Saako autokauppaan vain mennä?

Anonyymi-ap

Jokaisessa ilmoituksessa lukee että soitto tai sovi näyttö.

Miksei sinne autokauppaan vain voi mennä?
Jos haen purkin maitoa niin en soita kauppiaalle.

17

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmien kysymiseen ei näköjään tarvitse sopia etukäteen mitään.

      • Anonyymi

        Ei ole tyhmiä kysymyksiä laisinkaan. Mutta idiootteja vastaajia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tyhmiä kysymyksiä laisinkaan. Mutta idiootteja vastaajia on.

        "Ei ole tyhmiä kysymyksiä laisinkaan. Mutta idiootteja vastaajia on."

        Tässä tapauksessa avauksen kysymys on umpityhmä.
        Autoliikkeen kanssa ei koskaan tarvitse sopia mitään. Vain yksityisen myyjän kanssa.

        Oletko oikeasti täysin vajaa?


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­y­­m­f­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyl mie oon aina vaan menny autokauppaan ihan kyselemättä. Joku jobbari ehkä voi olla semmonen, että se tulee vain näyttämään puhelimessa sovittua autoa, eikä hänellä ole varsinaista autokauppaa, mihin mennä.

      Ja ehkä joskus jos ei ole varannut koeajoa, niin joku auto voi olla esim. jonkun muun koeajettavana silloin kun sitä olisi menossa katsomaan, mutta eipä siinä sen kummempaa.

      No, se vielä sitten, että jos netistä katselee autoja ja menee sitten liikkeeseen katsomaan, niin kyseinen auto voikin olla jo myyty. Tuo voi olla isokin riesa jos liike on laiska siivoamaan ilmoituksia pois sitä mukaa kun autoja myydään. Jotenkin usein näyttää juuri ne kiinnostavat yksilöt puuttuvan rivistä. Ehkä joskus ihan rehellisesti sen takia kun ne menee äkkiä kaupaksi, ja ehkä jossain liikkeessä niitä pidetään ikään kuin syöttinä houkuttelemaan paikalle asiakkaita, joille yritetään sitten kaupitella jotain muuta.

    • Anonyymi

      Ajomatka autokauppaan voi joillain olla pitkä.
      Kyllä minä ainakin jollain lailla tarkistaisin, että kiinnostusta herättänyt auto
      edelleen on myymättä ja koeajettavanakin.
      Joku saattaa sanoa tähän, että paljastat autokuumeesi.
      Mene ja tiedä!

      • Anonyymi

        Okjoono sitten voi vaikka soittaakin. Turha kuitenkaan kysellä auton kunnosta mitään, puhelimessa se on aina erikoisen hieno yksilö, jossa ei ole ikinä ollut mitään vikoja, totuus paljastuu kuitenkin sitten paikan päällä jos ei ole liian pahasti autokuumeen sokaisemassa tilassa.


    • Anonyymi

      Parempi kun soittavat ennen kun tulee,, kuulee tiätsä heti luurissa millanen pölvästi taas on tulossa,,monesti monelle helpompi kun sanoo että auto on jo myyty,, kyllä sen luurissa kuulee millanen spede siä on .

    • Anonyymi

      riippuu auto kaupasta kamuxilla pitäs olla myyjä paikalla silloin kun kauppa on auki mutta kaikilla autokauppiailla ei ole niin yhden henkilön yritys on yhden henkilön yritys ja voi olla että auki olo ajat on joustavia

    • Anonyymi

      Ennen kuin kirjoitat, opi pilkkujen, pisteiden ja isojen alkukirjaimien käyttö!
      Miksi?
      Siksi, että ne helpottavat tekstin lukemista ja ymmärtämistä!

      Hylätty!

      • Anonyymi

        nyt en ymmärrä


    • Anonyymi

      Häkki voi olla lukossa

    • Anonyymi

      Kunnollisessa autokaupassa ei tarvitse varailla aikoja. Autoni oli joskus pikahuollossa ja ajankulukseni kävin katselemassa minkälaisia uusia autoja olisi esillä. Myyjä iski kiinni kuin hai ja kotiin lähdin sopimuspaperit uudesta autosta taskussa.

    • Myönnän, että takavuosina minulle kävi samoin kuten edelliselle
      kirjoittajalle.
      Kävin juomassa kahvia Laakkosella, jossa oli meneillään jonkun uuden mallin ensiesittely. Kävi kuitenkin niin, että poislähtiessäni huomasin - kahvikupin juotuani - ostaneeni - en tosin uutta - vaan esittelyauton.
      Tarjous oli lisäksi sellainen, ettei kaupasta autokauppaa tuntien voinut kieltäytyä,
      koska toista tilaisuutta ei enää toiste tule eteen.
      Tässäkin ketjussa asiasta on useita mielipiteitä.
      Ketjun aloittaja tarkoittanee kuitenkin niitä yhden miehen häkkikauppoja sisämaassa.
      On minulla täällä ruuhkasuomessa käynyt niinkin, että tullessani puhelimitse varaamallani ajalla vaihtoauto-osastolle, myyjä onkin tekemässä autokauppaa
      jonkun muun kanssa, eikä ketään muutakaan myyjää ole ottamassa minua vastaan.
      Tässä jätettiin ostaja yksin. Kysymyksessä oli MB-liike.
      Ehkä tämä myyjä arveli minun vain olevan ns. renkaanpotkija - vaikka olin varannut ajan - ja että väliin tullut kenties oli tosiostaja.
      En jäänyt odottamaan ja sanoin liikkeessä niin äänekkästi, että varmasti kaikki kuulivat, että on niitä muitakin kauppoja.
      Ilman ajanvarausta liikkeeseen tullessa on myös käynyt niin, että myyjällä sattuu
      olemaan vaikka autonluovutus, tms. kesken ja pyytänyt minua odottamaan.
      Tässäkään tapauksessa en yleensä jää odottamaan, koska eivät nämä autot, uudet
      eivätkä vanhat maasta lopu.

    • Anonyymi

      Pieni liike, jossa myyjä/yrittäjä hoitaa kaiken itse (esim. autojen ostamisen), joten ei välttämättä ole aina paikalla tai liikkeellä ei välttämättä edes ole varsinaisia toimitiloja.

      Toisaalta itse en lähtisi ainakaan yhtään kauemmaksi katsomaan autoa ennen kuin varmistaa että auto on oikeasti liikkeessä eikä myyty/koeajossa tms.

    • Anonyymi

      Renkaan potkijoita ei autokauppaan kaivata, menkööt kaljalle.

    • Anonyymi

      Pienen yrityksen työntekijä saattaa olla muilla asioilla, eikä aina ole autojensa vierellä. Suureen autoliikkeeseen voi mennä ilmoittamatta, siellä on aina joku. Tuliko ymmärrettyä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe