millainen muutos pakuun tehtävä jos haluaa mikron ja jääkaapin

Anonyymi-ap

230v. hupiakku vai mikä koko ja inventteri? mitä muuta

60

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on jo riittävä koko, mutta painaa paljon, litiumakku kevyempi, mutta kallis, 800e paikkeilla, tosin sen kestoikä on kolminkertainen, näin ainakin mulle vakuutettiin. Katso mikrosta w määrä, sen mukaan invertterin koko. 2000 w pitäs olla ainakin riittävä. Jos on mahdollista, hanki parkkipaikalle 300w aurinkopaneeli ja lataussäädin , ne ei enää paljon lisää maksa. Sama ohje pätee kesämökillekin.

      • Anonyymi

        Akuston koko useampi sata Ah, koska jääkaappi on todennäköisesti kompressorikäyttöinen (pakuautossa ei liene kaasua käytettävissä).

        Jos laitetaan litiumakut, pitää huomioida että auton laturin latausjännite ei välttämättä ole sille sopiva. Pakuauto on todennäköiesti talvella kylmä, jolloin litiumakut eivät suostu latautumaan.


    • Anonyymi

      Minulla on Elnakissa aromipesä . Ei tarvitse sähköä Palstavahti

    • Anonyymi

      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
      Tämäkin sit vielä. Palstavahti

      • Anonyymi

        230 v Rumatikki. Palstavahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        230 v Rumatikki. Palstavahti

        palstavahti sökähti


    • Anonyymi

      Aina paranee Jo.ksun jutut . Onko nyt viinaa riittävästi ?? Tulee pitkäpäivä olla ilman viinaa.

    • Anonyymi

      Harmi. säälimme Palstavahtia

    • Anonyymi

      Minulla on Elnakki pakettiauton hytillä. 3.0 l mylly,
      ropottivaihteilla . Teidän Palstavahtinne

    • Anonyymi

      Juu , se on hieno kaara. Harmi että sinulla rumatikki, ei voi talvella sompailla. Hyvä etu sinulla on Palstavahti, ei tarvi talvirenkaita reuhusi, tosi ei olisi rahaakaan

    • Anonyymi

      Kyselin uusia talvikumeja täältä Kotkasta , mutta päädyin antaa seisoa vanhoilla vielä ensi talven, kun on vielä reilusti pintaa jäljellä .Palstavahti

    • Anonyymi

      Eikö Kuopiossa enää myydä sinulle renkaita , mitä niillä olisit tehnytkään, sinulla kun on rumatikki Palstavahti.

    • Anonyymi

      Jos ei aja ympäri vuoden , ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla ettäsitä ei koskaan tarvi . Palstavahti

    • Anonyymi

      Minulla pysyy kaljat kylmänä rumatikillä kesähelteellä. Palstavahti yötäpäivää

    • Anonyymi

      Matkaauto huollossa tekivät reijän kulkimeni seinään , niin että lämmintä ulko ilmaa pääsee tulemaan siitä sisälle kopperoon. Onko se hyvä vai huono ,mutta lämmintä siittä tulee yötäpäivää . Teidän Palstavahtinne

    • Anonyymi

      Aikaisin ovat timpurit hommissa klo 07.00 Palstavahdin Elnakin kimpussa, tekemässä kaarasta hevoskuljetusautoa

    • Anonyymi

      Teetin tuon reijän City caravanilla Lappeenrannassa . Siihen tuli lokasuojan koristekaaren yläpuolelle sellainen 15x44cm.n aukolla oleva normi jääkaapin seinäritilä . Palstavahti

    • Anonyymi

      Ei olisi Palstavahti laittaa ritilää. Kyllä Rumatikilläsi olisi pölyt pysynyt ulkona kun sillä puhallat.

      Eikö Kuopiossa enää verstaat tee mitään Elnakkiisi ?? Onko kaikki laskut maksamatta??
      Säälimme Palstavahtia

    • Anonyymi

      Teetin sen ilma aukon , kun ei siellä pääkallonpaikalla missä näitä LMC.n härveleitä suunnitellaan, ja kyhätään kasaan, ole moinen tullut mieleen . Minulla on LMC ti 574. ja voi olla että reijästä ei kovallapakkasella ole apua. Palstavahti

    • Anonyymi

      Ai semmoisenko teetit. Eiks se sinun kaarasi ollut aina reikiä kuin teesihdissä
      Ei sinun kannata talvella sillä hurutella kesärenkailla.
      Pitkä oli matka lähteä Kuopiosta Kotkaan tekee reikiä kaaraasi. No samalla tietysti kävit poikaystävääsikin helpottamassa , ja imaisemassa

