Siis kunnolla, ei mitään hihitystä, että kävelin pyörätiellä punaisia päin ja kypärän leukahihnakin oli auki.
Itse möin velattoman bunkkerikämppäni vuosia sitten ja jäin samaan luukkuun vuokralle.
Vieläkään en osaa sanoa, oliko se järkevää, joten sekin lasketaan sekoiluksi.
>simiti<
Oletteko sekoilleet?
8
208
Vastaukset
- Anonyymi
Teininä satuttiin löytämään kavereiden kanssa yleisavaun suljetulle entiselle yläasteellemme. Viiniteltiin siellä moneen otteeseen ja poltettiin pilveä.
Muutenkin viini- ja pilvipäissään tulu monenlaista sekoilua harrastettua pikkupaikkakunnalla mm. veneilyn, autiotalojen, rakennustyömaiden jne. kontekstissa.- Anonyymi
Ei sitä tarvi edes olla pilvipäissään. Pelkkä nuoruus riittää.
>simiti< Tää ei sekoiluun liity, mutta vastaavanlainen juttu. Mä taas tein yleisavaimen yhteen lopetettuun ammattikouluun. Useimman vuoden se mulla oli, ja kääntelin sinne virrat päälle ja pidin sitä vähän asutun näköisenä, ennen kuin se kokonaan purettiin. Toi avain juttu liitty siihen Abloyn tietoturvajuttuun, kun yhtä Abloyn entistä työntekijää vaadittiin sakon uhalla vaikenemaan tuosta riskistä. Mutta siinä ei tarvi olla mikään ruudin keksijä, että osaa yleisavaimen tehdä. Ihme kieroksi meni Abloyn homma, sen joensuun muuton jälkeen. Sillon sörnäisissä se oli vielä rehti suomalainen firma.
- Anonyymi
Silloin myynnissä tehtiin myös vuokrasopimus. Sanoinkin tulevalle vuokraisännälle, että toki laitan hänen tililleen takuuvuokran heti, kun hän on siirtänyt lähes 100 tonttua mun tilille.
>simiti< - Anonyymi
Nerokasta 😁
No juu kyllä on joskus niin hyvässä kuin pahassakin.🙂.
En viitsi tuohon muuta sanoa kuin että kyllä, maine on kasvanut mutta valitettavasti kunnian kustannuksella 😁. Noh siitä on jo aikaa...
No en voi sanoa juuri tehneeni niin. Mulla on jonkinlainen kontrolli päällä humalassakin
Sinkut palstalle sopii varmaan, että jossain Mummotunnelissa on joskus tullut ehkä harrastettua turhan intiimiä kanssakäymistä naisen kanssa kaikkien näköpiirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674222Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D863804- 433296
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482135
- 471828
- 361770
- 301596