Olin tuossa marja -ja sieni mettällä. Kuljin siitä laavun ohi, sieltä kuului omituista ähinää, lotinaa, kummallisia plopsahtelevia ääniä ja jopa litinää. Muutamia ärjäisyjäkin kuului. Laavun ympäristössä oli levällään coretex vaatteita ja jotain outoja rasvatuubeja sekä tyhjiä kaljatölkkejä sadoittain!. Pyssyn torrakoita lojui maastossa myös.
Mistä on kyse, mitä siellä tapahtui, en ole paikallisia niin en tunne teidän tapoja. 🤔
laavulla sähinää
27
957
Vastaukset
- Anonyymi
olivat varmaan lisääntymässä
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kai nyt pride viher vassarin luulis tietävän, mitä siellä tapahtuu? Vai onko se teidän yksin oikeus?
- Anonyymi
Taitaa vaan olla salainen fantasiasi, kun saman avauksen laitat monelle paikkakunnalle.
- Anonyymi
😵💫😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi
Me ainaki ukon kanssa hässittii kerran laavulla, mikäs sen parempi paikka puksaitella, kun siinä luonnonhelmassa.
- Anonyymi
Muutamia ärjäisyjäkin kuului.
- Anonyymi
oho !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutamia ärjäisyjäkin kuului.
oho karhuko ?
- Anonyymi
siinä luonnonhelmassa.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
tyhjiä kaljatölkkejä sadoittain!???
- Anonyymi
outoa1
- Anonyymi
Mistä on kyse, mitä siellä tapahtui, en ole paikallisia niin en tunne teidän tapoja. !!!!
- Anonyymi
kummallisia plopsahtelevia ääniä ja jopa litinää.😂😂
- Anonyymi
Kuuluiko mitään Lieksan murteen tapaista?
- Anonyymi
mieleni teki vain karjua. Ja sitä sain rapun täydeltä
- Anonyymi
Osui ja upposi. JP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi. JP
Hyvä JP !
- Anonyymi
Tämä oli Sulkavankosken myllyn rannassa. Tietäähän sen että laituria siellä vaan etsittiin. Jos olisit paikkakuntalainen, olisit heti tiennyt.
- Anonyymi
olen minä paikkakunnalta, vuorikadulta alunperin Tommolasta . JP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen minä paikkakunnalta, vuorikadulta alunperin Tommolasta . JP.
"Rapun täydeltä", alan miehiä herra.
- Anonyymi
jussi laiturii kaipaillu 15vuotta onko hän järissään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jussi laiturii kaipaillu 15vuotta onko hän järissään.
ei o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rapun täydeltä", alan miehiä herra.
👍🏻👍🏻👍🏻
- Anonyymi
mieleni teki vain karjua. Ja sitä sain rapun täydeltä
- AnonyymiUUSI
😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038