Perintö on pelastukseni!!!

Anonyymi-ap

Onneksi sain kunnon perinnön juuri, kun Suomen talous sakkaa kunnolla!

Tulikin oikein repinällä rahaa, kun eno jätti hirmumassit.

Kohta muutan ulkomaille rahojeni kanssa ja iloitsen elämästäni täysillä.

En muuta Suomi-persläpeen takaisin ikinä!!! HAHHAAAA!! OLEN VAPAA, RIKAS ja ONNELLINEN!

KIPPIS SILLE JA KULAUS!

9

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä narraa. Et sä mitään ole saanut. Siellä sun Hekan kämpässä nousee kohta vuokrakin pilviin.

      • Anonyymi

        Yli 1,3 milliä tuli. Nettona. Kyllä sillä sen 15 vuotta rypee kohtuullisesti.
        Ikää 46v ja tuskin paljoa yli 60 viitsin elää.

        JALAVEI-JALAVEI!!


    • Anonyymi

      Mulla on perintösaatavia joitakin kymppitonneja. Kuolinpesään kuuluu kuitenkin eräs kusipää jolla olisi myös saatavia jokunen kymppitonni.

      Kymmenen vuotta on rahat olleet pankissa eikä pesää ole jaettu. Eikä jaeta. Tein kusipäälle selväksi mitä tapahtuu jos hän vaatii pesää jaettavaksi. Uskoi mitä sanoin eikä ole vaatinut.

      Itse en niitä euroja tarvi mutta toivon että se kusipää joutuisisi näiden aikojen takia rahapulaan. Miettii sitten niitä rahoja ja kusipäätekojaan. Mutta tokkopa uskaltaa lähteä vaatimaan pesänjakoa.

      Siellä ne eurot ovat ja inflaatio syö. Kun rahat aikanaan jaetaan, ei niiden arvo ole kuin jokunen tonni.

      Tietysti edellyttäen etten delta ennen aikojani. Sitä ei kukaan tiedä.

    • Anonyymi

      Itse sain perinnöllä täällä Ahvenanmaalla maksettua huvilan josta oli velkaa vain 650 000€ ,on kyllä kiva aamuisin herätä ilman stressiä ja velkoja ja kun rahaa on reilusti niin mikä ihanampaa.

    • Anonyymi

      -perinnöksi sekudageenit ja sata metriä etumatkaa

    • Anonyymi

      Mulla perintö meni riidaks. Kun juttu oli ohi niin huomasin saaneeni Herulista huoneen täydenpalvelun tiilitalosta. Merinäköala ainoa vaa, et se fönari on korkealla katonrajassa. Siin on varmuudeks duunattu sellaset pystytolpat, et ei pääse putoo eikä työntää päätä ulos, pitskuki on ympäröity tiiliaidalla.

    • Anonyymi

      Kyllä sen muutamassa vuodessa kuitenkin ryyppäät. Mitähän sinä kielitaidoton siellä ulkomailla muutakaan teet. Voit löytää muutaman suomalaisen ns kaverin keventämään urakkaasi.

    • Anonyymi

      Älä valehtele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe