Montako naista olette naineet?

Anonyymi-ap

Kerokaa miehet montako eri naista olette naineet?

70

3885

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      15

    • Anonyymi

      +300.
      Mies 52v

      • Anonyymi

        Kättäsi ei lasketa luuseri 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kättäsi ei lasketa luuseri 😂😂

        Ai sinä lasket eikö muita kokemuksia löydy.😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Alan mies!


    • Anonyymi

      Satoja ja erikansallisuuksia ainakin 20.

    • Anonyymi

      Poikuuden lähtemisestä 47 vuotta ruiskinut siementä vakoon. Sinä aikana on n. 200 eri naista saanut tyydytyksen vaihtelevin kertamäärin. 2 varmaa neitsytvertakin olen vuodattanut. Lapsia on puolenkymmentä varmaa, ja vielä useampi epävarma.

      • Anonyymi

        Miten muuten olet noista lapsista selvinnyt? Montako kotona ja monestako maksat elatusmaksua ja monestako et ole maksanut?
        Ihan näin teoriassa ja käytännössäkin kiinnostaa muiden ratkaisut. M.63


    • Anonyymi

      200-250 eri naista on tullut tyydytettyä

      • Anonyymi

        Ihanaa... Tykkään kokeneesta miehestä.. ;)


    • Anonyymi

      2..

    • Anonyymi

      En ole tullut laskeneeksi, mutta kymmeniä niitä on

      • Anonyymi

        Ja tuostakin nolla hehehee


    • Anonyymi

      Kahta.
      Toinen oma vaimo ja toinen hupakko
      M 54

    • Anonyymi

      Vain 6:tta.

    • Anonyymi

      Kymmentä.

    • Anonyymi

      Neljää. Kaikki pidempiä suhteita jossa tunteet mukana. Kaikkien kanssa naitu paljon. Ollut hyviä suhteita joista viimeisin on voimassa.

    • Anonyymi

      No nyt pääsee kaikki Jonnen tänne kehumaan ja liioittelemaan saavutuksillaan.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna en sitten yhtäkään suoraan sanottuna elikä 0 naista
      Ja minulla ikää 49 vuotta.

    • Anonyymi

      Varmaan jossain sadan jjommalla kummalla puolella. Jossain vaiheessa meni laskut sekaisin ja mitä noita laskemaan niin takkaan. Nuorempana nain kaikkea mikä liikkui. Nykyään rauhallisempaa. Harvakseltaan silloin tällöin vieraissa ja nekin yleensä ei ole sattumaa vaan tuttuja ihania naisia joiden kanssa on kivaa muutenkin. Silloin olen yleensä alistava Pervo joka vaan ottaa ja nai rumasti joka reikään ja laskee lastit sisään. Sitä he yleensä haluaa, kun miehet ei tee kotona töitänsä
      .

      • Itse nainkaikkea jolta sain.
        Nyt oon 60v ja nainut 6.


      • Kaapissa?
        Jotkut on naisen kanssa naimisissa vaikka ovatkin.


    • Anonyymi

      Ainoastaan yksi. Sellainen pihtari ja kylmäkkö että olisin varmaan ollut onnellisempi ilman. Kaikki muut naiset on aina viety nenän edestä.

    • Anonyymi

      Kahta ja kovasti riittäneet.

    • Anonyymi

      Jotain 400-500 välillä, ei oikein pysy perässä kun on niin vilkas seksielämä.
      Jotain kymmenen naista on vakipanoja.
      Iältään naiset olleet 16-40 välillä itse nyt 39 vuotta.

      • Anonyymi

        Ei vaan aitoja ja hengittäviä naisia, ikävää että sinä joudut tyytymään leluihin..


    • Anonyymi

      7 naista. Viimeisin ollut 10 vuotta ja vieläkin olen järjettömän rakastunut häneen.

    • Anonyymi

      Kommentoin jo reipasta kumppanieni määrää. Osaltaan nuoruuden viriliteetti nosti lukemia. Liikuin ryhmissä joissa paljon nuoria, varsinaisia juorukelloja oli varsinkin tytöt. Tiesivät kertoa toisilleen että minulla on sopivan iso ja kestän pitkään. Siispä ei ollut vaikeutta saada seuraa, ja päästä halutessaan kermaamaan pilluja. Tykkäsin nuolla ja panna paljaalla ja kyllähän sitä luomua olikin tarjolla. Kerran tippuri ja kerran klamydia on ollut panohistorian häiriöt.
      Myöhemminkin tuntui että hyvin suoritetusta työstä maine kiiri ja kaikenlaista naista on ollut tarjolla. Hyvin tyydytetty nainen on samalla hyvää mainosta.

    • Anonyymi

      Se että montako naista olen nainut on eri asia kuin että montaako naista olen nainut.

    • Anonyymi

      0 ja ihan tosi on

      • Anonyymi

        haista home.


    • Anonyymi

      Yhtä olen nainut.

    • Anonyymi

      29. Vain yksi rakkaus. Sen menetin :(

    • Anonyymi

      yhden illan aikana kolmea naista samassa huoneessa

    • Anonyymi

      U­­­u­­s­­­i s­ek­si­teatteri ava­utu­­­u Su­ome­­en! Kutsumme kai­­kk­­i. Il­mo­­­it­­­tau­­­tumine­n ry­­hmäämme tääl­l­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/I8o6Y3

    • Anonyymi

      Ritsakomppanian verran osapuin, joista parikymmentä venakkoa Nliiton aikana työkeikalla ollessa.

