Joko kreationistit ovat pystyneet osoittamaan Luojajumalan olemassaolon sortumatta kehäpäätelmiin ja argumentivirheisiin?
Vai vieläkö luomisuskoisilta puuttuu perusteet luojan olemassaololle?
Joko se löytyi?
7
186
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän siinä mitään jos uskoo luomiseen mutta naurunpyrskähdyksiä aiheuttaa se, että he yrittävät tieteellisesti todistaa sen. Mistä syntyy tarve todistaa se - ja siis itsellekö vai muille? Heidän uskonsa siis horjuu?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17985653N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Luoja luo sinunkin kauttasi. Sontaa lähinnä, mutta sitäkin tarvitaan, jotta tapahtuu kehitystä. Aina tarvitaan alempi taso, jotta voi kehittyä siitä ylempi.
Sonta/lanta kasvattaa kasvit ja puut. Hyönteinen on niitä kehittyneempi.
Henkisesti alikehittynyt ihminen antaa kasvualustan ylemmälle henkiselle kehitykselle. Näin se vaan menee, kun luodaan uutta eli kehitytään, eikä taannuta sattumauskoon.- Anonyymi
Seuraavaksi aion paistaa ja syödä kuhafileitä ja muuttaa ne ulosteeksi. Siihen ei tarvita Jumalaa eikä se oli luomista, vaan ruuansulatusta.
- Anonyymi
Siis kurkistus uskiksen sielunmaisemaan:
"Ihminen, joka ei usko minun mielikuvitusolentooni on sontaa, lantaa, alempaa tasoa, henkisesti alikehittynyt ja taantunut."
Kylmäävää tekstiä kanssaihmisistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kurkistus uskiksen sielunmaisemaan:
"Ihminen, joka ei usko minun mielikuvitusolentooni on sontaa, lantaa, alempaa tasoa, henkisesti alikehittynyt ja taantunut."
Kylmäävää tekstiä kanssaihmisistä.Kristityt ovat keksineet orwelilaisen uuskielen ennen Orwelia.
Kristittyjen kielessä "kristittty nöyryys" tarkoitaa vakaumusta siitä että itse on aina oikeassa ja on selvää että kaikki (erityisesti uskon asioista) eri mieltä olevat ovat väärässä, koska eihän kristitty voi olla väärässä.
Vastaavasti "Kristitty lähimmäisenrakkaus" tarkoittaa vääruskoisten dehumanisointia ja toisuskoisten syvää halveksuntaa.
- Anonyymi
Jotta älykäs suunnittelu olisi mitenkään mahdollista, pitäisi pystyä osoittamaan tuo suunnittelija. Faktana noita suunnittelijoita on ihmisten mielissä tuhansia eikä nämä ääriuskovat ole pystyneet omaa objektiivisesti osoittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623