      Säälimme Kuopiolaista palstavahtia Savon Sanomien porttivahtia

    • Anonyymi

      Onko kukaan muu tehnyt /teettänyt kyseistä ilma luukkua,jos on, olis kiva tietää onko ne kopit jo "pätkinä". Palstavahti

    • Anonyymi

      Vaikka LMC on olevinaan laatumerkki , kuitenkin aika pitkälle pelkkä aihio , kun kauppias siitä "luopuu" , kuten moni muukin merkki, joista rakentamalla voi saada välttävän. Palstavahti kotkasta

    • Anonyymi

      Meno ja tulovesi. Sulawesi on etelässä. Ja Malawi.

    • Anonyymi

      Minun homekoppini on Elnakki rumatikillä.
      Palstavahti Kuopio citystä

    • Anonyymi

      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa.
      Oli melko vähän sompailtu Elnakillani
      Kuopiosta Tuuriin
      Palstavahti

    • Anonyymi

      Transitin iskunvaimentaja on heppoista tavaraa , ja laskee öljyt pitkin pihoja. Niin kysymys ? Millä kilometreillä , ja kuinka vanhoista transuista näitä on hajonnut, jos on hajonnut.
      Palstavahti

      • Anonyymi

        Sorry olen taas kerran hieman sekaisin.
        Palstavahti Joksu-Reino


      • Anonyymi

        9438km meni iskarit Tuurin pihassa. Tosin Viiussani on paljon vikoja , talvi menee niitä vikoja korjaillessa. Minulla kun rumatikki, en talvella liiku.
        Palstavahti yötä päivää Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9438km meni iskarit Tuurin pihassa. Tosin Viiussani on paljon vikoja , talvi menee niitä vikoja korjaillessa. Minulla kun rumatikki, en talvella liiku.
        Palstavahti yötä päivää Kuopiosta

        Joko veit oman kulkimesi vauhtipyörävelillesi talvikorjuuseen?


    • Anonyymi

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07. Ei Mikkeliini kestä täytyy ehjätä
      Palstavahti Kuopiosta

      • Anonyymi

        Olisiko ollut vielä pitkä ajomatka vauhtipyörävelisi luokse?


    • Anonyymi

      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
      en päässyt perille veliseni luokse

      Palstavahti yötä päivää Kuopiosta

      • Anonyymi

        Jospa niillä siellä Saukonkadun Motonetissä on soittajan numeron näyttävät puhelimet, ja kun näkevät sinun soittavan, niin eivät siksi vastaa puhelimeesi?


    • Anonyymi

      Juu en soita , soitan Kuopion Deltta-autoon. olen vakituinen asiakas. Saan maksuaikaa
      Palstavahti Kuopiosta

      • Anonyymi

        Eikö asuinpaikkkasi Ford-varaosamyyjällä Nelipyörällä ole niveleitä Transittiisi, vai oletko myös sielläkin ei toivottu asiakas?


    • Anonyymi

      V.ittuako sinne soittelee kun Kuopion Deltta-auto on vieressä. Minulla on sinne lyhytmatka ja saan sieltä hyvät alennuksen ja lippalakin Jouluna lahjaksi.

      Palstavahti Kuopiosta

      • Anonyymi

        Eikö kuitenkin olisi kätevämpää ostaa niveleitä vakituisen asuinpaikkasi Ford-liikkeestä, eikös Fordilla Kotkassakin ole parikin eri huolto- ja varaosatoimijaa?


    • Anonyymi

      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni

      Kuopion Tamgearilla on paras palvelu minulle vakituiselle asiakkaalle

      Palstavahti Kuopiosta yötä päivää

    • Anonyymi

      Ja tämäkin sit vielä. Kyllä minua koetellaan

      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin

      Palstavahti Kuopiosta

      • Anonyymi

        Oletko katsonut sulakkeet?
        Niitä sulakerasioita on siellä hanskalokeron takana kaksi peräkkäin ,ja päällimmäisen rasian yläkulmissa on kiinnikkeet, jotka vapauttamalla se kääntyy saranoidensa varassa alas, ja näin takimmainen rasia tulee näkyville. Kannattaa ottaa koko hanskalokero pois paikoiltaan ,irtoaa helposti , niin on enemmän tilaa tutkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut sulakkeet?
        Niitä sulakerasioita on siellä hanskalokeron takana kaksi peräkkäin ,ja päällimmäisen rasian yläkulmissa on kiinnikkeet, jotka vapauttamalla se kääntyy saranoidensa varassa alas, ja näin takimmainen rasia tulee näkyville. Kannattaa ottaa koko hanskalokero pois paikoiltaan ,irtoaa helposti , niin on enemmän tilaa tutkailla.

