2. Käskylle uskollinen jäännöskansa

Anonyymi-ap

Toisin kuin monet muut Babylonin porttouskonnot adventtikansa ei tee itselleen jumalankuvia, eikä mitään kuvia, joita kumartelisivat tai palvelisivat.

2.KÄSKY
2Moos.20
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

6

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen"

Vain äärimmäisen sadisti, omahyväinen psykopaatti olio voi kertoa itsestään samaa.

• Anonyymi

No tämä adventistitaiteilija tekee Jumalan kuvia ja vieläpä kalliiseen hintaan. Jumalan kuvista on tullut hänelle kannattava bisnes.
      Kauppa käy ja adventistikotien seinät täyttyvät Jumalan kuvista ja piirongin päälliset Jumalasta tehdyillä patsailla. Niitä sitten palvotaan ja ihastellaan. Ei niitä muuten olisi kotiin hankittu.

https://nathangreene.com/

• Anonyymi

Käsky sisältää kaksi kieltoa:
      1. Älä tee kuvaa Jumalasta. (Koskee myös Jeesusta, joka on Jumala.)
      2. Älä myöskään kumarra ja palvo Jumalan kuvaa.

• Anonyymi

Huomaamme siis, että Adventtikirkossa rikotaan 2.käskyä. Eivät ole sen kummempia kuin muutkaan yhden käskyn pitämisellään.

Sapatti ei peitä syntien paljoutta toisin kuin rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaamme siis, että Adventtikirkossa rikotaan 2.käskyä. Eivät ole sen kummempia kuin muutkaan yhden käskyn pitämisellään.

Sapatti ei peitä syntien paljoutta toisin kuin rakkaus.

Adventtikirkon sapatti kun on vielä vain ulkokultaista muotomenoa.
        Se ei ole Herralle pyhitetty päivä adventistien keskuudessa, eivätkä adventistit siksi osaa pyhittää sapattiaan.

• Anonyymi

siikasalmen adventti koulu Liperin entinen maatalousoppilaitos pitää jeesus kuvia eteisessä, johon lapset jättävät vanhurskaat vaatteensa, ennenkuin menevät ´´hyvän opettajan´´ tunnille luokkiin, Rehtori säätiön johtaja jari keronen siunaa nämä epäjumalan kuvat jumalan lain perusteella. pena- benkku

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      72
      1160
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      78
      822
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      635
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      29
      608
    Aihe