Toksinen maskuliinisuus on yksi niistä valheellisista harhakuvista, joilla tietoisesti pyritään murentamaan, jos mahdollista, loputkin yhteiskuntaa koossa pitävästä sosiaalisesta koheesiosta.
Samaan toksiseen sarjaan kuuluvia harhautuksia ovat esim. transgenderismi ja homouden pakkosyöttö, joilla myrkytetään jo alakouluikäisiä lapsia.
Mummomuori ja muut feministit ajaa nyt toksista maskuliinisuutta
237
2026
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Punainen hämärä toimii aktiivisesti myös Suomessa. Pitäkää varanne.
Sinisilmäisyys ja hyväuskoisuus pitää viimeistään nyt heittää romukoppaan.- Anonyymi
Punavihreä sumutus yrittää tehdä ihmisistä sukupuolettomia ja häivyttää perhearvot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punavihreä sumutus yrittää tehdä ihmisistä sukupuolettomia ja häivyttää perhearvot.
Miehistä yritetään tosiaan tehdä munattomia ja naisille minua.
Miehet synnyttää ja naiset on isiä. 😩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehistä yritetään tosiaan tehdä munattomia ja naisille minua.
Miehet synnyttää ja naiset on isiä. 😩Se on viidennen aallon feminismiä mitä mymmomuorikin edustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on viidennen aallon feminismiä mitä mymmomuorikin edustaa.
Siihen tosiaan kuuluu oleellisesti intersektionaalisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisasia on mennyt ihan muiden käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisasia on mennyt ihan muiden käyttöön.
Homoliike on levinnyt sinnekin kuin syöpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaari aate on tungettu jokapaikkaan mihin se ei edes kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaari aate on tungettu jokapaikkaan mihin se ei edes kuulu.
Joo, jänää kun sareenkaariagenda on jälkikäteen ujutettu kaikkin julistuksiin ja lakeihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jänää kun sareenkaariagenda on jälkikäteen ujutettu kaikkin julistuksiin ja lakeihin.
Kyllä. Se on kuin syöpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä juuri se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä on intersektionaalisuus??? Tarkoititko interseksuaalisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se on sanaa punavihreää agendaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Se on kuin syöpä.
Se on valitettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googleta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, se on toksinen ideologia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kieroa peliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella järkyttävää toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intersektionaalisuus on tapa kuvailla ja analysoida miten yksilön asemaan ja ryhmäidentiteettiin vaikuttavat sukupuolen lisäksi monet muut erot, kuten yhteiskuntaluokka, etninen alkuperä, seksuaalinen suuntautuneisuus ja ikä. Intersektionaalisuus tarkoittaa risteäviä tai toisensa leikkaavia eroja yksilöiden identiteettien välillä. Intersektionaalisessa feminismissä tarkastellaan ihmisen asemaa näin muodostuvien identiteettiryhmien jäsenenä. Ryhmät eroavat toisistaan niille kuuluvien etuoikeuksien määrässä, jolloin tehtäväksi asettuu alistetun ryhmän aseman parantaminen. Intersektionaalinen feminismi kiinnittää yksilön sijaan huomionsa ryhmäidentiteettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sitä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se on sanaa punavihreää agendaa.
Oikein myrkyn vihreää.
- Anonyymi
Mummo on kommari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sen ydintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella järkyttävää toimintaa.
Enemmän kuin järkyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein myrkyn vihreää.
Oksennuksen vihreää.
- Anonyymi
Se on kyllä totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Se on sitä ydintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistin sen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein myrkyn vihreää.
Sapen vihreää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin tämänkin.
- Anonyymi
Heitin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, se on totta.
- Anonyymi00136
Anonyymi kirjoitti:
Haluavat kaaosta.
- Anonyymi00179
Anonyymi kirjoitti:
Se on kieroa peliä.
Sitä juuri.
- Anonyymi00199
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin!
- Anonyymi00209
Anonyymi kirjoitti:
Poliittisesti toki kun biologisesti ei onnistu.
- Anonyymi00216
Näin on.
- Anonyymi00228
Anonyymi kirjoitti:
Sitä nimenomaan.
