisesta selonteosta melkoisen paksu opus?
- Anonyymi
Kehonkieli on todella paljastanut monen ihmisen tavat ja erityisesti jos valehtelee.
Trumppia oli kaikista helpoin lukea , esim hänen äänenpainonsa paljasti usein milloin valehteli.
Se vaan on niin ettei ihminen mitenkään voi vaikuttaa siihen itse miten Kehonkieli toimii.
Monet rikolliset ovat paljastaneet Juuri kehonkielellä valehtelunsa.
Kiva todella seurata eri ihmisten Kehonkieltä eikä koskaan Ole mennyt väärän tulkkaamiset
- Anonyymi
Aloittajalla oli taas tutkittua asiaa.
- Anonyymi
Kehonkieli ei valehtele koskaan Kyllä nämä politikot yrittävät usein estää ettei näkyisi mutta kukaan ei voi peitellä kehon kieltä vaikka miten yrittäis
Ei ainostaan räpyttely vaan on monta muutakin juttua mistä näkee sen miten he todellisuudessa ovat.- Anonyymi
Kai olette huomanneet, että Riikalla myös korvat heiluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai olette huomanneet, että Riikalla myös korvat heiluu?
Irvistely paljastaa tic-oireet.
- Anonyymi
Myös Soini räpytteli silmiään puolen sekunnin välein, mutta vain silloin kun hän häkeltyi tai valehteli.
- Anonyymi
Lisäksi hermostuessaan (aina kun joku oli hänen kanssaan eri mieltä) Isä Timo nasautti kuuluisan aromirikkaan konjakkipierun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi hermostuessaan (aina kun joku oli hänen kanssaan eri mieltä) Isä Timo nasautti kuuluisan aromirikkaan konjakkipierun.
Sitä minä en tiedä, miltä Soinin pierut haisevat, kun minä en ole nähnyt häntä kuin telkkarissa.
En ole myöskään kuullut kenenkään kertoneen ennen sinua noista Soini 'kuuluisista' pieruista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minä en tiedä, miltä Soinin pierut haisevat, kun minä en ole nähnyt häntä kuin telkkarissa.
En ole myöskään kuullut kenenkään kertoneen ennen sinua noista Soini 'kuuluisista' pieruista.Katkeran persun juttuja.
- Anonyymi
Sattumoisin katsoin osan tuon tilaisuuden uutisoinnista ja huomioni kiinnittyi hetimiten Purran jotensakin luonnottomaan silmienräpsyttelyyn.
Mistä tuossa oikein oli kyse, minä en tiedä mutta jotain perin outoa se oli?- Anonyymi
vainosi 18-22h/365vrk vuodessa kepuja suolessa kunnes Halla-aho nappasi alle 9%:n kannatusalhoon ajaneelta Soinilta puoluejohdon asianomaisella mennessä pupu pöksyyn Halla-ahon haastamisessa kannatuksen sulaessa alta. Kun tuli myytyä "hiukan" hanuria Sipilälle salkkua vastaan. Vintin pimetessä lopullisesti Halla-ahon potkiessa natsit puolueestaan pihalle. Toki vieläkin itkee kepujenkin perään sotilas nikeillä joita omaa kymmenittäin?
- Anonyymi
Taajuus on kutakuinkin sama kuin Suomen sähköverkon. Onko Purra robotti, botti vai puhuva pää
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan katkopuheista Marinia?
Iso pää ja iso suu.
- Anonyymi
Uli uli uuuuuu,
Demarit uliseee uli uli uli,
Uli uli riikka räpsyttää uli uli uli,
Rasisiti rasisti uli uli uuuuuuuuu,
Uli uli uli uli natsi natsi uli uli uliiiiiiiiiiiuuuuu,
Uli uli uli vitt. kun ulisituttaaa uli uli uuuu,
Uli uli köh - Anonyymi
Juu kyl toi kehonkieli on pantu merkille, ettei oikein rimmaa sanojen kanssa.
- Anonyymi
Kommarinraatoko siellä vinkuu?
- Anonyymi
Mitä puusilmä-Sanna kehon (minkä kehon) kieli kertoo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommarinraatoko siellä vinkuu?
Persujen Kotkanpesässä näkyy otsasuonet pullistelevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen Kotkanpesässä näkyy otsasuonet pullistelevan.
Avauksien ja nillityksen määrästä päätellen ne otsasuonet taitavat pullistella joillakin muilla kuin persuilla?
- Anonyymi
Huvittavinta Persuissa?
No se, kun he valittavat vainoamisestaan. Kun sitten muistelee heidän omia puheitaan muista ihmisistä, niin ei siinä kyllä sääli pääse heräämään heitä kohtaan.- Anonyymi
Keitä tarkoitat muilla ihmisillä ja mikä oli aihe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keitä tarkoitat muilla ihmisillä ja mikä oli aihe?
Persujen uhriutumiskuplan ulkopuolella kaikki muut ovat "muita ihmisiä", eli siis persujen mielestä vihattavia. Persut pitävät jopa kokoomuslaisia kommunisteina, eli eiköhän se kerro sinimustien rasistipersujen arvomaailmasta jo kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen uhriutumiskuplan ulkopuolella kaikki muut ovat "muita ihmisiä", eli siis persujen mielestä vihattavia. Persut pitävät jopa kokoomuslaisia kommunisteina, eli eiköhän se kerro sinimustien rasistipersujen arvomaailmasta jo kaiken.
Voi voi, sinunkin viisauden siemenet taisi jäädä jo ukin palleihin?
- Anonyymi
Ei todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo.
- Anonyymi
Orpokin sortui jo mälisemään. Nolon näköistä touhua paasaaminen.
- Anonyymi
Purra on silmiensä vanki. Seuraava tilastoa odotellessa.
- Anonyymi
Riikalla ei pokka pidä, kun leikkaa köyhiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikalla ei pokka pidä, kun leikkaa köyhiltä.
Hyvin pitää, tunneköyhä itkee vain kun itseä loukataan kertomalla omia juttuja, kun ne päivänvalossa näyttää natsihuoran kirjoituksilta.
Olin silloin vain 30 v tohtoriopiskelija, en mitään elämästä vielä ymmärtänyt. Olin vain kaljaa juonut ja poikain piirissä pöydällä tanssinut...
Nyt tiedän, Hallis oli hyvä veto, sen spermaturpana sitä voi suunnitella manipulointeja ja ptää haukaa, ei sen akka välitä, Hallis tekee sitä koko ajan
- Anonyymi
Olen huomannut. Purralla räpsyts Hallalla nieleskeli.
- Anonyymi
Aloittajan äiti vinkkasi myös silmää kapakassa ja sai monta yöviesrasta ja salamia.
kehonkielitulkattuna patja. - Anonyymi
Kuka uskoo että natsihuorasta tulee tasavallan kannattaja?
Ja miten? - Anonyymi
Pitäis kerätä mainehaittavero kaikilta niiltä, jotka eivät kunnioita Suomen perustuslakia eivätkä ihmisten yhdenvertaisuutta. Haittavero. Ei maamme tuhoaminen
ja rikollisuuden nousun edistäminen viemällä köyhiltä tuet ole muuta kuin Putinin laariin pelaamista!
Maanpetturuutta! - Anonyymi
tää on hyvä
- Anonyymi
Miten Purran ka Orpon silmät rapsyivät rasismiselonteossa?
- Anonyymi
Sielunpeili on vain pikkuisen kulunut
- Anonyymi
Eli 61 kertaa minuutissa on ennätys.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503247- 151680
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161619- 341548
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251362Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401262- 601201
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221003- 127952