Mikä tavaravarasto on tämä "Sedu"? Myy tietokoneita kuukaudesta toiseen valtakunnallisella foorumilla, mutta vain paikkakunnalla asuville, ei siis lähetä myymiään koneita. Tämän volyymin huomioon ottaen, näyttää siltä, että tämä systeemi on suunniteltu jonkun lähipiirissä toimivan diilerin tarpeisiin.
Sedu myy ja myy
11
385
Vastaukset
- Anonyymi
Myy missä? Onko jotain todisteita asiasta?
- Anonyymi
Missä myy? Linkki sinne!
- Anonyymi
On myynyt jo vuosia huutokaupat.com mutta hinnat nousee mun mielestä liian koviksi. on ollut läppäreitä,pöytäkoneita,laasereita,kännyköitä.niitä atk-pöytiä jokka nousee ja kaappeja. sillon kun sairaala loppu siis vanha puoli myytiin huudossa kaikki keittiövehkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myynyt jo vuosia huutokaupat.com mutta hinnat nousee mun mielestä liian koviksi. on ollut läppäreitä,pöytäkoneita,laasereita,kännyköitä.niitä atk-pöytiä jokka nousee ja kaappeja. sillon kun sairaala loppu siis vanha puoli myytiin huudossa kaikki keittiövehkeet.
Ostajat päättää sen mitä maksaa ja jos muilla on enemmän varaa maksaa kuin sulla niin se ei ole muiden vika eikä ongelma.
- Anonyymi
Kalikka taisi osua diileriin.
- Anonyymi
Sä oet ihan sekaisin.
- Anonyymi
Joo, SEDU myy ja myy. Kova määrä elektroniikkaa hankittu ja nyt niitä diilataan ulos. Liikaa rahaa budjeteissa. Leveää näyttöä, ihan kuin roistokihon ämmän turkikset.
- Anonyymi
Tarkoittaako aloittaja kiertonettiä... Missä kukaan myyjä ei lähetä mitään tavaraa vain nouto. Ja jos ei tarkoita niin sitte kukaan ei tierä🤔
- Anonyymi
Sedu tosiaan myy Kiertonetissä. Minuakin Ihmetyttää tietokoneiden suuri määrä. Miksi ihmeessä toimivia koneita laitetaan kiertoon? Ehkä jostakin virtaa leveästi rahaa uusiin.
- Anonyymi
koneet myydään kun hankitaan uusia tilalle se on sitä kiertotaloutta,saa verotukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623