Sebastian Tynkkysellä suhde MIEHEN kanssa

Anonyymi-ap

Tynkkysellä intiimi suhde nuoren miehen kanssa. Onko sopivaa kansanedustajalle?

46

308

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän olen huolissani sen housuunsa paskomisesta. Epämiellyttävää edustajatovereille olla samoissa tiloissa haistelemassa.

    • Anonyymi

      Kakka-Sebi on häpeäksi puolueelleen.

    • Anonyymi

      Tynkkynen vaikuttaa homolta. Onko edes inttiä käynyt?

      • Anonyymi

        Sebastian on Isänmaallinen, mutta armeijasta vapautettu.


    • Anonyymi

      Rouva Haavisto ressaksi!

    • Anonyymi

      HYI SAATANA!

    • Anonyymi

      Peräreijän rassaaja siis kyseessä.

      • Anonyymi

        Kas kun et tule koskaan tietämäänkään heidä seksi elämästään mitään koska se ei sinullemkuulu edes , kunha hommaat itsellenikin vaikka viagara ettei tartte olla kateellinen toisille .
        Kehitysmaan ongelma eräillä


    • Anonyymi

      Tirsk! Vai että "miehen" 😆 🤣 😂 😅

    • Anonyymi

      prsuhomo 😁

    • Anonyymi

      Homostelu, se se on miesten hommaa.

    • Anonyymi

      Mitä väliä kunhan ei pressa ole homo. Siinä kulkee raja.

      • Anonyymi

        Voi kun Persu parka ahtaalla, koivin yrittää puolustella.
        Mikset suoraan sanonut jos on Persu kaikki käy, mutta muilta ei sallita.
        Tootte tosi reppanoita.


      • Anonyymi

        Kellä kulkee kellä ei.
        Minulla raja kulkee siinä, ettei pressa voi olla oikeudessa tuomittu rasisti.


    • Anonyymi

      Persujen nuorisoosastolla jo useampi homostelija?

    • Anonyymi

      Ei se vielä mitään, mutta kun "rouva" on sysimusta!

    • Anonyymi

      no onko homot nyt persuille ok vai ei. takki kääntyy taas täski asias niin ettei peräs pysy

    • Anonyymi

      Voi voi onhan siellä monella muullakin mies kaveri.Ilmari Nurmisella ,Pekka Havistolla.ja kukaties vielä muillakin.🤣

      • Anonyymi

        Kyllä mutta ei muut niin homovastaisia,kuin Persut.
        Miten helvetissä pysyttekärryllä, kun teidän mielipiteet vaihtuvat alvariin.


    • Anonyymi

      Ei näihin kannata mitenkään puuttua.
      Netissä luettua: Suomalainen naispiispa vihki poikansa miehen kanssa avioliittoon.

    • Anonyymi

      Ja vielä mustaan mieheen, tuosta näkee ettei Tynkkynen olekaan rasisti!

      • Anonyymi

        Kovin on hiljaista Persu rintamalla. Ei se omapesä olekaan niin puhdas. Eiköhän nuo 🤡 jokun keksi, että pääsevät yhteishenkeä ylistämään.


      • Anonyymi

        Homoilu on hänelle rasismiakin tärkeämpää. Ei kukaan kantasuomalainen homo kehtaisi Sebun kanssa seurustella.


    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Miksi ei olisi sopivaa , onhan niitä homosuhteissa paljon maailmassa. Ei kai kenenkään sukupuolinen suuntaus voi mitenkään olla syy ettei Saisiolle tekemässä työtä kansanedustajana
      Ei sinunkaan laiteta töistä, pois vaikka olen tosi huono sängyssä ettei toinen ehdi mukaan koskaan .joten eikö ,ole aika nähdä yhteiskunta kuten se on , miten homous muka vaikuttaa työntekoon , oikea kaksois moralisti olet etkä elä tätä aikaa .

      Suomalainen se on kovasti kiinnostunut ihmisten seksi elämästä ymmärtämättä ettei siinä ole mitään joka veisi älykkyyden ihmiseltä pois.
      Pääseehän ne kolmen sekunnin miehetkin hyville paikoille töihin ja kun kuuntelee heidän naisiaan , niin sääliksi käy. Niin että seksuaalinen suuntaus on täysin hyväksyttävää homopareja on vaikka miten paljon , ei haittaa että on yksi,lisää onnea heille saa vaan toivottaa jos ovat löytäneet sen mitä ovat etsineet. Rakkaus ei ole koskaan väärää.

