Kun tilaat netistä naisten vaatteet, niin mukaan tulee tätä unisex- muotia, jotka vain suunniteltu miesten vartaloille. Ja aika hauskaa, että kaksi ihmistä samoissa vaatteissa, kun näkyy jo kuvasta, että naisille ihan ylisuuri. Ja nämä hieronta tuolit vain suunniteltu miehille, ei naisille, kun selkä osuus on liian pitkä. Kännyt vain suunniteltu miehille, kun ovat naisten käteen liian ylisuuria. Ja toimistoissa vähennetään lämpöä miesten mukaan, kun tutkimukset osoittavat, että naiset palelevat herkemmin kuin miehet. Ym. Taitaa olla vieläkin vain miesten yhteiskunta ja niiden muun sukupuolisten, jotka ovat homoja. Kun ystävältä kuulin, joka opiskeli 2 it- alaa, niin nämä äijät eivät maksaneet hänelle kunnon palkkaa, vain miehille, jotka tulivat jopa hänen jälkeensä. Kun itse pomo ei edes ymmärrä teknologiasta niin paljon, kuin ystäväni nainen.
Olen kyllästynyt, että meidän yhteiskunta ei vieläkään ole tasa-arvoinen
Anonyymi-ap
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764