Tekniikan Maailman jatkotilaaminen ryöstöhinnalla

Hei,

Tilasin vävypojalleni lahjaksi Tekniikan maailma-lehden. Tilaushinta OK ja lehtiä tuli tilausajan. Tilausajan lopussa tuli sähköpostiviesti tilaajalle eli minulle että tilasusjakso on päättyämässä ja tililtäni veoitetaan seuraava jakson 3kk. hinta 95,90€ automaattisesti 3 päivän kuluttua. Vuosihinta ko. lehdelle on n. 100-150€ euroa joten tuo 95,90€ on raskaasti ylihinnoiteltu. Myös lahjan ostaja ei tavallisesti seuraa lahjajakson päättymistä joten irtisanomisaika loppuu 7pv. ennen jakson loppua ja veloitusviestin tullessa irtisanominen ei enää onnistu sopimusehtojen mukaan.

Näin haluan varoittaa kaikkia Otavamedialta lehtiä lahjaksi tilaavia että ilman irtisanomista maksatte ylihintaista tilausta seuraavan jakson ajan.

yt. Antti

4

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän on törkeää menettelyä. Tilaus vaan poikki heti kun mahdollista.
      Tämä on taas näitä "ensimmäinen paketti alennettuun hintaan" ja sitten
      paljstuukin tilauksen valtava kalleus.

• Anonyymi

Voihan pieru, eikö nuo lehtien myyntikikat ja hinnat ole jo kaikille tuttuja asioita. Ei niitä lehtiä ilman kannata lähes ilman kauaa lähetellä. TM:n tekeminen kuitenkin kustantaa jonkin verran, eikä pelkät mainokset sitä kata.

• Anonyymi

tuommoset tarjousjaksot pitäisi lailla kieltää jatkuvan ilman tilaajan erityistä suostumusta jatkosta , ei kaikilla vanmhuksillöakaan ole enään kaikki muumit laaksossa ja ymmärrä saati muista mokomia asioita , onko se sitten parempi lehdelle että ihmiset jättävät kokonaan tilaamatta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      117
      1852
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      135
      1423
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1121
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe