Keskuskadun kiinalainen Long Feng

Anonyymi-ap

Tuli käytyä testaamassa millaiset sapuskat saa 11 eurolla.
Kassalla oli joku nainen josta ensin en ollut varmaa onko se vihainen ja huutaa siksi minulle mutta jos ymmärsin mitä kysyi niin ilmeisesti huuti että haluanko syödä.
Sapuska tuli pöytään todella nopeasti ja hyvänä puolena siinä oli että annos oli todella todella pieni. Oli täysin mautonta kuin purukumia pureskelisi.
Ruokajuomaksi oli tarjolla punaiseksi värjättyä vettä joka kai oli jotain mehua.
Keittiöön kun vilkaisin lähtiessä niin ei todellakaan tehnyt enää mieli mennä sinne uudelleen.

Eipä ole hygieenisyystarkastuksissakaan ollut paljoa kehumista.
https://www.oivahymy.fi/hae-yrityksia/#text=long%20feng

17

2192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paskapuhetta, joka kerta siellä käydessä aina laatu kunnossa ja hyvin tehtyä, ei pienintäkään moitteen sijaa. Et saa mistään seinäjoella yhtä hyvää sapuskaa siihen rahaan.

• Anonyymi

Täysin paska paikka jossa sikahinnat ja pienet mauttamat annokset.
      Ruoka on pahaa mutta onneksi sitä on vähän.

Torikeskuksen kiinalaisessa on aina saanut hyvää sapuskaa.

• Anonyymi

Aloittaja on Persun possu!! Hyvä kun persu pysyy poissa. Syö sinä läskipotkaa

• Anonyymi

Hah ha.. Kyllähän mielipiteen saa sanua. Tairat olla sukulaashenkilö ku nuo suivaannuut. Kävin testaas eikä ollu munkaa makuun, sovi vaa T. SDP.n äänestäjä

• Anonyymi

Mieti nyt vähän ketä äänestät. SDP äänesti aikanaan Suomen itsenäisyyttä vastaan. Ja aina vaan tuntuu olevan sama linja

• Anonyymi

Minä olen kristillinen ja todella tyly palvelu siellä ja pahaa ja kallista ruokaa.
      Se vaan noilla maahanmuuttajilla että vaikka olisivat tehneet ennen mitä tahansa hommaa ja vaikka ei osaisi lainkaan ruokaa laittaa niin ravintola pitää vain aina mennä perustamaan vaikkei ole mitään taitoja siihen.

• Anonyymi

Ihmettelen näkemystäsi. Kaikilla oikeus siihen. Tuohan on älyttömän huippu. Parhaan arvosanan saanut sjoen kiinalaisista käyttäjiltä

• Anonyymi

Ehdottomasti paras ainakin kiinalaisista sjoella. Saanut parhaat arvosanat. Paikat todella siistit. Ihan huippu helmi. Oikeesti. Kannattaa vaikka Helsingistä asti tulla varmaan tutustumaan

• Anonyymi

Maahanmuuttajat perustavat yleensä ravintolan vaikkeivät ennen oli keittiössä käyneetkään. Jotkut paikat on hyviä mutta iso osa aivan ala-arvoisia.
      Kaksei surkeinta ruokapaikkaa keskustassa joissa olen käynyt:

Long Feng ja The Olive Garden

• Anonyymi

Potaskapuhetta seudun ainoa kiinalainen jossa kaikki ruuat eivät maistu samalta tasaiselta ylikypsältä mössöltä. Kasvikset ruuassa aina rapsakoita ja maistuvia. Häränlihassa ei ole jänteitä tms. Purukumia koskaan. Palvelu on aina hyvää ja ystävällistä mutta puhuvat melko huonosti suomea.

• Anonyymi

Long Feng on kyllä surkein paikka jossa olen syönyt ja hlökunnalla tuskin on minkäänlaista ravintola-alan koulutusta. Nainen joka kassassa todella tyly ja suomea ei tietenkään puhu.

• Anonyymi

mä oon vihervas. ja mun mielest'
      siellä tarjoillaan eläinrääkättyä lihaa.

• Anonyymi

Viimeisimmässä Oivaraportissahan kaikki arvosteltavat asiat olivat arvosanalla Hyvä.

• Anonyymi

Se että sieltä ei ole löytynyt rotanraatoja ei kerro että siellä olisi hyvää ruokaa ja ystävällinen palvelu.

• Anonyymi
      UUSI

Seinäjoen parasta kiinalaista.

• Anonyymi
        UUSI

Puhut varmaan jostain muusta kuin ruoasta? Yrittäjät ei ole päivääkään tehneet töitä keittoössä ennekuin paikan avasivat. Tylyä ja töykeää palvelua ja pahaa ruokaa.

• Anonyymi
      UUSI

Mä haluan sambialaista ruokaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      71
      2772
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2328
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2178
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2075
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1494
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1439
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      78
      1162
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1070
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1067
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1024
    Aihe