Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ehtoollinen

Anonyymi-ap

Rippikoulussa rovasti puhui ripillepääsystä ja sanoi, että suuri synti on mennä ehtoolliselle tunnustamatta syntejään. Hän kehoitti oppilaita tunnustamaan syntinsä kotona vanhemmille ja anomaan anteeksiantoa, ennen kuin astuu kirkossa ehtoolliselle.
Jos olisi ollut mahdollista, olisin kieltäytynyt ehtoollisesta, sillä kotini kulttuuri ei ollut sen luontoinen, että olisin voinut siellä ruveta syntejäni luettelemaan, enkä oikein tiennytkään, mikä teko olisi pitänyt synniksi lukea.
Ehtoolliselta pois jääminen olisi kyllä nostanut kauhean metelin ja syyttelyjen määrän, joten mentävä oli, vaikka tunsin sen suureksi synniksi. .
Sen kuitenkin totesin, ettei minulla ole toiste mahdollisuutta mennä ehtoolliselle, enkä mennyt kuin ehkä 60-vuotiaana, jonkin tilaisuuden yhteydessä, jossa pois jääminen olisi ollut liian suuren kummastelun aihe.
Olen aina ihmetellyt, miten seurakuntalaiset voivat siihen osallistua.

34

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Joten, luopumalla Heistä yhdestä, luopuu Heistä! Siis, kristillisyydessä ei ole kristillittyjen kolminaisuus oppia jolla Kaikkivaltiaat ja Heidän Pyhä Henki erotetaan toisistaan.
      Kristillisten Jeesus lähetti avun omilleen mutta ei laittomuutta edustaville kristityille.
      Jeesus lähetti avun omilleen....
      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
      24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."

      Yllä oleviinkaan laittomuuksiin Kaikkivaltias Jumala ja Kaikkivaltias Jeesus ei ole käskyä antanut!
      Joten paavalis-luterilaisuuden on herransa tahdosta mainetta hankitaan laittomuuden herroille:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
      Ja kristittyjen Barjeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Se, kuinka monet kristittyjen uskovaisista laittomuuden tukijana, rahoittajina jne ovat syntisiä ei ole minun tiedossa joten en tuomitse SILLÄ kristillisten Kaikkivaltias Jeesus on Lait ja oppinsa antanut:
      Apostolien teot:13:6 "Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      Paavalin tunnustus kristittyjen Herrasta:
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
      HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa laittomuuden Herrastaan saanut!

      Kaste, uskominen, rippi, Kaikkivaltiaan Jeesuksen pilkkaus ehtoollinen ei pelasta!

      • Anonyymi

        Tos lukee selvästi juutalainen barjesus se väärä Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tos lukee selvästi juutalainen barjesus se väärä Jeesus.

        Ehtoollinen on sovinnon ja rauhan tilaisuus siinä on rauha läsnä ja sovinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtoollinen on sovinnon ja rauhan tilaisuus siinä on rauha läsnä ja sovinto.

        Paholaisen suhteen voi olla rauhassa vaikka sitä ei jumaloi sovinnossa.
        Ja kristillisten Kaikkivaltias Jeesus kielsi uskomisen....

        Joten kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen pilkkaaminen Hänestä ulostusta tehden ehtoollisella ei pelasta ketään. Monilli IHMISELLE voi olla pahaa omaatuntoa vahvistavaa kristillisten Kaikkivaltiaasta "ulostuksen" tekeminen pilkaten?
        Matteuksen evankeliumi:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtoollinen on sovinnon ja rauhan tilaisuus siinä on rauha läsnä ja sovinto.

        Koskahan kristittyjen lapset sen saavat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtoollinen on sovinnon ja rauhan tilaisuus siinä on rauha läsnä ja sovinto.

        Sitä eivät kristityt ole osoittaneet. Lue historia tarkemmin ja vertaa.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17993697M

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Katolilaisuudesta eronneita lahkoja on moniasuomessa, jopa Amerikalaisia.
      Luterilaiset ovat katolilaisuuden lahkolaisia.
      Ja Lestadiolaisia lukemattomien seurakunnat ovat luterilaisuudesta eronneita.
      jne....
      Yhteistä ollenee laittomuudet joista kristittyjen edustajat ovat Paavista lähtien laittomuuden asialla:
      https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014010517898810
      #HS: Lestadiolaisjohtaja manipuloi hyväksikäyttöselvitystä
      05.01.2014 klo 9:56
      Lestadiolaisjohtaja Olavi Voittonen esitti eriävän mielipiteen liikkeen sisäisestä hyväksikäyttöselvityksestä ja sai tahtonsa läpi, kertoo Helsingin Sanomat.
      Lestadiolaisliikkeen sisällä tehtyä selvitystä lasten hyväksikäyttötapausten käsittelystä täsmennettiin HS:n mukaan Voittosen kohdalta hänen omien toivomustensa mukaiseksi.
      Voittonen on Vanhoillislestadiolaisten keskusyhdistyksen johtokunnan puheenjohtaja ja hän on toiminut myös Oulun Rauhanyhdistyksen johtajana.
      HS:n mukaan Voittonen ei myöskään ohjannut poliisille tuttavaansa, joka oli käyttänyt seksuaalisesti hyväksi useita lapsia kymmenien vuosien aikana.#

      Lähde: Helsingin Sanomat
      STT

      • Anonyymi

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)


      • Anonyymi

        Lestoilla on väkivaltaa lapsia kohtaan hammasten kiristystä ei rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)

        Lars taisi olla leeviläinen rabbi


    • Anonyymi

      Että kaikki synnit kertoa vanhemmille? minulla ei ollut samanlainen kokemus. Ei tarvinnut kertoa.

      • Anonyymi

        Ei vanhemmille kuulu muu kuin jos on varastanut palauttaa tai kertoo korvaa ei mitään ellei ole rikosta tehnyt sitten se on erikseen.Vanhemmilla on omat syntinsä kuten kaikilla on koulussa opitaan ammattia ja yhteiskunnan toimimista. Jeesuksen kanssa on rauha kuten Jeesus sanoikin minun rauhani sen minä annan teille en minä anna teille niinkuin maailma antaa.


    • Anonyymi

      Jeesus kehotti murtamaan leipää ja juomaan viiniä (rypälemehua) seurakunnassa hänen muistokseen. Olemme uskovina osa Elämän Leipää, Jeesuksen ruumista. Sitä muistelemme syödessämme ehtoollisleipää. Viini muistuuttaa meitä verestä, jonka Jeesus uhrasi syntiemme sovitukseksi. Katolinen pakanakirkko ja sen åpärätytär luterilainen kirkko opettaa, että viini ja leipä muuttuvat ehtoollisessa Jeesuksen vereksi ja lihaksi. Se on Jumalan pilkkaa.

      • Anonyymi

        Siis pakanallisten oppien mukaan kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen pilkkaamista:
        "Herran pyhä ehtoolinen" on kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen pilkkamis rituaali jossa Hänestä tehdään "ulostetta" ja Paavalinnekin on siitä tuomion vartoituksen antanut:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
        15:18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.
        15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.

        Pakanallista oppia:
        Ap.t. 2:42 Eikö malja, jonka me siunaamme, ole yhteys Kristuksen vereen? Ja eikö leipä, jonka me murramme, ole yhteys Kristuksen ruumiiseen? Leipä on yksi, ja niin mekin olemme yksi ruumis, vaikka meitä on monta, sillä tulemme kaikki osallisiksi tuosta yhdestä leivästä.
        1. Kor. 10:16-17 Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?
        10:17 Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi
        "Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita."


      • Anonyymi

        Hyi kun on rumaa textiä taas panettelijalta. Kukaan ei ole elämän leipää muu kuin itse Jeesus vaan kristitty on osallinen tästä elämän antajasta.Ehtoolinen on sovinto muisto ateria kristityille annettu.Juutalaisilla on peite he eivät voi uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pakanallisten oppien mukaan kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen pilkkaamista:
        "Herran pyhä ehtoolinen" on kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen pilkkamis rituaali jossa Hänestä tehdään "ulostetta" ja Paavalinnekin on siitä tuomion vartoituksen antanut:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
        15:18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.
        15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.

        Pakanallista oppia:
        Ap.t. 2:42 Eikö malja, jonka me siunaamme, ole yhteys Kristuksen vereen? Ja eikö leipä, jonka me murramme, ole yhteys Kristuksen ruumiiseen? Leipä on yksi, ja niin mekin olemme yksi ruumis, vaikka meitä on monta, sillä tulemme kaikki osallisiksi tuosta yhdestä leivästä.
        1. Kor. 10:16-17 Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?
        10:17 Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset."

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi
        "Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita."

        Luther olikin kovasti oikeassa näistä eikö vain nämä tekivät sen ikisynnin ihan itse ja edelleen täyttävät syntiensä määrää.No niin peite on peite eivät näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kun on rumaa textiä taas panettelijalta. Kukaan ei ole elämän leipää muu kuin itse Jeesus vaan kristitty on osallinen tästä elämän antajasta.Ehtoolinen on sovinto muisto ateria kristityille annettu.Juutalaisilla on peite he eivät voi uskoa.

        Et osaa eroittaa kristittyjä kristillistä. Se osoittaa asenteesi ja sen ominaisuuden joita ilmeisesti suurimmalla osalla uskovaisilla on; palvelevat kristittyjen laittomuuden Herrojaan kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen nimeen eksytettyinä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Saatana
        Saatana kristinuskossa
        Saatana on Uudessa testamentissa ja kristillisessä teologiassa yleensä huomattavasti keskeisempi henkilö kuin Vanhassa testamentissa. Kristillisen käsityksen mukaan saatana kohdistaa vaikutuksensa ihmisiin, jotka hän on saanut lankeamaan syntiin, ja vastustaa ennen kaikkea Kristusta ja kristillistä seurakuntaa.[8] Uuden testamentin mukaan Saatana yritti myös vaikuttaa Jeesukseen.[27]

        Uuden testamentin mukaan saatana on tämän maailman valtias, joka haluaa eksyttää ihmiset Jumalasta[28]. Saatana myös hallitsee tätä maailmaa, ja näin ollen maailma heijastaa hallitsijansa luonnetta[29] [30].
        #
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        2.Korinttolaiskirje: 11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        ....
        Markuksen evankeliumi:
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kun on rumaa textiä taas panettelijalta. Kukaan ei ole elämän leipää muu kuin itse Jeesus vaan kristitty on osallinen tästä elämän antajasta.Ehtoolinen on sovinto muisto ateria kristityille annettu.Juutalaisilla on peite he eivät voi uskoa.

        Tavallasi tunnustit Paavalin tekstien Barjeesuksen herraksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kun on rumaa textiä taas panettelijalta. Kukaan ei ole elämän leipää muu kuin itse Jeesus vaan kristitty on osallinen tästä elämän antajasta.Ehtoolinen on sovinto muisto ateria kristityille annettu.Juutalaisilla on peite he eivät voi uskoa.

        Raamatun mukaan se annettiin kristillisille!
        Olet eksytetty palvelemaan kahta Herraa ja se on valintasi tai siihen kristillisen Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaman selvän kiellon hyljännyt uskovainen:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
        Ja kristittyjen Barjeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        ....
        Eroamalla Heistä yhdestä, eroaa Heistä.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!


    • Anonyymi

      > Olen aina ihmetellyt, miten seurakuntalaiset voivat siihen osallistua.

      Ehkä kannattaisi ajatella ehtollinen niin kuin Jeesus opetti.

      "Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni." Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan."
      Luuk. 22:19-20

      Jeesuksen opetuksen mukaan ehtoollinen on uuden liiton asetus. Jos ottaa osaa ehtoolliseen, ottaa osaa tuohon uuteen liittoon.

      Jeesus ei aettanut tuhon ehtoja. Mutta, kannattaa tutkia mitä uusi liitto tarkoittaa.

      "Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton, en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä.""
      Kirje heprealaisille 8:8-12 (Jeremia 31:31-34)

      "Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit. Ja Herra, sinun Jumalasi, antaa kaikkien näiden kirousten kohdata sinun vihollisiasi ja vihamiehiäsi, jotka sinua vainosivat. Ja sinä kuulet jälleen Herran ääntä ja pidät kaikki hänen käskynsä, jotka minä tänä päivänä sinulle annan. Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle ylen runsaasti hyvää kaikissa sinun kättesi töissä, hän tekee sinun kohtusi hedelmän, karjasi hedelmän ja maasi hedelmän ylen runsaaksi. Sillä niinkuin Herra iloitsi sinun isistäsi, hän jälleen iloitsee sinusta, siitä, että tekee sinulle hyvää, "
      Viides Mooseksen kirja 30:6-9

      • Anonyymi

        Siis moosesta ei kannata nyt vetää tähän enää kun käskyt rikkoivat juutalaiset ihan itse jo ennen Jeesuksen syntymää heillä on kultaiset patsaat budhat ja ovat varastaneet huoranneet on AVIOTTOMIA lapsia siellä täällä. Bordellit myös ja Babylon on Arabiassa heillä.ÄLKÄÄ PILKATKO muiden vapautta pitää kiinni pojan uskosta nämä on eksyttäjiä vihaa täynnä.


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitit EIVÄT PYSYNEET SIIS JUDET EIVÄT PYSYNEET SIINÄ LIITOSSA EIKÄ NYTKÄÄN ÄLYÄ MUUTTAA PALESTIINAAN .


      • Anonyymi

        Rohkenet epäillä, että kristittyjen mielipide ehtoolisesta on kristittyjen Paavalin tekstien Herroista joita suurin osa uskovaisista todellisuudessa palvelee eksytettyinä. Ehkä juuri sen vuoksi kristillisten Kaikkivaltias Jeesus antoi varoittavan kieltonsa:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
        Ja kristittyjen Barjeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"

        Joten raamatussa olevien tietojen salaisuudet ovat monilta osiltaan laadittu kristittyjen laittomuuden tukemiseksi kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen nimissä valheellisesti vaikka totuus on raamatun mukaan esillä heille jotka sitä todella esivät.


    • Anonyymi

      Ei kun ehtoolliselle mennään uskosta Jeesukseen muisto ateria hänen muistoksi siinä myös saa synninpäästön eli anteeksiannon samalla ne yksittäiset pahat teot hoidetaan sitten joko poliisilla koulussa opettajan kanssa tai perheen kanssa normaalisti kuten kaikki tekee.Ei Jeesuksessa ole mitään syyttäjää se on heitetty ulos siksihän hän kärsi ja siksi me muistetaan häntä vääriä opettajia on aina lahkoissa.Joskus ortodokskirkossa tulee näitä myös luterilaiseen tai hellareista tai lahkolestoja mutta oikea opetus on rauha ja lepo sielulle.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti epärehellillisyys ja usko ovat ongelmana uskontunnustuksen kaltaisiksi manipuloiduille.
        Raamatullinen totuus on kumminkin täysin selvä siitä, ettei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ole kristittyjen laittomuuden rikoksia sovittanut ja, että kristitty ei ole kristillisten Kaikkivaltiaita palvelevia vaikka sellaiseksi itseään uskovat sillä usko tunnustuksineen ei tee Kaikkivaltiaasta luopunutta kristillistilliseksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html

        1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."
        Joten kristittyjen rikoksia ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus sovittanut.
        Ettei vaan vaan kristittyt ole tosi pahasti eksytettyjä.

        Jokainen uskontunnustuksen antanut on luopunut kristillisten Jumalasta; Jeesuksesta ja Heidän Pyhästä Hengestä ja silti aivopestynä eksytyksen orjana uskoo olevansa laittomuuden kristittynä kristillinen VAIKKA jo eronneena pitäa ymmärtää; ettei kaste, usko, ehtoollinen tee kristitystä kristillistä!
        Jo tästä kristillisten Kaikkivaltiaan opetuksesta selviää totuus vaikka sitä ei uskontunnustuksen kaltainen ilmeisesti ymmärrä Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti epärehellillisyys ja usko ovat ongelmana uskontunnustuksen kaltaisiksi manipuloiduille.
        Raamatullinen totuus on kumminkin täysin selvä siitä, ettei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ole kristittyjen laittomuuden rikoksia sovittanut ja, että kristitty ei ole kristillisten Kaikkivaltiaita palvelevia vaikka sellaiseksi itseään uskovat sillä usko tunnustuksineen ei tee Kaikkivaltiaasta luopunutta kristillistilliseksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html

        1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."
        Joten kristittyjen rikoksia ei kristillisten Kaikkivaltias Jeesus sovittanut.
        Ettei vaan vaan kristittyt ole tosi pahasti eksytettyjä.

        Jokainen uskontunnustuksen antanut on luopunut kristillisten Jumalasta; Jeesuksesta ja Heidän Pyhästä Hengestä ja silti aivopestynä eksytyksen orjana uskoo olevansa laittomuuden kristittynä kristillinen VAIKKA jo eronneena pitäa ymmärtää; ettei kaste, usko, ehtoollinen tee kristitystä kristillistä!
        Jo tästä kristillisten Kaikkivaltiaan opetuksesta selviää totuus vaikka sitä ei uskontunnustuksen kaltainen ilmeisesti ymmärrä Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin.)

        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi

        Sen vuoksi, kristillisten Kaikkivaltias Jeesus tarjosi ehtoollisensa vain omille opetuslapsilleen eikä kristittyjen laittomuuden tarpeiseen eksyttäjänä.


    • Anonyymi

      Tärkeintä on ,että kadut syntejäsi. Jumala kyllä näkee sydämeen. Ehtoollisesta ei ole hyötyä jos ei ole katumamieltä. Paavali kirjoitti jotenkin niin että tälläiset ihmiset jotka eivät kadu syntejään, syövät ja juovat ehtoollisen turmiokseen. Ei siitä ole heille mitään hyötyä.

      • Anonyymi

        Nii-in, Paavalihan se on kristittyjen Herroineen "kaikkititetävä".
        Tosin, ei ole varmaa kuka ne todellisuudessa kirjoitti sillä raamatun ovat laittomuuden kristityt kirjoittaneet monilta osin Paavalin kuoleman jälkeen.


      • Anonyymi

        Ovelasti kätketty eksytys Paavalin todellisten Herrojen orjuuteen!
        Ja sydämmeen näkemiset ei käytännössä toimi sillä sydämmäen toiminta elämän ylläpitämiseksi on pitää verenkiertoa yllä jotta happi ja ravinto mm anttaa psyykkistä ja fyysillistä energiaa mutta ei anna kuvaannollisia uskomuksia edes uskovaisille,


    • Anonyymi

      Rippikoululeirillä 1961 mukava pappi varoitteli menemästä ehtoolliselle katumattomalla mielellä, mikä on synti. Se syöpyi tajuntaani niin syvästi, etten sen jälkeen ole koskaan käynyt ehtoollisella.
      Mummu 77 v

      • Anonyymi

        Mahtavaa! Onnittelen; olet vapaa kristittyjen eksytykstä ja laittomuuksista mm lasten murhaamisista; raiskaamisista jne....


    • Anonyymi

      Vilauttaa vaan vapaa-ajattelijainpassia kaikille hymyillen. Kyllä se kauhistus kerran paljastuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1337
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      69
      1216
    Aihe