Miksi nykynaisilla ei ole leveää lantiota?

Anonyymi-ap

Esimerkiksi vanhassa Bond 007-leffa Pallosalamassa on kohtaus missä on kuvattu oikeaa isoa uimarantaa etelässä jossakin. Kaikilla nuorilla/nuorehkoilla naisilla on kunnon lantio, siis lantio joka levenee aistillisesti ja sitten keskeltä kroppaa on kapeampi (uuma). Jalat myös sellaiset "täyteläiset", eivät läskit mutta eivät luurangonkaan jalat. Ei naiste 1960-luvulla mitään korsettia ole pitäneet kiristämässä tiimalasivartaloksi, mutta silti luonnollinen naiseus on kropassa.

Miksi nykyisin tällaisia naisia ei enää nuorissa tai keski-ikäisissä juuri näe? Onko hormoonituotanto-ongelma syynä (ravinto, saasteet, alkoholin runsaampi käyttö, stressi jne)? Nykyisin lantio ei juuri erotu muusta kropasta, vaan naisilla on miesmäinen vartalo, kuin karvattomalla pojalla.

6

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuoret pojat hoikat on kiihottavia!

• Anonyymi

Kyllä ne käyttivät liivejä, jotka muovailivat vartalon. Ja erilaisia dieettejä pysyäkseen laihoina.

• Anonyymi

Ennen naiset synnytti useamman lapsen, alapään kautta jolla vaikutus lantioon. Nykyään tehdään yksi lapsi, sekin keisarin leikkauksella. Lapsia myös hankitaan vanhemmalla iällä joko vedoten työhön tai opiskeluun.

• Anonyymi

Eihän tuo pidä paikkaansa. Kyllä normaalit naiset ovat naisellisia, mutta nämä näkyvät naiset ovat niitä laihoja joita näyttävästi ihaillaan. Esim. Sannaa ihailtiin suunnattomasti, vaikka naisesta ei ollut tietoakaan.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Kotimaisilla uimarannoilla ja uimahalleissa käyvänä sanon että äärimmäisen harvalla naisella on enää leveää lantiota (siis sopusuhtaisessa mittakaavassa), suurin osa tasapaksuja kropaltaan, myös kasvoiltaan kauniit. Lantiota näkee useimmiten afro-ja latinonaisilla, myös aivan nuorilla.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaankin tiimalasivartaloa. Eiköhän sinne Bondleffoihin ja vastaaviin ole ne naiset valittu ihan ulkonäköseikkojen takia. Eli aika huono perustaa ihmettelyä tuollaiseen. Eiköhän silloinkin ollut kaikenlaisia vartaloita.

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1998
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      90
      1415
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      49
      849
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      819
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe