Montako huoli-ilmoitusta tarvitaan ennekuin kunnassa reagoidaan vanhuksen hätään?
Huoli-ilmoitus
6
322
Vastaukset
- Anonyymi
27 kpl, se on aika määrä mutta sen jälkeen ehkä jotakin tapahtuu. Pitää muitaa, että ollaan vesilahdella.
- Anonyymi
Vesilahden touhun tuntien jo 40 vuotta olen sen päättänyt että muutan pois sitten kun kunto sitä edellyttää enkä jää tänne kuolemaan.
- Anonyymi
Olisiko hoitovirhe kantelu ratkaisu asiaan.
- Anonyymi
Maksaako Arvela ja Pispala omistaan ulos savustetun kunnanjohtajan "erorahan". Katsokaa nyt vanhat ja nuoret äänestäjät mitä ja ketä äänestätte seuraavaksi valtuustoon ja sama koskee eduskuntavaaleja.
- Anonyymi
Arihan on äänikuningas . Joku mättää anteeksi ny vaan 🤔
- Anonyymi
Äänikuningas heh, kunhan on tarpeeksi kavereita sokkomatkalaisia jotka samalla aaltopituudella eikä muusta tiedä, niin saahan sitä tuppukylässä tarpeeksi ääniä vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693