Siis kunnolla, ei mitään hihitystä, että kävelin pyörätiellä punaisia päin ja kypärän leukahihnakin oli auki.
Itse möin velattoman bunkkerikämppäni vuosia sitten ja jäin samaan luukkuun vuokralle.
Vieläkään en osaa sanoa, oliko se järkevää, joten sekin lasketaan sekoiluksi.
>simiti<
Oletteko sekoilleet?
8
222
Vastaukset
- Anonyymi
Teininä satuttiin löytämään kavereiden kanssa yleisavaun suljetulle entiselle yläasteellemme. Viiniteltiin siellä moneen otteeseen ja poltettiin pilveä.
Muutenkin viini- ja pilvipäissään tulu monenlaista sekoilua harrastettua pikkupaikkakunnalla mm. veneilyn, autiotalojen, rakennustyömaiden jne. kontekstissa.- Anonyymi
Ei sitä tarvi edes olla pilvipäissään. Pelkkä nuoruus riittää.
>simiti< Tää ei sekoiluun liity, mutta vastaavanlainen juttu. Mä taas tein yleisavaimen yhteen lopetettuun ammattikouluun. Useimman vuoden se mulla oli, ja kääntelin sinne virrat päälle ja pidin sitä vähän asutun näköisenä, ennen kuin se kokonaan purettiin. Toi avain juttu liitty siihen Abloyn tietoturvajuttuun, kun yhtä Abloyn entistä työntekijää vaadittiin sakon uhalla vaikenemaan tuosta riskistä. Mutta siinä ei tarvi olla mikään ruudin keksijä, että osaa yleisavaimen tehdä. Ihme kieroksi meni Abloyn homma, sen joensuun muuton jälkeen. Sillon sörnäisissä se oli vielä rehti suomalainen firma.
- Anonyymi
Silloin myynnissä tehtiin myös vuokrasopimus. Sanoinkin tulevalle vuokraisännälle, että toki laitan hänen tililleen takuuvuokran heti, kun hän on siirtänyt lähes 100 tonttua mun tilille.
>simiti< - Anonyymi
Nerokasta 😁
No juu kyllä on joskus niin hyvässä kuin pahassakin.🙂.
En viitsi tuohon muuta sanoa kuin että kyllä, maine on kasvanut mutta valitettavasti kunnian kustannuksella 😁. Noh siitä on jo aikaa...
No en voi sanoa juuri tehneeni niin. Mulla on jonkinlainen kontrolli päällä humalassakin
Sinkut palstalle sopii varmaan, että jossain Mummotunnelissa on joskus tullut ehkä harrastettua turhan intiimiä kanssakäymistä naisen kanssa kaikkien näköpiirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142102- 1091552
- 1221471
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 53919
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä231813Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356798