Verot nousee ja julkinen sektori paisuu koko ajan. Niin mitä sille maalle käy?
Mitä mieltä viherpunikit olette jos sosialisointi etenee.
9
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kansallisvarallisuuden voi tuhota muutenkin kuin julkisen sektorin kautta. Myös avokätiset yritystuet voivat olla tie helvettiin. Ilman veroja ei useita palveluja tuoteta, ei edes sellaisia, joista hyötyy koko yhteiskunta yksityistä sektoria myöten.
- Anonyymi
Ensin otetaan lisää lainaa ja jaetaan se loiseläjille ja kun lainan saanti loppuu, aloitetaan ryöstely.
Ja kun kaikki on ryöstetty ja kulutettu, vaaditaan naapurimaiden porvareita korjaamaan tilanne ja antamaan lisää rahaa. - Anonyymi
Riikka Purra on luvannut saada valtion velkaantumisen kuriin. Persuministerin sanaan voi aina luottaa.
- Anonyymi
Ei ehdi neljässä vuodessa. Sanna teki velkaa kolmeksikymmeneksi vuodeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehdi neljässä vuodessa. Sanna teki velkaa kolmeksikymmeneksi vuodeksi.
"Anonyymi
2023-08-27 23:28:39
Ei ehdi neljässä vuodessa. Sanna teki velkaa kolmeksikymmeneksi vuodeksi".
Entä korona ja Ukraina?
Oliko nekin Marinin hallituksen Syy?
Purra ottaa lisää velkaa rikkaat rikastuu ja Köyhät köyhtyy?
Persuille työttömät ovat alinta kastia ?
Eivät ottaneet huomioon että 30% persujen äänestäjistä
on työttömiä. Miten käykää ensi vaaleissa?
Vielä tuo persujen jatkuva pilkkaaminen työttömiä
kohtaan on todella saiarasta!!!!
- Anonyymi
Nytkiihän Suomessa on oikeisto enemmistö, mut aina vaan kaikki ongelma tuntuu olevan jossain pienessä "vihervasemmistossa". Kumma juttu.
- Anonyymi
"Verot nousee ja julkinen sektori paisuu koko ajan. Niin mitä sille maalle käy?"
Pohjoismaiset naapurimme ovat tehneet tuota enemmän kuin puoli vuosisataa, ja helevetin hyvin nuo sosiaalidemokraattiset kansankodit porskuttavat. - Anonyymi
Eihän ne mitään maksa muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743