Kuka tämän huvituksen myöskin maksaa?
Kuka korjaa sadon?
Onko tämä tapahtuma pienelle piirille, suosikkinäyttelijöille, ohjaajille, tuottajille ja rahoittajille tarkoitettu, jossa päätetään tulevien elokuvien päärooleista?
Miten minusta tuntuu, että jotain salattua tässä on, mutta siitä ei haluta puhua?
Kuka hyötyy eniten taloudellisesti RedCarpetista?
9
563
Vastaukset
- Anonyymi
Taloudellisesti suurin hyötyjäryhmä on vapaalipun saajat, koska ryhmänä heitä on paljon. Poliitikot etupäässä suurin ryhmä. Maksana tietysti yhtenä kaupunki veronmaksajineen, jotka ryhmänä haluaisivat todellisia palveluita kaupungin taholta. Taannoin oli syksyisen tapahtuman, lystilauantain kohdalla esillä että tapahtumaa ei enää ole, koska kaupunki ei halua rahoittaa järjestysvalvojina toimineen seuran osuutta kyseisessä tapahtumassa. Näin Hyvinkäällä.
- Anonyymi
Nämä pikkunilkit hyötyvät, verorahoilla mässäillään. Pikkurilli pystyssä nassutetaan hanhenmaksapalleroita ja ryystetään viiniä päälle. Ai että ollaan tärkeitä... ,takarivin Taavi
- Anonyymi
Ilman muuta tollanen tapahtuma pitää hävittää täältä, pesistäkään ei pidä tukea eurollakaan!! Kyllä kansalle riittää hiihto, suunnistus jne. Ladut kuntoon ajoissa syksyllä!! Hitaasti hiihtäjät voi siirtyä kävelemään. T: vähäpoika
- Anonyymi
Kyllä tuo tapahtuma voisi toimia normaalin liiketoiminnan mukaan ilman veronmaksajien tukiaisia, eikä silloin kukaan vastuuntuntoinenkaan vastaan pistäisi. Kaupunki tukee varovaroin myös pesäpalloa rakentamalla sille huippukalliin "temppelin". Hiihtäjät ja suunnistajat kustantavat harrastuksensa pääosin itse ja se on positiivinen ilmiö.
- Anonyymi
Latujen hoitokin maksaa joten latumaksut kaikkialle! Tosin maksun keruu kalliimpaa hommaa kuin kaikkien käyttäjien eduksi hiihtoladut kuntoon verovaroin.
Periaatteessa hiihtäjän tulisi maksaa aiheutuneita latukuluja ihan itse! - Anonyymi
Sai ihan ilmaseks kuunnella jytinää ja jotain volinaa puoli kahteen saakka, kotonansa. Sääliksi kävi vaan lähellä asuvia. Itse asun sentään vähän kauempana.
- Anonyymi
Minä yritin, mutta epäonnistuin karmeasti.
- Anonyymi
Se on vaan osa verlinja rituaalia siksi punainen matto...
- Anonyymi
Vieläkö nämä juhlii sielläpäin? En löydä uudempia ketjuja aiheesta. Onko jotain uutta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525190- 783628
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212178Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161732Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951170