Kuka hyötyy eniten taloudellisesti RedCarpetista?

Anonyymi-ap

Kuka tämän huvituksen myöskin maksaa?
Kuka korjaa sadon?
Onko tämä tapahtuma pienelle piirille, suosikkinäyttelijöille, ohjaajille, tuottajille ja rahoittajille tarkoitettu, jossa päätetään tulevien elokuvien päärooleista?

Miten minusta tuntuu, että jotain salattua tässä on, mutta siitä ei haluta puhua?

8

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taloudellisesti suurin hyötyjäryhmä on vapaalipun saajat, koska ryhmänä heitä on paljon. Poliitikot etupäässä suurin ryhmä. Maksana tietysti yhtenä kaupunki veronmaksajineen, jotka ryhmänä haluaisivat todellisia palveluita kaupungin taholta. Taannoin oli syksyisen tapahtuman, lystilauantain kohdalla esillä että tapahtumaa ei enää ole, koska kaupunki ei halua rahoittaa järjestysvalvojina toimineen seuran osuutta kyseisessä tapahtumassa. Näin Hyvinkäällä.

    • Anonyymi

      Nämä pikkunilkit hyötyvät, verorahoilla mässäillään. Pikkurilli pystyssä nassutetaan hanhenmaksapalleroita ja ryystetään viiniä päälle. Ai että ollaan tärkeitä... ,takarivin Taavi

    • Anonyymi

      Ilman muuta tollanen tapahtuma pitää hävittää täältä, pesistäkään ei pidä tukea eurollakaan!! Kyllä kansalle riittää hiihto, suunnistus jne. Ladut kuntoon ajoissa syksyllä!! Hitaasti hiihtäjät voi siirtyä kävelemään. T: vähäpoika

      • Anonyymi

        Kyllä tuo tapahtuma voisi toimia normaalin liiketoiminnan mukaan ilman veronmaksajien tukiaisia, eikä silloin kukaan vastuuntuntoinenkaan vastaan pistäisi. Kaupunki tukee varovaroin myös pesäpalloa rakentamalla sille huippukalliin "temppelin". Hiihtäjät ja suunnistajat kustantavat harrastuksensa pääosin itse ja se on positiivinen ilmiö.


    • Anonyymi

      Latujen hoitokin maksaa joten latumaksut kaikkialle! Tosin maksun keruu kalliimpaa hommaa kuin kaikkien käyttäjien eduksi hiihtoladut kuntoon verovaroin.

      Periaatteessa hiihtäjän tulisi maksaa aiheutuneita latukuluja ihan itse!

    • Anonyymi

      Sai ihan ilmaseks kuunnella jytinää ja jotain volinaa puoli kahteen saakka, kotonansa. Sääliksi kävi vaan lähellä asuvia. Itse asun sentään vähän kauempana.

    • Anonyymi

      Minä yritin, mutta epäonnistuin karmeasti.

    • Anonyymi

      Se on vaan osa verlinja rituaalia siksi punainen matto...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe