Miten tänä päivänä voi olla noin rasistinen saari olemassa.!!Ja miten ihmeessä RKP tukee tätä toimintaa?
Ahvenanmaa ja rkp
43
591
Vastaukset
- Anonyymi
Koska Ahvenamaa on liitetty tänne Seinäjokeen?
- Anonyymi
Ahvenanmaa ei halua liittyä mihinkään. Ovat sisäsiittoisia.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kun 2015 tuli turvapaikan hakijoita niin Ahvenanmaa ei ottanut ainuttakaan turvapaikan hakijaa vastaan. Kun heille ehdotettiin että ottakaa alkaisi kauhea älämölö.
Rasistisin paikka mitä tiedä ja RKP tukee tälläistä toimintaa. - Anonyymi
Eivätkä ole ottaneet vielä tähän päivään mennessä ainuttakaan turvapaikan hakijaa vastaan esim. lähi idästä taikka Afrikasta.
Rkp ajattelumaailma on vain minä itse.. - Anonyymi
Taas täällä jaetaan täysin luuloihin perustuvaa "tietoa".
"Ahvenanmaan vastaanottokeskus aloitti toimintansa 6.6.2022. Vastaanottokeskus perustettiin, koska Ahvenanmaalle on majoittunut Venäjän hyökkäyksen takia noin 250 Ukrainasta paennutta henkilöä. Ukrainasta paenneiden majoituksen ja vastaanottopalveluiden tarve on kasvanut Suomessa. Ahvenanmaan vastaanottokeskus on Turun vastaanottokeskuksen sivutoimipiste ja sitä ylläpitää Suomen Punainen Risti.
– Yhteistyömme Ahvenanmaan maakuntahallituksen ja Suomen Punaisen Ristin kanssa on ollut erittäin hyvää ja toimivaa. Haluamme myös kiittää kaikkia vapaaehtoisia, jotka ovat majoittaneet ukrainalaisia Ahvenanmaalla tähän asti, kertoo tulosalueen johtaja Rafael Bärlund. Bärlund toimii Maahanmuuttoviraston yhteyshenkilönä viraston ja Ahvenanmaan maakuntahallituksen välillä." Migri.fi- Anonyymi
Ukrainalaisia pakolaisia sinne laitettiin . Eivät ota vielä tänäkään päivänä vastaa esim. afrikasta.
Sinä levität itse väärää tietoa tai et yksinkertaisesti tiedä että yhtään tummaihoita ei sinne ole päässyt. Eikä he noita ukrainalaisia sinne ota edes asumaan. pitävät jokin aikaa ja lähettävät ne sitten turkuun.
- Anonyymi
RKP ottaa kyllä pakolaisia vastaan, jos heillä on mahdollista teettää todella alipalkattua työtä, josta rantaruottalaiset voi hyötyä.
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä ahvenanmaa on
- Anonyymi
On kyllä rasistista toimintaa. Kaikkien pitäisi auttaa. Ketään ei saa syrjiä. Huom. rkp koskee myös teitä.
- Anonyymi
Inhoan rasismia. Siksi inhoan myös rkp:ta
- Anonyymi
Minä kierrän sen natsi saaren kaukaa joka ei auta somaleja.
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä Ahvenanmaan saari on ? Kyrkkärilläkö?
- Anonyymi
Katso kartasta
- Anonyymi
Kuinka he voivat toimia näin?
- Anonyymi
En sitä tiedä
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä Ahvenanmaa on?
- Anonyymi
Ahvenanmaa sijaitsee kyrkösjärvellä,saari saattaa liikkua tuulisella säällä mantereelle,vieraskielisiä jonkin verran,paikallisia muutama silloin tällöin jos saareen eksyy.Viikkarilla pääsee Seinäjoen satamasta saareen ja risteily jatkaa matkaa kohti vastarantaa Treevlik reessa.
- Anonyymi
En tykkää kun Ahvenanmaa syrjii
- Anonyymi
Erikoista on että siellä ollaan lähes ummikkoruotsalaisia. Jokaisessa paikassa koitin ensiksi suomeksi, mutta eivät osaa suomen sanaa. Poislähtiessä laivaan mennessä joku osasi sanoa suomeksi kiitos, se oli ainoa suomenkielinen sana mitä kuulin koko ahvenanmaan reissun aikana. Olimme siellä kaksi yötä.
- Anonyymi
Ovat sisäsiittoisia eivätkä halua Afrikasta maahanmuuttajia saarelleen
- Anonyymi
On aivan oikein Ahvenanmaalle, että siellä on Venäjän konsulaatti. Olkoon tulevaisuudessakin.
- Anonyymi
Kuin Korean touhua kun eivät hyväksy muita
- Anonyymi
on ihime touhua vassareilta
- Anonyymi
RKP syrjii. Ahvenanmaa ei huoli Somaliasta ketään.
- Anonyymi
Todella sairasta toimintaa..
- Anonyymi
Tukiaismaakunta ja laivayhtiöille yli 70 miljoonaa vuodessa.Emme osallistu verojen maksuun.
- Anonyymi
Rasisti saaresta ei ole kuin kuluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasisti saaresta ei ole kuin kuluja
Koita nyt persu kestää se :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt persu kestää se :)))
En kestä rasistista käytöstä. Mutta sinulle se on kivaa puuhaa kun olet äärivassari .koita sinä vassari kestää se :)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kestä rasistista käytöstä. Mutta sinulle se on kivaa puuhaa kun olet äärivassari .koita sinä vassari kestää se :)))
ääripersu huutamassa
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä Ahvenanmaa onkaan ?
- Anonyymi
Googleta ite. en mä sun muuli oo
- Anonyymi
Miten voivatkaan olla noin kylmiä ja välinpitämättönia ihmisiä!
- Anonyymi
Kyllä ne vaan voi..se on sitä parempaa rasisti touhua.
- Anonyymi
Missäpäin Seinäjokea tämä saari on ?
- Anonyymi
Etkä osaa maantietoa. Oletko rasisti?
- Anonyymi
Kaikkia muita voi syyttää…
- Anonyymi
Onko tämä Ahvenanmaa Seinäjoella?
- Anonyymi
Kyrkösjärvelläkö tämä Ahvenanmaa?
- Anonyymi
Olen oikein tyytyväinen siihen että RKP on hallituksessa vaikka en sitä muuten kannata. Mutta se sai kuristettua persuilta enimmän rasismin ulos ja skidit ovat nykyään lampaita :))))
- Anonyymi
Koska lampailla on keritsemisaika? Hitto mutta nehän jo muutenkin ajaneet itse villat päästä ei ole kun molo jäljellä.
- Anonyymi
Suomenkielisiä on syrjitty.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623