- Anonyymi00239
Anonyymi kirjoitti:
Asmen!
- Anonyymi00246
Anonyymi kirjoitti:
Varokaa.
- Anonyymi00249
Anonyymi kirjoitti:
Se juuri.
- Anonyymi
Todista, että mummomuori ajaa tuollaista?
- Anonyymi
Aloittaja taitaa nyt laittaa sanoja mummomuorin suuhun. Saisi hävetä!
- Anonyymi
Lue itse hänen tuhannet kommenttinsa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue itse hänen tuhannet kommenttinsa!
Laita esimerkkejä niistä kommenteista tänne, äläkä sanoja hänen suuhunsa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et itse osaa edes lukea niin älä inise!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänellä ole esimerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voit itse lukea mummon 324 587 konenttia. Älä ole taas niin uusavuton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitä odottanutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen voit itse lukea mummon 324 587 konenttia. Älä ole taas niin uusavuton.
Jos niitä esimerkkejä on noin paljon niin on kumma kun et muutamaa saa tähän framille. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos niitä esimerkkejä on noin paljon niin on kumma kun et muutamaa saa tähän framille. 😂
On se tosiaan kumma kun tiedät niitä olevan noin paljon mutta et viitsi edes lukea niitä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitä odottanutkaan.
Lue mummon kommentit äläkä odottele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et itse osaa edes lukea niin älä inise!
Mummomuori ei ole sanunut tuollaista! Olet epärehellinen trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue mummon kommentit äläkä odottele.
Skippaan ne aina.
- Anonyymi
Ensin ajattelin, että aloituksen on oltava silkkaa parodiaa, mutta sitten muistin, että vaimoni pyysi taannoin minua näyttämään, miten porakoneella saa reiän seinään semmoselle tulpalle, joka oli tullut itse ostamansa vaatekoukun mukana, Täten jotain naisten ylivaltaa ollaan varmaan rakentamassa, ja aloituskin saattaa olla vakavissaan tehty. Pitääpä toksisesti puristaa vaimosta tunnustus että hän on mummonmuorin ohjauksessa. Varmaan ovat hyviä tuttuja.
Miksi muuten salaliitoteoreetikkojen keskimääräinen äo on 82?- Anonyymi
Miten sinä jolla se on 52 voit tietää mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä jolla se on 52 voit tietää mitään?
No eihän tässä mistään tiedosta ole kyse vaan uskomuksista ja kuvitelmista, mitkä hoituvat matalammallakin älykkyydellä. Ja nyt mennään aloituksen kannustamana tukansänki hulmuten sillä ajatuksella, että vaimoni on mummomurorin seuraaja ja kannattaa toksista urosuhoa. Ei hän olisi muuten halunnut poraa käyttää.
- Anonyymi
Ketju on tyypillinen esimerkki palstateistien harjoittamasta olkiukkojen pieksännästä.
Ensin pystytetään valheellinen olkiukko ja sitten palstateistit lietsovat itsensä vanhurskaaseen uskonkiimaan jonka voimin ryhdytään sitten joukolla pieksämään itse pystytettyä olkiukkoa.- Anonyymi
Aloitus on kyllä erään palstauskovan tekemä jossa yrittää laittaa jonkun toisen henkilön sanoja mummomuorin suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on kyllä erään palstauskovan tekemä jossa yrittää laittaa jonkun toisen henkilön sanoja mummomuorin suuhun.
Sinua ei kukaan usko joten voit mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon. Ap aina pöIIimässä toisen tekstejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon. Ap aina pöIIimässä toisen tekstejä.
Mitä pöllittävää sinulla on ollut? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon kyllä. Ja uskonnee moni muukin.
Mummomuoria pieksevät täällä lähinnä vain uskovat, jotka kokevat maltillisen kristillisyyden vastenmielisenä. Ateistina olen monista asioista yllättävän samoilla linjoilla mummomuorin kanssa, vaikka erimielisyyksiäkin löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uskon kyllä. Ja uskonnee moni muukin.
Mummomuoria pieksevät täällä lähinnä vain uskovat, jotka kokevat maltillisen kristillisyyden vastenmielisenä. Ateistina olen monista asioista yllättävän samoilla linjoilla mummomuorin kanssa, vaikka erimielisyyksiäkin löytyy.Mummomuori ei ole minkäänsortin kristitty koska kieltää kristinuskon perusasiat.
Luominen
Lankeemus
Sovitus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pöllittävää sinulla on ollut? 😂
Ei yhtikäs mitään.
- Anonyymi
Aloitus on Markku MattiIan kommentti Juho Antikaisen kirjoitukseen. Eli ei siis mummumorin, joten on rumaa laittaa toisen ihmisen kirjoituksia tänne ilman asianmukaista lähdeviitettä ja vielä rumempaa laitta ne kirjoitukset mummomuorin suuhun. Häpeä ap!
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jiihooantikainen/256276-toksinen-maskuliinisuus-mita-se-on/- Anonyymi
Kuka väitti, että aloitus on mummomuorin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka väitti, että aloitus on mummomuorin?
Ei kukaan, opettele lukemaan. Alotuksessa väitetään, että mummomuori ajaa toksista maskuliinisuutta ja kommenttikenttään laitetaan Markku Marttilan toisaalla postattu kommentti. Kuitenkaan mummomuorista väitettyä ei pystytä esimerkein todistamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan, opettele lukemaan. Alotuksessa väitetään, että mummomuori ajaa toksista maskuliinisuutta ja kommenttikenttään laitetaan Markku Marttilan toisaalla postattu kommentti. Kuitenkaan mummomuorista väitettyä ei pystytä esimerkein todistamaan.
Älä sitten länkytä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten länkytä!
Itse Iänkytät kun et pysty niitä esimerkkejä laittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse Iänkytät kun et pysty niitä esimerkkejä laittamaan.
Mikset itse lue mummomuorin kommentteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut mummomuorin kommentteja kasapäin. Mitään aloituksessa mainittua ei niissä ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luemme kyllä. Mutta ei mummomuori mistään toksisesta maskuliinisuudesta jauha.
Olet jo todistanut tämän, kun et ole yhtäkään tälläistä mummomuorin kommenttia mistään löytänyt. Mutta ei se mitään, emme me muutkaan niitä löydä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo todistanut tämän, kun et ole yhtäkään tälläistä mummomuorin kommenttia mistään löytänyt. Mutta ei se mitään, emme me muutkaan niitä löydä.Kirjotusten sisältö on sitä, tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjotusten sisältö on sitä, tollo!
Vain sinä olet toIIo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä olet toIIo.
Itseäsi kehut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut mummomuorin kommentteja kasapäin. Mitään aloituksessa mainittua ei niissä ole ollut.
Ne ovat täynnä maskuliinista toksisuutta ja viidennen aallon feminismiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat täynnä maskuliinista toksisuutta ja viidennen aallon feminismiä.
Kyllä. Ilman noita sanojakin sisältö on juuri tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ilman noita sanojakin sisältö on juuri tuota.
Niin juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän vitsi! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivän vitsi! 🤣🤣🤣
Vastaat kommenttiin joka on kirjoitettu 23.8 ja kutsut sitä päivän vitsiksi. Käyt tapasi mukaan todella hitailla pytyiIIä. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo todistanut tämän, kun et ole yhtäkään tälläistä mummomuorin kommenttia mistään löytänyt. Mutta ei se mitään, emme me muutkaan niitä löydä."Olet jo todistanut tämän, kun et ole yhtäkään tälläistä mummomuorin kommenttia mistään löytänyt. Mutta ei se mitään, emme me muutkaan niitä löydä."
Niin, missähän lienen puolustanut miesten ylivaltaa :D
- Anonyymi
Punavihreiden touhua taas.
- Anonyymi
Sitä juuri.
- Anonyymi
oliko sama kuin partisaanin jutussa ?
- Anonyymi
En arvosta!
- Anonyymi
En koskaaan lue mummon myrkkyjä.
- Anonyymi
Niitä on pakko ainakin osin ohittaa
- Anonyymi
Nyt sain nimen tuolle mummomuorin agendalle.
- Anonyymi
Juu, sitä se on.
- Anonyymi
Juu, sitä se on.
- Anonyymi
Sydämestään puhuu.
- Anonyymi
Suoraan sieltä.
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse ajaa. Se on aina kukoistanut Suomessa.
- Anonyymi
Ei se itsekseen etene.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se itsekseen etene.
No enpä tiedä onko "poppoo" joka käyttää esitaistelijana homovastaisessa sodassaan vanhaa uranaista oikein validi arvostelemaan "mualimanmenoa"
Muutamat tuon poppoon pallikkaat Itku-Iikat ovat palstalla kunnostautuneet lähinnä uhriutumisessa ja kärkkäimmät ovat jopa kertoneet hommaavansa passin jos tuomio tulee :d
Oikein kun tuota ajattelee niin ei se mikään ihme olekaan että nykyajan naisten täytyy hoitaa monien miestenkin työt.- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No enpä tiedä onko "poppoo" joka käyttää esitaistelijana homovastaisessa sodassaan vanhaa uranaista oikein validi arvostelemaan "mualimanmenoa"
Muutamat tuon poppoon pallikkaat Itku-Iikat ovat palstalla kunnostautuneet lähinnä uhriutumisessa ja kärkkäimmät ovat jopa kertoneet hommaavansa passin jos tuomio tulee :d
Oikein kun tuota ajattelee niin ei se mikään ihme olekaan että nykyajan naisten täytyy hoitaa monien miestenkin työt.Kyllä se mummon poppoo on ihan se saman poppoon agendaa jota sinä täällä julistat.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se mummon poppoo on ihan se saman poppoon agendaa jota sinä täällä julistat.
Tarkoittanet siis tasa-arvoa.
- Anonyymi
Tarkoittanet siis tasa-arvoa.
Sinä ainakin tarkoita uskovien tienaamista ja pilkkaamista.
Muut atteet ovat sinulle sanahelinää. Anonyymi kirjoitti:
Sinä ainakin tarkoita uskovien tienaamista ja pilkkaamista.
Muut atteet ovat sinulle sanahelinää.Ei ollenkaan uskovien tasa-arvo on ihan se sama kuin muidenkin tasa-arvo.
- Anonyymi
Ei ollenkaan uskovien tasa-arvo on ihan se sama kuin muidenkin tasa-arvo.
Olet pelkkä kasa paskaa!
- Anonyymi
Vasemmiston aatteita molemmat.
- Anonyymi
Ja vahvoja.
- Anonyymi
Olen kyllä humannut tämän.
- Anonyymi
Ihan järkyttävä ideologia.
- Anonyymi
Feminismi on kaiken pahan alku ja juuri.
- Anonyymi
Miehet ovat feministien ongelma.
- Anonyymi
Hirveää sakkia!
- Anonyymi
Karmivaa porukkaa nuo peniskateiset.
- Anonyymi
Pitäisi terveiden ihmisten tehdä jotain
- Anonyymi
Mummon pitäisi muuttaa Iraniin.
- Anonyymi
Kannatamme feminismiä!
:O ”Mummomuori ja muut feministit ajaa nyt toksista maskuliinisuutta”
Kiitos nauruista :D :D
Kun aloittaja ei näemmä itsekään enää ymmärrä, mitä kirjoittaa, tulee näistä surkuhupaisia tarinoita.
Toksisella maskuliinisuudella ”… tarkoitetaan vahingollisia kulttuurisia vaatimuksia ’miehisyydestä’: kovuudesta, aggressiivisuudesta ja väkivallan ihannoinnista, individualismista, yksin pärjäämisestä ja tunteettomuudesta, sekä kilpailullisesta fyysisestä suorituskyvystä ja viriiliydestä.”
”Ahtaan miehisyyden rinnalla kulkee feminiineinä pidettyjen omaisuuksien maalaaminen heikkoudeksi, maskuliinisia huonommiksi ja siten miehelle häpeälliseksi…”
”Toksinen maskuliinisuus onkin myös hyvin misogyynistä eli naisvihaa edustavaa.”
Macho kulttuuri on yksi esimerkki tästä. Joten kukahan täällä naisvihaa sitten edustakaan?- Anonyymi
Ihan turhaan selität!
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan selität!
:D Juu, tiedän että täällä joitakin uskovia innostaa valhe aina enemmän kuin totuus.
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
:D Juu, tiedän että täällä joitakin uskovia innostaa valhe aina enemmän kuin totuus.
Jumalattomatko sitten ovat täällä rehellisiä? Ei siltä ole näyttänyt.
Täystrollejakin löytyy siitä porukasta Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomatko sitten ovat täällä rehellisiä? Ei siltä ole näyttänyt.
Täystrollejakin löytyy siitä porukastaOikeastaan tarkoitin näitä ajojahteja tiettyjä nimimerkkejä vastaan, joissa ei todellakaan totuudesta ole tietoakaan. Kehitellään mielikuvituksesta kaiken laisia valheita, tässä jopa kompastustaan omiin sanoihin, väittämättä jotain mitä ei ole edes itse ymmärretty.
Kummastusta herättää etenkin se, että näitä tekevät uskovat, vaikka juuri heidän olettaisi välttävän syntejä? En tiedä, mistä he ovat oppineet tämän?
Väitän että suurin osa uskovista ei riko käskyjä näin räikeästi. Enkä kiellä, etteikö mukana olisi ateisteja ja muita tahoja. Trollaus on taas asia erikseen.- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Oikeastaan tarkoitin näitä ajojahteja tiettyjä nimimerkkejä vastaan, joissa ei todellakaan totuudesta ole tietoakaan. Kehitellään mielikuvituksesta kaiken laisia valheita, tässä jopa kompastustaan omiin sanoihin, väittämättä jotain mitä ei ole edes itse ymmärretty.
Kummastusta herättää etenkin se, että näitä tekevät uskovat, vaikka juuri heidän olettaisi välttävän syntejä? En tiedä, mistä he ovat oppineet tämän?
Väitän että suurin osa uskovista ei riko käskyjä näin räikeästi. Enkä kiellä, etteikö mukana olisi ateisteja ja muita tahoja. Trollaus on taas asia erikseen."Kummastusta herättää etenkin se, että näitä tekevät uskovat, vaikka juuri heidän olettaisi välttävän syntejä"??
Yritätkö sanoa, että itse et ole uskova? Anonyymi kirjoitti:
"Kummastusta herättää etenkin se, että näitä tekevät uskovat, vaikka juuri heidän olettaisi välttävän syntejä"??
Yritätkö sanoa, että itse et ole uskova?Rn yritä, sillä olen uskova. En siis tahallani halua sortua tekemään syntiä vain siksi, että joku asia suututtaa.
- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Rn yritä, sillä olen uskova. En siis tahallani halua sortua tekemään syntiä vain siksi, että joku asia suututtaa.
Menikö pasmat sekasin.? 😂
Anonyymi kirjoitti:
Menikö pasmat sekasin.? 😂
:D Ei todellakaan.
Onhan se metkaa kun sanotaan milloin machokulttuurin kannatajaksi, milloin oikein kiihko feministiksi, tai milloin liberaaliksi tai fundamentalistiksi. Ehkä jollain muulla on pahasti pasmat sekaisin?- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Onhan se metkaa kun sanotaan milloin machokulttuurin kannatajaksi, milloin oikein kiihko feministiksi, tai milloin liberaaliksi tai fundamentalistiksi. Ehkä jollain muulla on pahasti pasmat sekaisin?Olet jehovalainen myrkynkeittäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet jehovalainen myrkynkeittäjä.
Se on totta.
- Anonyymi00145
Mummomuori2 kirjoitti:
Onhan se metkaa kun sanotaan milloin machokulttuurin kannatajaksi, milloin oikein kiihko feministiksi, tai milloin liberaaliksi tai fundamentalistiksi. Ehkä jollain muulla on pahasti pasmat sekaisin?Itse arvostan kommenttejasi, joita selvästikin olet itse ajatellut, etkä hoe muiden kliseitä!
Jatka samaan malliin.
- Anonyymi
Kunhan sösssäävät.
- Anonyymi
Sen mummo osaa.
- Anonyymi
Toksinen mummo.
Kyllä näitä nimittelyjä kertyy. Milloin olen mies ja milloin homo tai sitten yksinäinen nainen. Sitten olen väkivaltaisen ma machokulttuurin kannattaja mutta samaan aikaan oikein kiihkofeministi.
Sitten olen samaan aikaan fundamentalisti, liberaali sekä joskus taisin olla joku new age juttukin.
Kun tuo panettelun himo iskee, niin mielikuvituksessa näemmä riittää :D- Anonyymi
Olisit aito, etkä esittäisi kaikenlaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo on toksinen.
Anonyymi kirjoitti:
:D Ei tarvitse onneksi esittää , vaan olen ihan aito oma itseni.
Jotkut vain eivät sitä hyväksy ja yrittää painaa johonkin muottiin,- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Jotkut vain eivät sitä hyväksy ja yrittää painaa johonkin muottiin,Kyllä, olet aito kommunisti. 🤣
- Anonyymi00215
Mummomuori2 kirjoitti:
Jotkut vain eivät sitä hyväksy ja yrittää painaa johonkin muottiin,Etkö tunnista omaa toksisuuttasi?
- Anonyymi
Vasemmisto on vastenmielistä.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. 👍
- Anonyymi
Feministit on toksisia.
- Anonyymi00130
Toksista!
- Anonyymi00131
Kuvassa nuori munno pukeutunut mummonuoreksi ilmeisesti https://yle.fi/a/74-20207761
- Anonyymi00134
Kristillistä kasvatusta pitäisi tosiaan lisätä.
Joidenkin kristittyjen perheiden, etenkin vanhoillislestadiolaisten lapsetkin ovat tunnetusti osoittautuneet koulukiusaajiksi, mutta yleensä uskovien perheiden lapset eivät kiusaa niin herkästi, vaan ovat hyvinkäyttäytyviä.
Kiusaajia tulee enemmän sellaisista perheistä, joissa kristinuskolla ei ole niin isoa osaa lapsen kasvatuksessa ja elämässä ja on muitakin ongelmia.
- Anonyymi00133
OU jee.
- Anonyymi00137
Todella toksista.
- Anonyymi00138
Mummo on itse toksinen,
- Anonyymi00139
Toksisuus on mummon toinen minä.
- Anonyymi00141
Ikävää, että sultaa sitä tällekin palstalle.
- Anonyymi00142
Feminismi on nykyään täysin sairasta.
- Anonyymi00143
Toksinen on hyvä sana.
- Anonyymi00147
Mikset aito_lainen kirjoita tuota kaikkea turhaa roskaasi samaan kommenttiin?
- Anonyymi00150
Anonyymi00147 kirjoitti:
Mikset aito_lainen kirjoita tuota kaikkea turhaa roskaasi samaan kommenttiin?
Koska hän on vain pikkuinen troIIi.
- Anonyymi00144
Todellakin.
- Anonyymi00146
Aloittajalle: jos tekee yleisluontoisen luokittelun ja leimaamisen, olisi kiva
a) lukea edes JOTAIN väitteiden tueksi
b) jos ei laajentaisi väitettään koskemaan joka yhteiskunnan aluetta.
En tunne mummomuorin kommentteja, mutta kai jokainen ihminen vastustaa toksista eli myrkyllistä käytöstä?
En usko myöskään, että kielteisten ilmiöiden, vihapuheen ja sitä historiallisena tosiasiana seuraavan väkivallan lisääntymisen poistaminen muuta kuin lisäisi yhteenkuuluvaisuutta ja sosiaalista koheesiota!
Mikä yhteys mummomuorilla on alakoululaisiin lapsiin, paitsi ehkä omiin lapsenlapsiinsa? - Anonyymi00148
Mymmomuori elää toksisuudesta.
- Anonyymi00153
Toksisuus on syntiä,
- Anonyymi00155
Punkin tekee tuota
- Anonyymi00156
Mimmi on toksinen.
- Anonyymi00158
Toksista feminismiä,
- Anonyymi00159
Hyvin sanottu
- Anonyymi00162
Kyllä vanhat naiset on törkeitä,
- Anonyymi00163
Toksinen mummo.
- Anonyymi00164
Mummo onkin vaari.
- Anonyymi00165
Mm on kylläkin mies.
- Anonyymi00166
Mn = Mummo mies.
- Anonyymi00167
Mummolla on muna! 🍆
- Anonyymi00168
Mummo edustaa neljännen aallon feminismiä joka on intersektionaalista.
- Anonyymi00169
12 👍
- Anonyymi00170
Toksinen on hyvä sana noille.
- Anonyymi00172
Noin tekevät.
- Anonyymi00173
Toksimummo.,
- Anonyymi00174
Toksista, hyvin toksista
- Anonyymi00175
16 👍
- Anonyymi00176
17 👍
- Anonyymi00177
Toksinen on osuva sana
- Anonyymi00178
Feminismi on nykyään toksista miesviha.
- Anonyymi00180
Toksista on, hyvin toksista.
- Anonyymi00181
18 👍
- Anonyymi00182
Toksista happoa, kuten myrkynvihreys.
Tappaa kaiken elämän. - Anonyymi00183
Voi mummoja.
- Anonyymi00184
Sitähän se täällä trollaa
- Anonyymi00185
19 👍
- Anonyymi00186
20 👍
- Anonyymi00187
21 👍
- Anonyymi00188
Toksista on.
- Anonyymi00189
On nuo femut hupaisia
- Anonyymi00190
Mummo on itse toksinen?
- Anonyymi00191
Toksista!
- Anonyymi00192
Mummo toksittaa.
- Anonyymi00193
Toistoja!
- Anonyymi00194
Mummo tukehtuu omaan toksisuuteensa.
- Anonyymi00196
24 👍
- Anonyymi00197
Mummo itse tihkuu toksisuutta.
- Anonyymi00198
25 👍
- Anonyymi00200
Useampi kymmenen viestiä tähän ketjuun yksiksesi ilman yhtäkään vastausta, Räyhis. Olisiko aika miettiä elämänvalintojasi?
- Anonyymi00201
Näin on.
- Anonyymi00202
26👍
- Anonyymi00203
27 👍
- Anonyymi00204
Mummo on itse täynnä toksisuutta.
- Anonyymi00205
Toksinen trendaa hyvin.
- Anonyymi00206
Feministeille miehet ovat toksisuutta.
- Anonyymi00207
28 👍
- Anonyymi00208
Mummo elää toksisuudesta.
- Anonyymi00210
Mummo yrittää myrkyttää tämänkin palstan.,
- Anonyymi00212
Pinikit on feminisminkin pilanneet.
- Anonyymi00213
Feminismi on nykyään punavihreää.
- Anonyymi00214
30👍
- Anonyymi00217
Itse ovat todella toksisia.
- Anonyymi00218
31 👍
- Anonyymi00220
Todella toksinen mummeli.
- Anonyymi00221
32 👍
- Anonyymi00222
Mummo itse on toksinen.
- Anonyymi00224
Oho 33 👍
- Anonyymi00225
Mummo on itse toksisuus.
- Anonyymi00226
Haluaisiko feministi olla mies?
- Anonyymi00227
Mummo on miesfeministi.
- Anonyymi00229
Missä mummo, siellä toksisuus.
- Anonyymi00230
34 👍
- Anonyymi00231
Huhuu mummo!
- Anonyymi00232
Mummo, tules keskustelemaan!
- Anonyymi00233
Mummo on maskuliininen.,
- Anonyymi00234
Mitä mummo?
- Anonyymi00235
Mitäs mummo tähän?
- Anonyymi00236
35 👍
- Anonyymi00238
37 👍
- Anonyymi00240
38 👍
- Anonyymi00241
Mummo on myrkkyä.
- Anonyymi00242
Toksi mummo.
- Anonyymi00243
Mitäs mummo tähän?
- Anonyymi00244
41 👍
- Anonyymi00245
42 👍
- Anonyymi00247
43 👍
- Anonyymi00248
Nyky feminismi on sairasta.
- Anonyymi00250
Mummo onkin vaari.
- Anonyymi00251
Mummo onkin vaari.
- Anonyymi00252
46 👍
- Anonyymi00253
47 👍
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3631944Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751304Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831297- 1341167
- 841043
- 90936
- 48853
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118843- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746