    • Anonyymi

      Moni ei tätä usko, koska ikää on jo keski-iän verran jos ei yli. Minulla on ollut vain yksi nainen. Se oikea. Rakas vaimoni. Olen ollut vain hänen kanssaan ja yhä rakastan ❤️

      • Anonyymi

        Kunnioitan! Tuossa on rakkautta.


      • Anonyymi

        Hatunnosto 🎩


    • Anonyymi

      Mieheni on nainut kaikkien siskojeni kanssa eli neljä.

    • Anonyymi

      Kuusi naista, nyt ikää 56. Eka suhde kesti 11 vuotta, väliin pikasuhde, toinen suhde 4,5 vuotta, toinen pikasuhde, sitten 11 vuotta ja nykyinen 5 vuotta ja jatkuu toivottavasti pitkään. Kaikkia paitsi toista pikasuhdetta olen vedellyt paljaalla.

    • Anonyymi

      Uusi s­­­eksi­­tea­­tteri ava­utu­u Su­­omeen! Ku­­­tsu­­­mme kai­­­kk­­i­. Il­mo­­­it­tau­tum­ine­­­n ryhmä­ämm­­e tä­äl­­­l­ä 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/T7z3N7

    • Anonyymi

      Kahta. Edellistä tyttöystävää ja nykyistä vaimoani. M59

    • Anonyymi

      Muutamia, alle 10. Vakipanoja tai -suhteita.

      Mutta monenko kanssa olette kieltäytyneet seksistä, kun sitä on tarjottu? Näitä itsellä ehkä 30-40 eri naista. Miksikö? Juoruämmiä, jakorasioita, liian kännisiä, varattuja, itse varattuna ja pari kertaa ihan vain siksi, että naiset ovat olleet tyyppiä "mä saan kenet tahansa, kun oon niin vitun hot".

    • Anonyymi

      Reilu 30. Ikää 50, joista vajaa 20v. naimisissa ja silloin vaan vaimon kanssa. Ennen ja jälkeen ex-vaimon ollut ihan sopivasti naisia. Nyt taas onnellisesti varattu ja yhden naisen miehenä pysyn.

    • Anonyymi

      jokunen tullu

      • Anonyymi

        yEn minä ole ehtinyt ehä vähän yli 20, mutta enhän vielä ole kuin vähän yli 90 v Kun pitänyt samoja höylätä satoja kertoja. kukaties jos vaikka tuhansissa menee. Mitä tutumpi sitä herkumpi


    • Anonyymi

      En ketään itsellä ikää 49 vuotta

    • Anonyymi

      Pariakymmentä.

      • Anonyymi

        Ikää siis reilut 60 v.nyt


    • Anonyymi

      Uskokaa tai älkää, tasan 1. Hänen kanssaan oltu vuosikymmeniä ja seksi on täydellistä. Siksi ja rakkaudesta vain hän 🔥

      • Anonyymi

        Niin minäkin luulin kun ensimmäistä panin.
        Sen jälkeen on ollut monta kertaa parempiakin.


    • Anonyymi

      n, 90-100 ja ikä 39 ja kaksi pitkää suhdetta.

    • Anonyymi

      Sisaruksia on useita kai kymmenkunta kerran kolmea saman talon tyttöä kesän aikana.
      Harmittaa kun olin erään emännän tytär jäi naimatta, jonka äitiä pamputtelin useana vuonna kannikkaan.
      Vertailu jäi.

    • Anonyymi

      En oikein ymmärrä kysymystä mutta vastaan: Vain kolme on ollut yhtäaikaa. Ja ne karkelot kesti ilta kahdeksasta aamu neljään.

      Se oli silloin kun olin nuori. Enää ei seisokki kestä koko yötä.

    • Anonyymi

      31. Vuonna -90 ekan kerran 17 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna en ketään.

      Terveisin 49 vuotias mies.

    • Anonyymi

      Nykyinen on neljäs nainen. Yksi niistä ei ollut vaimoni , vaan mulkun kipee leski. Yhdestä jouduin eromaan,koska yhteiselosta tullut mitään. Edesmennen vaimon ja lasten äidin kanssa oli avioliitossa yli 30 vuotta ja nykyisen vaimmon kanssa yli 10 vuotta. Se siitä. Parasta seksiä mitä ikinä. Parempi naida kuin palaa

    • Anonyymi

      Lesken lempi on parasta. Mehebn mulkku seisoon kun ajattelenkin. että hän on saanut toisiltakin miehiltä mulkkua . Se kyllä kiihottaa.......

    • Anonyymi

      Nyt saa valehdella luvan kanssa

    • Anonyymi

      +30 000
      M55

    • Anonyymi

      460. Antaisin kaikki pois sillä menetin ainoan ketä rakastin. Kyllä asiat vaikuttaa kaikkeen.

    • Anonyymi

      Lopetin laskemisen kun menin sekaisin 700 jälkeen, oli jokainen nimi ylhäällä yhdessä vaiheessa.

    • Anonyymi

      1..

    • Anonyymi

      Olen 53 v. nainen ja Bi. Todistettavasti mieheni on nainut 19 eri naista. Osaa noista kymmeniä kertoja. Olen itse katsellut vierestä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yksi on ollut.

    • Anonyymi

      250 000. Yhden illan aikana minimissään kolmea. Tätä on nyt jatkunut 70 vuotta.

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­tsumme sinut käymään uude­ss­­­a chatissa! Mei­­tä on yl­i mil­jo­­­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/K9l1W5

    Ketjusta on poistettu 147 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe