Tietääkö joku miten windows:sin kuvankaappaustyökalun kuviin saa kursorin mukaan? Olisi kätevä.
kuvankaappaustyökaluun kursori mukaan
9
348
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda jo käyttis toimivaan! :)
- Anonyymi
Se on hyvä neuvvo!
- Anonyymi
eli siis et tiedä vastausta kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä neuvvo!
neuvvo kirjoitetaan muuten yhdellä veellä.
- Anonyymi
Millä käyttiksellä toimii suoraan?
- Anonyymi
Jaa-a, suurin osa taitaa haluta kursorin pois, joten ennen kuvan kaappausta hiirikursori sammutetaan kuvan oton ajaksi. Mutta voit sen toki itse editoida kuvaan mukaan jos haluat. Eli nykyään käytetään kursorina usein graafista elementtiä hw-kursorin asemasta, joka ei näy frame bufferissa itse asiassa lainkaan vaan luodaan kuvaa piirrettäessä ruudulle paikkatiedosta.
- Anonyymi
Oletuksena kuvankaappaustyökalussa ei tule hiirikursoria mukaan
- Anonyymi
Minulla on input box mukana eräällä sivulla mistä otan kuvakaappauksia. Boxissa on vilkkuva kursori ja voin siis valita otanko kuvan silloin kun kursori näkyy vaiko zilloin kun se ei näy.
Kätevää 😄 eiks oo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585596Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1804554En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164042Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k503569- 513501
- 713301
- 113201
- 312759
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia332360- 462317