    • Anonyymi

      Vihervasemmisto nillittää kuinka kamalaa rasismia eriarvoistaa homoja ja tummaihoisia.
      Persut ovat pahoja rasisteja, mutta kun vihervasemmisto syyllistyy samaan se tulkitaan paremaksi eivätkä huomaa hurskasteluaan.

    • Anonyymi

      Veikkaan ettei Tynkkysellä ole mitään asiaa prideille…

    • Anonyymi

      No eikö se homoksi jo bb:sä aikanaan tunnustautunu

    • Anonyymi

      Se on sitä oikeaa homostelua.

    • Suomessa on seksuaalivähemmistöjen edustajia paitsi eduskunnassa, myös mediavälineissä, viihdeteollisuudessa, urheilussa jne. Onko aloittajan mielestä sopivaa, että seksuaalivähemmistöjen edustajat poistetaan näiltä toiminta-alueilta, jos seksuaalisuuden moninaisuus aiheuttaa korvien välissä kiristystä? Vai onko esim. homoseksuaali ja homoseksuaali kaksi eri asiaa hyväksymisen kannalta, riippuen siitä, kuka olet ja mitä edustat? Esim. Vihreä vs. Persu?

      Mielestäni seksuaalisuudesta puhuminen pitäisi kieltää aivokuoIIeilta ääriajattelijoilta, kuten aloittaja.

      • Anonyymi

        Hmm, tiedätkö jotain seksuaalisuudesta?


    • Anonyymi

      Ei muutakuin Pride -marsseille Banaani!

      Mulle kanssa ihan sama että Tynkkysen kaveri on mies ja afrikkalainen.
      Mulle ihan sama jos Marin bailaa ja juo sidukkaa, aika moni tekee tota.
      Mulle ihan sama, jos Halla-aholle ei riitä yksi nainen ja liuta lapsia.
      Mulle ihan sama, jos Mäkynen pettää vaimoaan, ihan niitten asia.


      Suomessa mulle on tärkeää perustuslaki, yhdenvertaisuus, tasa-arvo ja demokratia.
      Se luo turvaa ja uskoa, että olemme yhtenäisiä ulkoisia ja sisäisiä uhkia vastaan. PS :n toivon kestävän koko kauden hallituksessa ja näyttävän miten haluavat noita arvoja edistää!

    • Anonyymi

      En tiedä, mutta kyllä aika homoa on.

    • Anonyymi

      Antaa Sebastianin panna. Itse olen hetero, ja mua ei vaivaa pätkääkään mihin reikään kanssaeläjäni puskevat, kunhan se ei ole mun backyard.

    • Anonyymi

      Tynkis on persuille painajainen.
      Homostelee ja vielä mustan kanssa.
      Olen kuullut aika kärkeviäkin kommentteja STn sopivuudesta Persujen
      puoluekuvaan.

    • Anonyymi

      persut ei siis salli elämää homoille ja mustille paitsi jos ne on persuja tai persujen hoitoja. sitte on vielä niitä vasaroitaki jos tarvii

    • Anonyymi

      Erotettava puolueesta, sen jälkeen vasaroitava.

    • Anonyymi

      Ei taida vaikuttaa millään lailla sinne sun peräkamariin.

      • Anonyymi

        eipä


    • Anonyymi

      Niin. Ehkä me saatais olla ihmisiä, ilman vasarointia?

    • Varmaankin puolet kansanedustajista on seurustelusuhteessa tai avioliitossa miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Pelolla johtaminen ei tuo tuottavuutta eikä tuloksia. Esimerkkinä Putinin johtama valtio. Mikään ei suurvallalta onnaa, paitsi kansalta ryöstettyjen varojen sijoittaminen länsimaihin!

    • Anonyymi

      Kai se tavalliselle ihmiselle on ihan se ja sama kuka ketäkin panee?

    • Anonyymi

      Kyllä, kansanedustajalle on sopivaa olla suhteessa jopa miehen kanssa. Vaikka se olisi tämän vian lisäksi vielä nuorikin. Nuoret miehet ovat osa kansaa nekin.

    • Anonyymi

      Eikö tollaset Tynkkyset kuuluisi yhtä paljon teloittaa kuin jokainen rikollinen poliisi maassa?

    • Anonyymi

      Epäilyttävän oloinen hemmo. FIanellipaita keskellä kesääkin päällä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      3010
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2365
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      47
      2320
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      132
      1636
    5. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      45
      1603
    6. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      12
      1540
    7. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1380
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1375
    9. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      257
      1369
    10. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1253
    Aihe