Tuli käytyä testaamassa millaiset sapuskat saa 11 eurolla.
Kassalla oli joku nainen josta ensin en ollut varmaa onko se vihainen ja huutaa siksi minulle mutta jos ymmärsin mitä kysyi niin ilmeisesti huuti että haluanko syödä.
Sapuska tuli pöytään todella nopeasti ja hyvänä puolena siinä oli että annos oli todella todella pieni. Oli täysin mautonta kuin purukumia pureskelisi.
Ruokajuomaksi oli tarjolla punaiseksi värjättyä vettä joka kai oli jotain mehua.
Keittiöön kun vilkaisin lähtiessä niin ei todellakaan tehnyt enää mieli mennä sinne uudelleen.
Eipä ole hygieenisyystarkastuksissakaan ollut paljoa kehumista.
https://www.oivahymy.fi/hae-yrityksia/#text=long%20feng
Keskuskadun kiinalainen Long Feng
17
2192
Vastaukset
- Anonyymi
Paskapuhetta, joka kerta siellä käydessä aina laatu kunnossa ja hyvin tehtyä, ei pienintäkään moitteen sijaa. Et saa mistään seinäjoella yhtä hyvää sapuskaa siihen rahaan.
- Anonyymi
Täysin paska paikka jossa sikahinnat ja pienet mauttamat annokset.
Ruoka on pahaa mutta onneksi sitä on vähän.
Torikeskuksen kiinalaisessa on aina saanut hyvää sapuskaa. - Anonyymi
Aloittaja on Persun possu!! Hyvä kun persu pysyy poissa. Syö sinä läskipotkaa
- Anonyymi
Hah ha.. Kyllähän mielipiteen saa sanua. Tairat olla sukulaashenkilö ku nuo suivaannuut. Kävin testaas eikä ollu munkaa makuun, sovi vaa T. SDP.n äänestäjä
- Anonyymi
Mieti nyt vähän ketä äänestät. SDP äänesti aikanaan Suomen itsenäisyyttä vastaan. Ja aina vaan tuntuu olevan sama linja
- Anonyymi
Minä olen kristillinen ja todella tyly palvelu siellä ja pahaa ja kallista ruokaa.
Se vaan noilla maahanmuuttajilla että vaikka olisivat tehneet ennen mitä tahansa hommaa ja vaikka ei osaisi lainkaan ruokaa laittaa niin ravintola pitää vain aina mennä perustamaan vaikkei ole mitään taitoja siihen.- Anonyymi
Ihmettelen näkemystäsi. Kaikilla oikeus siihen. Tuohan on älyttömän huippu. Parhaan arvosanan saanut sjoen kiinalaisista käyttäjiltä
- Anonyymi
Ehdottomasti paras ainakin kiinalaisista sjoella. Saanut parhaat arvosanat. Paikat todella siistit. Ihan huippu helmi. Oikeesti. Kannattaa vaikka Helsingistä asti tulla varmaan tutustumaan
- Anonyymi
Maahanmuuttajat perustavat yleensä ravintolan vaikkeivät ennen oli keittiössä käyneetkään. Jotkut paikat on hyviä mutta iso osa aivan ala-arvoisia.
Kaksei surkeinta ruokapaikkaa keskustassa joissa olen käynyt:
Long Feng ja The Olive Garden - Anonyymi
Potaskapuhetta seudun ainoa kiinalainen jossa kaikki ruuat eivät maistu samalta tasaiselta ylikypsältä mössöltä. Kasvikset ruuassa aina rapsakoita ja maistuvia. Häränlihassa ei ole jänteitä tms. Purukumia koskaan. Palvelu on aina hyvää ja ystävällistä mutta puhuvat melko huonosti suomea.
- Anonyymi
Long Feng on kyllä surkein paikka jossa olen syönyt ja hlökunnalla tuskin on minkäänlaista ravintola-alan koulutusta. Nainen joka kassassa todella tyly ja suomea ei tietenkään puhu.
- Anonyymi
mä oon vihervas. ja mun mielest'
siellä tarjoillaan eläinrääkättyä lihaa. - Anonyymi
Viimeisimmässä Oivaraportissahan kaikki arvosteltavat asiat olivat arvosanalla Hyvä.
- Anonyymi
Se että sieltä ei ole löytynyt rotanraatoja ei kerro että siellä olisi hyvää ruokaa ja ystävällinen palvelu.
- AnonyymiUUSI
Seinäjoen parasta kiinalaista.
- AnonyymiUUSI
Puhut varmaan jostain muusta kuin ruoasta? Yrittäjät ei ole päivääkään tehneet töitä keittoössä ennekuin paikan avasivat. Tylyä ja töykeää palvelua ja pahaa ruokaa.
- AnonyymiUUSI
Mä haluan sambialaista ruokaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712772Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752328Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752178Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22075Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51494Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101439- 781162
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81070- 691067
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191024