Oli se mikä tahansa jono missä minä olen niin jos joku sieltä mun edestä poistuu jostain syystä niin kyllä se vaan minulle sopii oikein hyvin?'
En siis millään ymmärrä sitä logiikkaa että jos on mahdollista päästä lääkärille/hoitoon nopeammin sen johdosta että joku poistuukin jonosta niin tämä vapautuva paikka ei sitten kelpaakaan?
Ainakin täällä palstalla olevasta metelistä päätellen vassarijonottajat eivät hyväksy sitä että heillä olisi mahdollisuus päästä nopeammin lääkärin vastaanotolle sen takia että muutama jonottaja saataakin poistua muihin jonoihin!
Osaako joku nyt selittää että mistä tämä johtuu että nopeampi lääkärille pääsy ei kelpaa? Onko koko hoitotakuu vasemmiston mielestä täysin tarpeeton?
Miksei vasurille kelpaa porvarin "paikka" hoitojonossa?
Anonyymi-ap
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
No, olihan tämä nyt arvattavissakin että kun mennään sinne asian ytimeen johon tämä kelakorvaus nimenomaan vaikuttaa niin vasurin pari aivosolua lyö tyhjää eikä vieläkään ymmärrä että kyseessähän on ns. "win win" tilanne - Se jolla on hieman enemmän varaa meneekin yksityiselle puolelle jolloin jonot yleisellä puolella lyhenee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262504
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572284Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772266Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161979- 841749
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71439Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141244- 41063
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32937