230v. hupiakku vai mikä koko ja inventteri? mitä muuta
millainen muutos pakuun tehtävä jos haluaa mikron ja jääkaapin
60
720
Vastaukset
- Anonyymi
Se on jo riittävä koko, mutta painaa paljon, litiumakku kevyempi, mutta kallis, 800e paikkeilla, tosin sen kestoikä on kolminkertainen, näin ainakin mulle vakuutettiin. Katso mikrosta w määrä, sen mukaan invertterin koko. 2000 w pitäs olla ainakin riittävä. Jos on mahdollista, hanki parkkipaikalle 300w aurinkopaneeli ja lataussäädin , ne ei enää paljon lisää maksa. Sama ohje pätee kesämökillekin.
- Anonyymi
Akuston koko useampi sata Ah, koska jääkaappi on todennäköisesti kompressorikäyttöinen (pakuautossa ei liene kaasua käytettävissä).
Jos laitetaan litiumakut, pitää huomioida että auton laturin latausjännite ei välttämättä ole sille sopiva. Pakuauto on todennäköiesti talvella kylmä, jolloin litiumakut eivät suostu latautumaan.
- Anonyymi
Minulla on Elnakissa aromipesä . Ei tarvitse sähköä Palstavahti
- Anonyymi
2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti
Tämäkin sit vielä. Palstavahti- Anonyymi
230 v Rumatikki. Palstavahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
230 v Rumatikki. Palstavahti
palstavahti sökähti
- Anonyymi
Aina paranee Jo.ksun jutut . Onko nyt viinaa riittävästi ?? Tulee pitkäpäivä olla ilman viinaa.
- Anonyymi
Harmi. säälimme Palstavahtia
- Anonyymi
Minulla on Elnakki pakettiauton hytillä. 3.0 l mylly,
ropottivaihteilla . Teidän Palstavahtinne - Anonyymi
Juu , se on hieno kaara. Harmi että sinulla rumatikki, ei voi talvella sompailla. Hyvä etu sinulla on Palstavahti, ei tarvi talvirenkaita reuhusi, tosi ei olisi rahaakaan
- Anonyymi
Kyselin uusia talvikumeja täältä Kotkasta , mutta päädyin antaa seisoa vanhoilla vielä ensi talven, kun on vielä reilusti pintaa jäljellä .Palstavahti
- Anonyymi
Eikö Kuopiossa enää myydä sinulle renkaita , mitä niillä olisit tehnytkään, sinulla kun on rumatikki Palstavahti.
- Anonyymi
Jos ei aja ympäri vuoden , ei tarvitse hankkia vararengasta erikseen ,vaan talvella yksi kesäkumi konttiin ja kesällä talvikumi. Kun voi olla ettäsitä ei koskaan tarvi . Palstavahti
- Anonyymi
Minulla pysyy kaljat kylmänä rumatikillä kesähelteellä. Palstavahti yötäpäivää
- Anonyymi
Matkaauto huollossa tekivät reijän kulkimeni seinään , niin että lämmintä ulko ilmaa pääsee tulemaan siitä sisälle kopperoon. Onko se hyvä vai huono ,mutta lämmintä siittä tulee yötäpäivää . Teidän Palstavahtinne
- Anonyymi
Aikaisin ovat timpurit hommissa klo 07.00 Palstavahdin Elnakin kimpussa, tekemässä kaarasta hevoskuljetusautoa
- Anonyymi
Teetin tuon reijän City caravanilla Lappeenrannassa . Siihen tuli lokasuojan koristekaaren yläpuolelle sellainen 15x44cm.n aukolla oleva normi jääkaapin seinäritilä . Palstavahti
- Anonyymi
Ei olisi Palstavahti laittaa ritilää. Kyllä Rumatikilläsi olisi pölyt pysynyt ulkona kun sillä puhallat.
Eikö Kuopiossa enää verstaat tee mitään Elnakkiisi ?? Onko kaikki laskut maksamatta??
Säälimme Palstavahtia - Anonyymi
Teetin sen ilma aukon , kun ei siellä pääkallonpaikalla missä näitä LMC.n härveleitä suunnitellaan, ja kyhätään kasaan, ole moinen tullut mieleen . Minulla on LMC ti 574. ja voi olla että reijästä ei kovallapakkasella ole apua. Palstavahti
- Anonyymi
Ai semmoisenko teetit. Eiks se sinun kaarasi ollut aina reikiä kuin teesihdissä
Ei sinun kannata talvella sillä hurutella kesärenkailla.
Pitkä oli matka lähteä Kuopiosta Kotkaan tekee reikiä kaaraasi. No samalla tietysti kävit poikaystävääsikin helpottamassa , ja imaisemassa
Säälimme Kuopiolaista palstavahtia Savon Sanomien porttivahtia - Anonyymi
Onko kukaan muu tehnyt /teettänyt kyseistä ilma luukkua,jos on, olis kiva tietää onko ne kopit jo "pätkinä". Palstavahti
- Anonyymi
Vaikka LMC on olevinaan laatumerkki , kuitenkin aika pitkälle pelkkä aihio , kun kauppias siitä "luopuu" , kuten moni muukin merkki, joista rakentamalla voi saada välttävän. Palstavahti kotkasta
- Anonyymi
Meno ja tulovesi. Sulawesi on etelässä. Ja Malawi.
- Anonyymi
Minun homekoppini on Elnakki rumatikillä.
Palstavahti Kuopio citystä - Anonyymi
9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa.
Oli melko vähän sompailtu Elnakillani
Kuopiosta Tuuriin
Palstavahti - Anonyymi
Transitin iskunvaimentaja on heppoista tavaraa , ja laskee öljyt pitkin pihoja. Niin kysymys ? Millä kilometreillä , ja kuinka vanhoista transuista näitä on hajonnut, jos on hajonnut.
Palstavahti- Anonyymi
Sorry olen taas kerran hieman sekaisin.
Palstavahti Joksu-Reino - Anonyymi
9438km meni iskarit Tuurin pihassa. Tosin Viiussani on paljon vikoja , talvi menee niitä vikoja korjaillessa. Minulla kun rumatikki, en talvella liiku.
Palstavahti yötä päivää Kuopiosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9438km meni iskarit Tuurin pihassa. Tosin Viiussani on paljon vikoja , talvi menee niitä vikoja korjaillessa. Minulla kun rumatikki, en talvella liiku.
Palstavahti yötä päivää KuopiostaJoko veit oman kulkimesi vauhtipyörävelillesi talvikorjuuseen?
- Anonyymi
804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07. Ei Mikkeliini kestä täytyy ehjätä
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Olisiko ollut vielä pitkä ajomatka vauhtipyörävelisi luokse?
- Anonyymi
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
en päässyt perille veliseni luokse
Palstavahti yötä päivää Kuopiosta- Anonyymi
Jospa niillä siellä Saukonkadun Motonetissä on soittajan numeron näyttävät puhelimet, ja kun näkevät sinun soittavan, niin eivät siksi vastaa puhelimeesi?
- Anonyymi
Juu en soita , soitan Kuopion Deltta-autoon. olen vakituinen asiakas. Saan maksuaikaa
Eikö asuinpaikkkasi Ford-varaosamyyjällä Nelipyörällä ole niveleitä Transittiisi, vai oletko myös sielläkin ei toivottu asiakas?
- Anonyymi
V.ittuako sinne soittelee kun Kuopion Deltta-auto on vieressä. Minulla on sinne lyhytmatka ja saan sieltä hyvät alennuksen ja lippalakin Jouluna lahjaksi.
Eikö kuitenkin olisi kätevämpää ostaa niveleitä vakituisen asuinpaikkasi Ford-liikkeestä, eikös Fordilla Kotkassakin ole parikin eri huolto- ja varaosatoimijaa?
- Anonyymi
8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni
Kuopion Tamgearilla on paras palvelu minulle vakituiselle asiakkaalle
Palstavahti Kuopiosta yötä päivää - Anonyymi
Ja tämäkin sit vielä. Kyllä minua koetellaan
1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
Oletko katsonut sulakkeet?
Niitä sulakerasioita on siellä hanskalokeron takana kaksi peräkkäin ,ja päällimmäisen rasian yläkulmissa on kiinnikkeet, jotka vapauttamalla se kääntyy saranoidensa varassa alas, ja näin takimmainen rasia tulee näkyville. Kannattaa ottaa koko hanskalokero pois paikoiltaan ,irtoaa helposti , niin on enemmän tilaa tutkailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko katsonut sulakkeet?
Niitä sulakerasioita on siellä hanskalokeron takana kaksi peräkkäin ,ja päällimmäisen rasian yläkulmissa on kiinnikkeet, jotka vapauttamalla se kääntyy saranoidensa varassa alas, ja näin takimmainen rasia tulee näkyville. Kannattaa ottaa koko hanskalokero pois paikoiltaan ,irtoaa helposti , niin on enemmän tilaa tutkailla.Ei auttanut, vein Viiattini taas Deltta-autoon
Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Minkään valtakunnan häiriövaloa ei ole tauluun ilmestynyt . Tilasin ensihätään Fordilta uuden kaasupolkimen , jos vaikka vika löytyis siitä potikasta ?
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
No voi harmi. Sopiiko se Viiattiisi??
Säälimme Palstavahtia - Anonyymi
Ei löytynyt vikaa , jos vaikka vika löytyis siitä potikasta ?
Alan olemaan taas kovassa koomassa
Voi sinua pöpireino raukkaa, toivomme sinulle pikaista paranemista, vaikka se onkin ihan täysin turha toivo.
- Anonyymi
Palstavahti Joksulla on mennyt juhannus pitkäksi. näkee harhoja.
Säälimme Palstavahtia- Anonyymi
Reipastu nyt jo pöpireino, sillä tuo tuollainen itsesääliin vaipuminen saattaa vaikuttaa heikentävästi jo ennestäänkin heikkoon henkiseen tilaasi.
- Anonyymi
Paku? Jos tavalliseen pakettiautoon laittaa kiinteitä asennuksia kuten mikron ja jääkaapin, tulee ajonuevosta matkailuauto, ja verot lankeavat.
- Anonyymi
Entäs jos laittaa rumatikin, niin meneekö se tuulettimesta??
Palstavahti Kuopiosta kysyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos laittaa rumatikin, niin meneekö se tuulettimesta??
Palstavahti Kuopiosta kysyyJos vaan on tarpeeksi isokokoinen tuulettaja, niin kyllä siitä saattaa Trumatikkikin mennä lävitse. Tuskin kuitenkaan Transittisi tuulettajasta sopii menemään, mutta saathan sinä sitä kokeilla.
- Anonyymi
Pari kunnollista hupiakkua väh. á 150 Ah, invertteri ja aurinkokennot sekä tietysti agrikaatti varalle sekä 12 V jääkaappi 60l. Sillä varustuksella pääset jo liikkumaan ja nauttimaan matkasta. Aikaa myöten voi sitten tarpeet lisääntyä ja ostat sitten lisäkamaa!
- Anonyymi
Minulla sökähti rumatikki
Sen jälkeen kun se Atria peltikuoriaisen rumatikki sökähti , niin vaihdoin tämän uuden käytetyn Ransittin lappeenrannassa . On nyt tämä kuljin litkulämmittäjällä.
Palstavahti vielä
- Anonyymi
Oikein toimittu Joksu. Vihdoinkin olet tullut järkiisi lämmittäjän osalta. muuten on vielä petrattavaa.
Ihailemme Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Paljon on vielä tekemistä . huolimatonta työtä on Ransitti . En ole Fordin puolestapuhuja .
Palstavahti autoilia Kuopista - Anonyymi
Mutta se on pääasia , että sinulla on lämmittäjä ransussa. Nyt voit ostaa jo talvirenkaatkin hajottamolta.
Ihailemme Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Kyselin Rengasonnelasta uusia talvikumeja , mutta päädyin ajamaan vanhoilla vielä tämän syksyn , kun on vielä reilusti ilmaa jäljellä.
Rengasliikkeen "ukko" kertoi että nastat ei tahdo pysyä muissa, kuin nokian tekemissä pakujen talvikumeissa.
Tämä "ukko" ei ole nokia renkaiden edustaja ,??? vaan sanoi tarinan olevan tosi.
En kiistä asiaa en suuntaan enkä toiseen , kun itse olen aina käyttänyt karavaanissa nokian talvikumeja ,ei ole kokemusta muista merkeistä, kun henkilöautossa.
Että,????
Teidän Palstavahtinne - Anonyymi
Et sinä tarvitse talvikummeja, sinulla on rumatikki.
Aja vaan Mikkeliineillä- Anonyymi
Rellussa oli rumatikki Fordissa on aLde !!!
Palstavahti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633983Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493040Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312981Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882064Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101166- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde29994- 58972
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954