Keskuskadun kiinalainen Long Feng

Anonyymi-ap

Tuli käytyä testaamassa millaiset sapuskat saa 11 eurolla.
Kassalla oli joku nainen josta ensin en ollut varmaa onko se vihainen ja huutaa siksi minulle mutta jos ymmärsin mitä kysyi niin ilmeisesti huuti että haluanko syödä.
Sapuska tuli pöytään todella nopeasti ja hyvänä puolena siinä oli että annos oli todella todella pieni. Oli täysin mautonta kuin purukumia pureskelisi.
Ruokajuomaksi oli tarjolla punaiseksi värjättyä vettä joka kai oli jotain mehua.
Keittiöön kun vilkaisin lähtiessä niin ei todellakaan tehnyt enää mieli mennä sinne uudelleen.

Eipä ole hygieenisyystarkastuksissakaan ollut paljoa kehumista.
https://www.oivahymy.fi/hae-yrityksia/#text=long%20feng

18

2302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskapuhetta, joka kerta siellä käydessä aina laatu kunnossa ja hyvin tehtyä, ei pienintäkään moitteen sijaa. Et saa mistään seinäjoella yhtä hyvää sapuskaa siihen rahaan.

• Anonyymi

Täysin paska paikka jossa sikahinnat ja pienet mauttamat annokset.
      Ruoka on pahaa mutta onneksi sitä on vähän.

Torikeskuksen kiinalaisessa on aina saanut hyvää sapuskaa.

• Anonyymi

Aloittaja on Persun possu!! Hyvä kun persu pysyy poissa. Syö sinä läskipotkaa

• Anonyymi

Hah ha.. Kyllähän mielipiteen saa sanua. Tairat olla sukulaashenkilö ku nuo suivaannuut. Kävin testaas eikä ollu munkaa makuun, sovi vaa T. SDP.n äänestäjä

• Anonyymi

Mieti nyt vähän ketä äänestät. SDP äänesti aikanaan Suomen itsenäisyyttä vastaan. Ja aina vaan tuntuu olevan sama linja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti nyt vähän ketä äänestät. SDP äänesti aikanaan Suomen itsenäisyyttä vastaan. Ja aina vaan tuntuu olevan sama linja

Yritä päästä 100 vuotta maailmassa eteenpäin, historia on hyvä tuntea mutta siihen ei saa jäädä kiinni.

• Anonyymi

Minä olen kristillinen ja todella tyly palvelu siellä ja pahaa ja kallista ruokaa.
      Se vaan noilla maahanmuuttajilla että vaikka olisivat tehneet ennen mitä tahansa hommaa ja vaikka ei osaisi lainkaan ruokaa laittaa niin ravintola pitää vain aina mennä perustamaan vaikkei ole mitään taitoja siihen.

• Anonyymi

Ihmettelen näkemystäsi. Kaikilla oikeus siihen. Tuohan on älyttömän huippu. Parhaan arvosanan saanut sjoen kiinalaisista käyttäjiltä

• Anonyymi

Ehdottomasti paras ainakin kiinalaisista sjoella. Saanut parhaat arvosanat. Paikat todella siistit. Ihan huippu helmi. Oikeesti. Kannattaa vaikka Helsingistä asti tulla varmaan tutustumaan

• Anonyymi

Maahanmuuttajat perustavat yleensä ravintolan vaikkeivät ennen oli keittiössä käyneetkään. Jotkut paikat on hyviä mutta iso osa aivan ala-arvoisia.
      Kaksei surkeinta ruokapaikkaa keskustassa joissa olen käynyt:

Long Feng ja The Olive Garden

• Anonyymi

Potaskapuhetta seudun ainoa kiinalainen jossa kaikki ruuat eivät maistu samalta tasaiselta ylikypsältä mössöltä. Kasvikset ruuassa aina rapsakoita ja maistuvia. Häränlihassa ei ole jänteitä tms. Purukumia koskaan. Palvelu on aina hyvää ja ystävällistä mutta puhuvat melko huonosti suomea.

• Anonyymi

Long Feng on kyllä surkein paikka jossa olen syönyt ja hlökunnalla tuskin on minkäänlaista ravintola-alan koulutusta. Nainen joka kassassa todella tyly ja suomea ei tietenkään puhu.

• Anonyymi

mä oon vihervas. ja mun mielest'
      siellä tarjoillaan eläinrääkättyä lihaa.

• Anonyymi

Viimeisimmässä Oivaraportissahan kaikki arvosteltavat asiat olivat arvosanalla Hyvä.

• Anonyymi

Se että sieltä ei ole löytynyt rotanraatoja ei kerro että siellä olisi hyvää ruokaa ja ystävällinen palvelu.

• Anonyymi

Seinäjoen parasta kiinalaista.

• Anonyymi

Puhut varmaan jostain muusta kuin ruoasta? Yrittäjät ei ole päivääkään tehneet töitä keittoössä ennekuin paikan avasivat. Tylyä ja töykeää palvelua ja pahaa ruokaa.

• Anonyymi

Mä haluan sambialaista ruokaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      45
      3500
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      18
      2901
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2584
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      70
      2319
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      18
      2171
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      45
      2073
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      56
      1901
    8. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1686
    9. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1553
    10. Kenet molemmat

Sä haluat mies?
      Ikävä
      17
      1465
    Aihe