SUOMI on parhaassa turvassa historiansa aikana

Anonyymi-ap

Sen takaa NATOn jäsenyys ja täydentää EU-jäsenyys.

Todisteena on putleristien epätoivoinen mustamaalaus oman isänmaansa Venäjän puolesta.
Se on menettänyt kaikki poliittiset, taloudelliset ja sotilaalliset painostuskeinonsa Suomen suuntaan.
Vähemmästäkin Pietarin trollit hermostuvat.

12

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mykiksikö menitte?
      Eikö ole Pietarin ohjeita?

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­­y­­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17996381M

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aivan säälittävä on tuo yritys "liittää" A-maa muka Sveitsiin.
      Luulisi tyhmimmänkin putleristin edes jotain tajuavan, mutta ei.
      Toisaalta, e i ne silloin putleristeja olisikaan.

      • Anonyymi

        Pikkuryssien sähläily Kremlin puolesta on yhtä säälittävää kuin stallarinuorten aikanaan kommunismin asialla..


    • Anonyymi

      Suomen puolustamista harjoitellaan koko ajan yhdessä muiden Nato-maiden kanssa.

      • Anonyymi

        Meinaakko, että Nato tulee Suomea puolustamaan ku ite sotivat omassa maassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaakko, että Nato tulee Suomea puolustamaan ku ite sotivat omassa maassa?

        Miksei tulisi, kuten viides artikla edellyttää. USA:ssa on vain järjestyshäiriötä eikä suinkaan sotaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei tulisi, kuten viides artikla edellyttää. USA:ssa on vain järjestyshäiriötä eikä suinkaan sotaa!

        Ei viides artikla velvoita lähettämään koko armeijaa toisen NATO maan avuksi. Jokainen NATO:n jäsenmaa saa itse määritellä millaista apua ja miten paljon he antavat hyökkäyksen kohteeksi joutuneet maalle. Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, USA voisi halutessaan päättää, että heidän apunsa Suomelle on 100000 kiloa naudanlihaa ja se olisi siinä. Sama, jos Venäjä hyökkäisi Eestiin, saa Suomi itse määrittää, kuinka paljon ja millaiste apua Eestille annetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viides artikla velvoita lähettämään koko armeijaa toisen NATO maan avuksi. Jokainen NATO:n jäsenmaa saa itse määritellä millaista apua ja miten paljon he antavat hyökkäyksen kohteeksi joutuneet maalle. Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, USA voisi halutessaan päättää, että heidän apunsa Suomelle on 100000 kiloa naudanlihaa ja se olisi siinä. Sama, jos Venäjä hyökkäisi Eestiin, saa Suomi itse määrittää, kuinka paljon ja millaiste apua Eestille annetaan.

        Toki se määritellään itse yosin paikallisen Naton esikunnan koordinoimana! Sinun oletuksesi (eli toiveesi!) ettei yhtään mitään tuskin toteutuu! Natolla on erityisen vahvat ilmavoimat ja niuden liikuttelu on helppoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki se määritellään itse yosin paikallisen Naton esikunnan koordinoimana! Sinun oletuksesi (eli toiveesi!) ettei yhtään mitään tuskin toteutuu! Natolla on erityisen vahvat ilmavoimat ja niuden liikuttelu on helppoa!

        Anteeksi, mutta hieman epäselvää tekstiä. Ja toinen kysymys, oletko minulle vihainen jostakin, sillä sinusta saa jotenkin aggressiivisen kuvan? Tarkoitukseni ei ole ärsyttää ihmisiä vaan pyrkiä asialliseen ja toisia kunnioittavaan keskusteluun.


    • Anonyymi

      ----sen takaa NATOn jäsenyys ja täydentää EU-jäsenyys.---

      Hahaa, lapsi luulee jäsenyyksien jotakin takaavan. Ei takaa jäsenyys, vain aseet takaavat ja niitä on Natolla vähän, EUlla ei yhtään.

      • Anonyymi

        Jäsenyys takaa turvan, koska toimitaan perussopimuksen mukaan eli autetaan hyökkäyksenkohteeksijoutunutta jäsenmaata.
        Meille tämän takaa lisäksi mm. DCA-sopimus.
        Aseita Natolla on riittävästi. Valmistusta tehostetaan.
        EU antaa muuta turvaa kriisin aikana. Toki useimmat EU:n jäsenmaat kuuluvat myös Natoon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      388
      3763
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2639
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1855
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1300
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1172
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      166
      1162
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1157
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1104
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      922
    Aihe