Järjetön pakkoruotsi ei ole nykypäivää ja sen perustelut täyttää kansan sortamiseen ja alistamisen tunnusmerkit.
Pakkoruotsi on ajan tuhlausta, hyödyllisiäkin kieliopintoja löytyy ruotsin sijaan
8
160
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkoruotsin perustelut:
1) "Ruotsinkielisyys on osa kaikkien suomalaisten suomalaisuutta, koska meillä on niin pitkä yhteinen historia Ruotsin kanssa."
2) "Suomalaisten velvollisuus on palvella 4%:n ruotsinkielistä vähemmistöä ruotsiksi, koska se on ruotsinkielisten ikiaikainen oikeus Suomessa."
3) "Pohjola/Norden on merkittävä skandinaavinen yhteisö, jonne suomalaiset kelpaavat vain pakkoruotsilla. Muualle ei tarvitse mennäkään."
---
Kolonialistisella historialla perustellaan nykyisyyden ja tulevaisuuden väheksyntä.
Suomalaisten oli vuosisatoja vaihdettava kieltään suomesta ruotsiksi päästäkseen opintielle. Nyt tämän kunniaksi hommaa pitäisi vielä jatkaa.
Suomalaiset ovat muka vain ymmärtämättömiä, kun tahtovat pakkoruotsin pois lapsiltaan.
Ei tätä aikaa tosiaankaan.- Anonyymi
Ei tosiaankaan fiksua.
RKP:n presidenttiehdokkaana EB vertasi suomalaislasta ilman pakkoruotsia kehitysmaan tyttöön, joka jää vaille koulutusta, kun ei tyttö itse eikä tämän vanhemmat ymmärrä koulutuksen arvoa.
Mitä muuta tämä on kuin rasistinen asenne suomalaisia ja uussuomalaisia kohtaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaankaan fiksua.
RKP:n presidenttiehdokkaana EB vertasi suomalaislasta ilman pakkoruotsia kehitysmaan tyttöön, joka jää vaille koulutusta, kun ei tyttö itse eikä tämän vanhemmat ymmärrä koulutuksen arvoa.
Mitä muuta tämä on kuin rasistinen asenne suomalaisia ja uussuomalaisia kohtaan?Niinpä. Mitä muuta tämä on kuin rasistinen asenne suomalaisia ja uussuomalaisia kohtaan!
- Anonyymi
Tähän ei RKP uskalla kommentoida mitään
- Anonyymi
Pakkoruotsi on rasismia suomenkielisiä kohtaan.
- Anonyymi
Kielten tarve EK:n jäsenyrityksissä (selvitys 2013):
Englanti 75%
Ruotsi 50%
Venäjän 29%
Saksa 14%- Anonyymi
Ruotsi vain paperilla, ei todellisuudess
- Anonyymi
Alistamista pakkoruotsi onkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066