Molemmat samanlaisia kokoomuslaisia misantrooppeja.
Noora ja Petteri Fagerström ansaitsevat toisensa
10
1282
Vastaukset
- Anonyymi
Petteri on incel. Sieltä se yleensä kumpuaa moinen naisvihamielisyys. Noora on sentään nätti. Tasan ei mee nallekarkit parisuhteessakaan.
- Anonyymi
Noora nätti? Olen mies ja en koskisi, vaikka en hänen mielipiteitään tietäisikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noora nätti? Olen mies ja en koskisi, vaikka en hänen mielipiteitään tietäisikään.
En minäkään edes säälistä laittaisi.
- Anonyymi
Petterillä on ilmeisesti läheiset yhteydet rikolliseen Bandidos-jengiin. Miten meillä voi olla lainsäätäjänä ihminen jolla on miehensä kautta kytköksiä huumekauppaan ja järjestäytyneeseen rikollisuuteen?
- Anonyymi
Nyt alkaa jo poliisikin varmasti kiinnostua "politiikasta"?
- Anonyymi
Apua🤣
- Anonyymi
Omia hommia ei pitäisi palvoa koska ne menee ns jalkojen alle.
- Anonyymi
Tällä Piri-Petterillä näyttää olevan viikinkiaiheisia tatuointeja ja 666 löytyy myös iholta. Onko tämä joku satanistiviikinki? Onkohan mukana Oodinin Potilaiden katupartioissa?
- Anonyymi
Ihan fiksustihan hän viestitteli 100 miljoonaa murhanneen aatteen kannattajille.
- Anonyymi
Tuota se lääkkeiden ja alkoholin sekakäyttö teettää. Suodattimet poistuu ja alkaa Petteri F uhkailemaan ihmisiä julkisesti. Vastuuseen moisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855