Eduskunnan valtiovarainvaliokunnan puheenjohtaja Markus Lohi (kesk) ihmettelee, että hallituksen velkaantuminen on samaa suuruusluokkaa kuin edellisellä hallituksella.
Hahhahah. Hillotolppa näyttää maistuvan.
Onko fiskaalitalous uusi muotisana?
Perussuomalaiset ottavat 40 miljardia lisää velkaa
17
225
Vastaukset
- Anonyymi
Näin.
Kannattiko heitä äänestää? Ei.- Anonyymi
No hallitukselle pamahti heti ensimmäisenä päivänä mariinin tekemä osamaksuvelka (10 miljardia).
Mariinin hallituksen tekemien päötösten ja katteettomien ideologisten velkojen maksut ovat jokainen vuosi vähintään 7-10 miljardia. Tuotot nolla.
Orpon hallituksen tavoitteena on leikata valtion menoja kahtena hallituskautena 9 miljardia. Summa on paljastunut velkojen ja vastuiden sekä tulevien päättömien päätösten takia niin pieneksi, ettei sillä pystytä maksamaan edes lainojen korkoja. Vaikka työllisyysaste olisi 100%, ei valtion keräämän tuloveron määrä kasvaisi kuin muutaman miljardin. Ainakaan, jos työn tuottavuus on sama, mikä työvoiman kasvulla oli mariinin hallituskaudella.
Suomessa harrastaa vientiä n 100 yritystä. Yritykset tuovat leivän suomalaisten pöytään. Suomi tarvitsee tupla määrän yrityksiä ja innovaatioita, jolloin yrityspohjakin olisi laajempi, monipuolisempi ja kestäisi paremmin talouden nousut ja laskut.
- Anonyymi
Heh. Mutta ei tässä mitään uutta ole. Suomen kansaa huijattiin ja 600.000 ihmistä äänesti persuja.
Nyt saavat mitä tilasivat. Hahhahah. Koettakaa nyt hyvät ihmiset oppia.
Useita tuomioita, eniten rikoksia kaikista puolueista, salainen pankkitili Afrikassa, äänenvaimentimella varustettu laiton pistooli ja 10.000 euroa kylpytakin taskussa.- Anonyymi
Älkää enää koskaan äänestäkö persuja! Äänestäkää vasemmistoa tai jotain oppositio puoluetta. Me laitamme maan asiat kuntoon. Köyhät saavat lisää tukiaisia ja yritykset verotetaan kyykkyyn.
- Anonyymi
Sitten kun Suomesta tulee kristillinen kansallisvaltio, niin emme ota enää velkaa. Taivaan Isä säätää ilmat ja säät ja ravitsee valkoihoisen kansamme.
- Anonyymi
Sinulla ei ole lapsia.
- Anonyymi
Persut näyttivät todellisen karvansa.
Tätä kestää 4 vuotta. He ehtivät tehdä paljon vahinkoa Suomelle ja suomalaisille.- Anonyymi
Ei tule persujen hallitustaival kestämään neljää vuotta! Ei lähellekään. Pysyykö hallitus pystyssä edes jouluun asti, kun liitot ryhtyvät vastatoimiin.
- Anonyymi
Sillä lailla. 40 miljardia lisävelkaa. Hahah työläisten puolue , hahahahah.
- Anonyymi
Rauhoittukaa nyt siellä vasemmalla! Ei velkamäärä ole edellisen hallituksen luokkaa läheskään.
Nyt on inflaatio laukannut lähes 10% luokkaa ja edellisen hallituksen lainan ottaminen olisi ollut huomattavasti suurempaa.
Teidän tekemät rahanjaot on lakisääteisiä eikä niitä voi lopettaa ennen lakimuutoksia.
kyllä vihervasemmistossa itkua riittää, kun aletaan poistamaan lakisääteisiä kommarien avustuksia vihervasemmalta.- Anonyymi
Ensimmäinen harhauttaa tuli kommentoimaan. Kyllä ainakin minä olen puhdas kokoomuslainen ja myös entinen kunnanvaltuutettu ja nykyinen eläkeläinen.
Kommenttisi ja vääristelysi osui siis suuresti harhaan. - Anonyymi
Eikö Apple kauppa käy peltomarketissa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen harhauttaa tuli kommentoimaan. Kyllä ainakin minä olen puhdas kokoomuslainen ja myös entinen kunnanvaltuutettu ja nykyinen eläkeläinen.
Kommenttisi ja vääristelysi osui siis suuresti harhaan.Hyvin servasit asiattoman Apple kauppiaan.
- Anonyymi
Niin, eikö persujen talousoppi, fiskaalinen konservatiivisuus, olekaan toimiva lääke valtion velkaantumiseen?
- Anonyymi
Kyllä näin vaan taas kävi. Perussuomalaisten vaaliohjelma lupasi toista ja nyt tehdään toista.
40 miljardia uutta velkaa.
Rakentavatko mieleistään neljättä valtiota? Sisun haastatteluja oli jo verkossa. - Anonyymi
Äiti musta pappia toivoi mutta musta tulikin persu.
- Anonyymi
Herra varjele meitä näiltä persuilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623