Apua äkkiä...

Anonyymi-ap

Paljastui ilmeisestikin tk-lääkärin tekemä rikos. Vakavassa tulehdussairaudessa jätetty tulehdusarvot tutkimatta jo parin vuoden ajan Ja minä naivisti olen uskonut kun on sanottu, että reumasairautta ei ole ja on jo tutkittu verikokeella eukä varmasti ole. Tämä sairaus ei kuitenkaan näykään verikokeessa mikä selvisi hiljattain minulle. Ehdotin tänään hänelle kirjeitse, että tulehdusarvot mitataan verikokeella. Ei vastausta ja ambulanssi odotti sitten muutaman tunnin kuluttua ulkovella kun olin lähdössä asioille. Onnistuin kuitenkin kiertämään kyseisen ulko-oven ja olen viellä vapaalla.

Mitä teen kun on sairaus edennyt jo ohimovaltimotulehdukseksikin mikä on jo vaaralllinen tila ja voi uhata näköäkin? Olen kerran ollut aiheettomasti mielisairaalassa pakotettuna sydänoireiden takia joiden syytä ei edes selvitetty. vaikka hakeuduin hoitoon ambulanssilla Onnekseni olin varannut ajan yksityiseen TT-tutkimukseen ja pääsin sinne sairaalasta ja sepelvaltimotauti löytyi ja pääsin ulos.

Nyt olisivat hyvät neuvot tarpeen. Jotkut lääkjärit ovat näköjään valmiita vaikka mihin paitsi terveeseen vastuunkantoon ja tosiasioiden tunnustamiseen. Lääkityskin pitäisi aloittaa.

2

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokin instanssi, joka voisi auttaa tässä tilanteessa? Valvira, Aluehallintovirasto, hallinto-oikeus, poliisi? kyseinen lääkäri on selvästikin häikäilemätön psykopaatti

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe