Televisiosta tuli juuri kolmas Rambo elokuva jossa syltty on 42-vuotias ja aika kovassa kunnossa. Mies on minun mittainen, eli noin 175 cm pitkä ja tuossa filmissä paino on 92 kg, rasvat 4.4! Siinä tavoitetta, minulle ainakin joka painaa 100 kiloa ja rasvat mitä lie 😂. Kaveri penkkasi parhaillaan 180 kg. Mulla on ykkönen 115. Edelleen kovassa tämä tyyppi. Mutta joo, tarkoitus oli tuoda tämä puheen aiheeksi siksi että tuollaiseen kuntoon voi vielä päästä ilman kovaa doping lääkitystä.
Sylvester Stallone
9
300
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta onko Syltyn naisella siveä historia?
- Anonyymi
Mitä aina jankutat jokaiseen ketjuun, vaimon tai naisen historiaa tai taustaa, mikä pakkomielle, tutki omaa päätäsi ja omaa taustaasi, siinä se ja pidä huolta vain ja ainoastaan siitä, tuliko selväksi.
- Anonyymi
Kuntoon pääsee aina, kun tekee nöyrästi töitä, syö tarkasti, lepää oikein ja haluaa todella pärjätä, tosin se ei tapahdu hetkessä, vuosien työ, oletko valmis vai selitteletkö vain?
Kaikki tässä elämässä on valintoja, siis omia valintoja, jos juot nuuskaat, poltat ja syöt mitä sattuu ja vietät aikasi puhelimella ja netissä, olet negatiivinen ja hankala ,
sitten se on kohdallasi niin.- Anonyymi
Muutama vuosi perustreeniä, niin ollaan jo hyvin lähellä natumaksimia.
- Anonyymi
On varmaan kovakuntoinen, mutta Rambo-leffat ovat tahatonta huumoria sisältävää kuraa. Stallone vetää pullistelun niin överiksi, että väkisinkin naurattaa. Voihan se olla, että niin on tarkoituskin.
- Anonyymi
😅 joo, tuossakin leffassa hyvä repliikki olis "onks täällä peiliä, pitäs palautuu"
- Anonyymi
Eka Ramboleffa oli vielä ihan hyvä, loput sitten aivan päätöntä kohellusta vailla järjen hiventäkään. Ja aika paljon se Syltty on kyllä roinaa vetänyt ihan kuin kaikki muutkin Hollywoodin lihaskimput.
- Anonyymi
Taitaa tulla huomenna uusintana.
- Anonyymi
Mää oon kattonu kaik Rampoo-leffat, ja ny verän penkiltä 7 tuoppii, ja sitte saan pataani paari tiskillä ku kähmin jonkun naista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(48834