Mäkkälämäki tappoi lapiolla lyömällä vanhan ihmisen kissan ja sai siitä tuomion. Kaverit olivat ruiskuttaneet väriä kissanpentujen silmiin ja jättäneet metsään kitumaan. Miten tälläinen ihminen voi toimia politiikassa ja vieläpä puoluesihteerinä ? Pientä ovat Purran puheet näihin tekoihin verrattuna. En pystynyt edes lukemaan loppuun netistä tuota tekoa loppuun, on suorastaan hirveää!!
Vastaukset 4
- Anonyymi
SDP:n puoluesihteeriksi valittiin "RattiJuoppo" Näkkäläjärvi !
- se on tuomittu Ratista
- Se Kurvaa SDP:n päin Vitikkoa ! - onneksi ! - Anonyymi
Eläinrääkkäys saadaan loppumaan yksinkertaisella tavalla. Rääkkääjälle loppuikäinen ja ehdoton eläintenpitokielto. Ei saa pitää edes akvaariokalaa.
- Anonyymi
Pitäisikö eläinsuojeluyhdistyksen puheenjohtajan vetää johtopäätökset ja erota itse?
Puolustaa erittäin julmasti eläimiä kohdellutta puoluesihteeriä käsittämättömistä syistä.
Virkansa puolesta pitäisi puolustaa eläinten oikeuksia eikä ajaa omia henkkoht sympatioitaan julkisesti. - Anonyymi
Tässä on saimaannorpan puolustamista, allekirjoittakaa:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12345
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475