        Ei auttanut, vein Viiattini taas Deltta-autoon
        Palstavahti Kuopiosta


    • Anonyymi

      Minkään valtakunnan häiriövaloa ei ole tauluun ilmestynyt . Tilasin ensihätään Fordilta uuden kaasupolkimen , jos vaikka vika löytyis siitä potikasta ?

      Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      No voi harmi. Sopiiko se Viiattiisi??
      Säälimme Palstavahtia

    • Anonyymi

      Ei löytynyt vikaa , jos vaikka vika löytyis siitä potikasta ?
      Alan olemaan taas kovassa koomassa

      Palstavahti Kuopiosta

      • Anonyymi

        Voi sinua pöpireino raukkaa, toivomme sinulle pikaista paranemista, vaikka se onkin ihan täysin turha toivo.


    • Anonyymi

      Palstavahti Joksulla on mennyt juhannus pitkäksi. näkee harhoja.
      Säälimme Palstavahtia

      • Anonyymi

        Reipastu nyt jo pöpireino, sillä tuo tuollainen itsesääliin vaipuminen saattaa vaikuttaa heikentävästi jo ennestäänkin heikkoon henkiseen tilaasi.


    • Anonyymi

      Paku? Jos tavalliseen pakettiautoon laittaa kiinteitä asennuksia kuten mikron ja jääkaapin, tulee ajonuevosta matkailuauto, ja verot lankeavat.

      • Anonyymi

        Entäs jos laittaa rumatikin, niin meneekö se tuulettimesta??
        Palstavahti Kuopiosta kysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos laittaa rumatikin, niin meneekö se tuulettimesta??
        Palstavahti Kuopiosta kysyy

        Jos vaan on tarpeeksi isokokoinen tuulettaja, niin kyllä siitä saattaa Trumatikkikin mennä lävitse. Tuskin kuitenkaan Transittisi tuulettajasta sopii menemään, mutta saathan sinä sitä kokeilla.


    • Anonyymi

      Pari kunnollista hupiakkua väh. á 150 Ah, invertteri ja aurinkokennot sekä tietysti agrikaatti varalle sekä 12 V jääkaappi 60l. Sillä varustuksella pääset jo liikkumaan ja nauttimaan matkasta. Aikaa myöten voi sitten tarpeet lisääntyä ja ostat sitten lisäkamaa!

    • Anonyymi

      Minulla sökähti rumatikki
      Palstavahti Kuopiosta

      • Anonyymi

        Sen jälkeen kun se Atria peltikuoriaisen rumatikki sökähti , niin vaihdoin tämän uuden käytetyn Ransittin lappeenrannassa . On nyt tämä kuljin litkulämmittäjällä.
        Palstavahti vielä


    • Anonyymi

      Oikein toimittu Joksu. Vihdoinkin olet tullut järkiisi lämmittäjän osalta. muuten on vielä petrattavaa.
      Ihailemme Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Paljon on vielä tekemistä . huolimatonta työtä on Ransitti . En ole Fordin puolestapuhuja .
      Palstavahti autoilia Kuopista

    • Anonyymi

      Mutta se on pääasia , että sinulla on lämmittäjä ransussa. Nyt voit ostaa jo talvirenkaatkin hajottamolta.
      Ihailemme Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Kyselin Rengasonnelasta uusia talvikumeja , mutta päädyin ajamaan vanhoilla vielä tämän syksyn , kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä.
      Rengasliikkeen "ukko" kertoi että nastat ei tahdo pysyä muissa, kuin nokian tekemissä pakujen talvikumeissa.
      Tämä "ukko" ei ole nokia renkaiden edustaja ,??? vaan sanoi tarinan olevan tosi.
      En kiistä asiaa en suuntaan enkä toiseen , kun itse olen aina käyttänyt karavaanissa nokian talvikumeja ,ei ole kokemusta muista merkeistä, kun henkilöautossa.
      Että,????

      Teidän Palstavahtinne

    • Anonyymi

      Et sinä tarvitse talvikummeja, sinulla on rumatikki.
      Aja vaan Mikkeliineillä

      • Anonyymi

        Rellussa oli rumatikki Fordissa on aLde !!!
        Palstavahti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe