Siis kunnolla, ei mitään hihitystä, että kävelin pyörätiellä punaisia päin ja kypärän leukahihnakin oli auki.
Itse möin velattoman bunkkerikämppäni vuosia sitten ja jäin samaan luukkuun vuokralle.
Vieläkään en osaa sanoa, oliko se järkevää, joten sekin lasketaan sekoiluksi.
>simiti<
Oletteko sekoilleet?
8
253
Vastaukset
- Anonyymi
Teininä satuttiin löytämään kavereiden kanssa yleisavaun suljetulle entiselle yläasteellemme. Viiniteltiin siellä moneen otteeseen ja poltettiin pilveä.
Muutenkin viini- ja pilvipäissään tulu monenlaista sekoilua harrastettua pikkupaikkakunnalla mm. veneilyn, autiotalojen, rakennustyömaiden jne. kontekstissa.- Anonyymi
Ei sitä tarvi edes olla pilvipäissään. Pelkkä nuoruus riittää.
>simiti< Tää ei sekoiluun liity, mutta vastaavanlainen juttu. Mä taas tein yleisavaimen yhteen lopetettuun ammattikouluun. Useimman vuoden se mulla oli, ja kääntelin sinne virrat päälle ja pidin sitä vähän asutun näköisenä, ennen kuin se kokonaan purettiin. Toi avain juttu liitty siihen Abloyn tietoturvajuttuun, kun yhtä Abloyn entistä työntekijää vaadittiin sakon uhalla vaikenemaan tuosta riskistä. Mutta siinä ei tarvi olla mikään ruudin keksijä, että osaa yleisavaimen tehdä. Ihme kieroksi meni Abloyn homma, sen joensuun muuton jälkeen. Sillon sörnäisissä se oli vielä rehti suomalainen firma.
- Anonyymi
Silloin myynnissä tehtiin myös vuokrasopimus. Sanoinkin tulevalle vuokraisännälle, että toki laitan hänen tililleen takuuvuokran heti, kun hän on siirtänyt lähes 100 tonttua mun tilille.
>simiti< - Anonyymi
Nerokasta 😁
No juu kyllä on joskus niin hyvässä kuin pahassakin.🙂.
En viitsi tuohon muuta sanoa kuin että kyllä, maine on kasvanut mutta valitettavasti kunnian kustannuksella 😁. Noh siitä on jo aikaa...
No en voi sanoa juuri tehneeni niin. Mulla on jonkinlainen kontrolli päällä humalassakin
Sinkut palstalle sopii varmaan, että jossain Mummotunnelissa on joskus tullut ehkä harrastettua turhan intiimiä kanssakäymistä naisen kanssa kaikkien näköpiirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2581879Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141722- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1291171- 83817
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä169730Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala421680Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että109659- 52592