Useita kebab paikkoja Seinäjoelle, miten käy El Cebon?

Anonyymi-ap

Seinäjoelle on tulossa lukuisia uusia kebab-paikkoja.

Törnävällä on avautumassa joku uusi kebab-paikka.

Eepee etsii paikkaa uudella Babista kebabille:
https://www.raflaamo.fi/fi/ketju/babista

Samoin on tulossa HeseKebab & Gyros
https://www.hesburger.fi/hesekebab

Korv Görans on ollut jo pitkään tulossa:
https://www.korvgorans.fi/

DIF aloitti juuri Ideaparkissa:
https://difdoner.fi/

Miten käy Cebon jossa annokset hyviä mutta todella pieniä ja kallliita nykyään. Pieninkin pikkuruinen sämpyläkeba maksaa jo 10,40e

32

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käy yrittäjätä kysymässä.

    • Anonyymi

      Minnä laita uusi kebab paika pystyn keskusta. Avata joulukuu tervetuloa kaiki Alis kebab ja pitsa

    • Anonyymi

      Minulta myös wings ja hamppurilanen

    • Anonyymi

      sitä meteliä ei vaan jaksanu kuunnella vanhaakaan paikas ja tää uus kauhea hollitalli ilman mitää pehmoisia kalusteita jokka vähä veis kaikua

    • Anonyymi

      Kyllä El Cepossa saa hyvää kebua. Siitä on turha kiistellä. Annoskoko juuri sopiva!

    • Anonyymi

      "Kyllä El Cepossa saa hyvää kebua. Siitä on turha kiistellä. Annoskoko juuri sopiva!"'

      Sanoo Cepon työntekijä vai oletko itse omistaja?
      Ne annoskoot on puolittuneet ja hinnat melkein
      tuplaantuneet muutamassa vuodessa.

      Ja kaaliraasteen tilalle tuli jotain punaisia maantienojasta poimittuja rikkaruohoja.

      • Anonyymi

        "Sanoo Cepon työntekijä vai oletko itse omistaja?
        Ne annoskoot on puolittuneet ja hinnat melkein
        tuplaantuneet muutamassa vuodessa.

        Ja kaaliraasteen tilalle tuli jotain punaisia maantienojasta poimittuja rikkaruohoja."



        Hih, kateellisen puhetta. Ihan normaalit annokset niin kuin ennenkin. Hinnat noussut maltillisesti kuten tähän aikaan kuuluukin. Kaikki muutkin ovat nostaneet hintoja, vrt. esim. grillien hintatasot.
        HolySmoke esim. nosti törkeän paljon lounaan ja brunssin hintaa. Ne jätän valitettavasti väliin juuri em. syistä

        -Tuomo


    • Anonyymi

      Viimmevikolla söin rullakebabin aurajuustolla.Eilen sämpyläkebabin
      Molemmat oli niin kuin ennenkin ja normi kaaliraaste oli.

    • Anonyymi

      Eihän Cebo edes enää tee itse sitä lihaansa vaan ostaa tukusta niinkuin muutkin.
      Niiden ite tekemä liha oli hyvää mutta tämä nykyinen maistuu ihan lenkkimakkaralta.

    • Anonyymi

      Kyllä tänne saa tulla kokeilemaan, mutta El Cebolla ei oo mitään hätää.
      Juuri eilen haettiin rullakebut kotiin, hyviä olivat, toisesta jäi puolikas tällekin päivälle.
      Hyvä on, jos kaikki uudet on toiminnassa vielä vuoden päästä.

      • Anonyymi

        Niinhän sä luulet. Voi olla hetken päästä isokin hätä, kun asiakkaat menee muihin kebuloihin. Ilman asiakkaita ei yritys pyöri. En toki toivo tällaista, mutta iso riski on olemassa, joten siinä mielessä on hassua sanoa että ei olisi mitään hätää, kun kaikki riippuu asiakkaista.


    • Anonyymi

      Tuohon Aito säästöpankkia vastapäätä olisi todella hyvä gebab paikka.

      Toivottavasti Korv Görnans tulee siihen on isot tilat.

      • Anonyymi

        Jööranssilla törkeen suolainen kebuliha! Muutaman kerran paikan päällä ravintolassa nauttineena voin tämän sanoa!
        Jokin muu kebula tervetullut Seinäjoelle!
        Onneksi aina on kuitenkin El Cebo!


    • Anonyymi

      El kepon liha tulee Jöransilta jota itse. Tuunaavat.El Kepon.Jöranssin lih. On täysin eri lihaa kuin muissa kebabpaikoissa.eli laadukkaampaa.
      Lähes yhtähyvää kuin aito Döner mikä ei ole jauhelihaa vartaassa vaan kiinteämpää ei jauhettua kebablihaa.
      Maailmalla matkailijat tämän tietää.

    • Anonyymi

      Paras liha El Cepossa.Tampereella myös pari kolme hyvää kebabii mis laatulihaa.
      Ei mitään jauhettua lihataikinatankolihaa

    • Anonyymi

      Sillä ei ole mitään merkitystä miten monta kebabbipaikkaa Seinäjoella on, koska kebabit ostetaan sieltä missä ne ovat parhaimman makuisia, eli El Cebosta.

      Suurin syy tähän on että muissa paikoissa se kebabbikastike on tomaattisoosia ja El Cebossa kunnollista kebabbikastiketta.

    • Anonyymi

      Lauantaina käytiin perheen kanssa El Cebossa kun uudessa Pancho villassa oli yli tunnin jono niin suunnattiin sinne ja käydään jatkossakin, Hyvää oli kiitos

    • Anonyymi

      Minä ainakin kannatan keskustan ruokapaikkoja ettei kaikki siirry ideaparkkiin mikä kuihdutti keskustan

    • Anonyymi

      Onko joku käynyt jo testaamassa uuden Babista Kebabin?
      Annokset ilman juomia 15e luokkaa joten täytyy olla todella herkkua?

      DIF DÖNER Kebab ainakin oli ihan paskaa,
      Annoksessa todella vähän lihaa joka tosin ei ole edes häävin makuista
      ja paljon pahan makuisia karvaita kasviksia.

    • Anonyymi

      El cepoa kehuvat pääkaupunkiseudunkin porukat.Varsinkin Seinäjoella pelireissuilla käyneet antoivat kiitettävän arvosanan

      • Anonyymi

        Hankalaan paikkaan vaan muuttivat, mun mielestä ei aivan loppuunmietitty veto ollut siihen mennä. Parkkitilaa ei ole lähes ikinä vapaana ellei halua kävellä alaparkista joka usein täynnä myöskin.


    • Anonyymi

      No minä en ainakaan huomaa mitään eroa nois kebabeis, oliko mistä lihasta ja miten tehty. Samanlaiselta ne kaikki maistuu mun mielestä, eli nälkäänsä syö. Kyllä monesti tulee valittua sijainnin perusteella mihin menee syömään, sinne useimmiten mihin on helpoin mennä ja mikä osuu matkan varrelle.

    • Anonyymi

      Yhden kerran kokemuksen mukaan Babistan lihavartaan reseptiikka ja rakenne täytyy muuttua päinvastaiseksi. Maistuvaksi ja meheväksi. Ellei näin tapahdu niin koko ketjun perustaminen tulee olemaan valtavan kallis kokeilu. Myös kaikki muutkin maustesekoitukset tulee muokata toimiviksi. Harmi. Tätä ketjua olin odottanut.

    • Anonyymi

      Kyllähä El Cepon ja Jöranssin kebabliha on ihan eri luokkaa ja makuista kuin muissa kebabeissa jossa se on lähes samaa ohutta liimalihaa.

    • Anonyymi

      Korv Görans on kotimainen, mutta ovatko nuo muut "karvakäsipaikkoja"?

    • Anonyymi

      Babistalla maksaa esim. keba ranskiksilla 16,40e
      Kuka maksaa tuollaisia sikahintoja?

      • Anonyymi

        Kysymys. millä suhteessa niin monta kebab ja pizza paikkaa voi pärjätä+ grillit suhteessa asukaslukuun? mun mielestä se ei ole mahdollista jos maksaa kaikki velvoitteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys. millä suhteessa niin monta kebab ja pizza paikkaa voi pärjätä grillit suhteessa asukaslukuun? mun mielestä se ei ole mahdollista jos maksaa kaikki velvoitteet

        Suurin osa keba/pizzapaikoista ei anna kuittia eikä lyö rahaa kassaan vaan vetää kaikki pimeästi. Seinäjoella on jopa 10 vuotta tällä tyylillä toiminut kebabpizzapaikka eikä verottaja uskalla näitä ratsata ettei syytetä rasisteiksi.


    • Anonyymi

      Jotkut selittää että turkkilaiset myy siksi niin halvalla kun myy pimesti ja kunpa niin olisikin mutta kun pimeästi myyty perhepizza maksaa 27e niin ei todella ole mitään halpaa.

    • Anonyymi

      Aivan sama maksaako veroja ku vaan ei oo yhteiskunnan elätettävänä niinku suuri osa kantasuomalaasistaki,kyllä se raha kiertää yhteiseen kassaan jotain kautta.

      • Anonyymi

        Ei muuten kierrä. Turkkilaisista pizzakebapaikan pitäjistä itse asiassa liki 100% on kurdeja jotka lähettää joka sentin Turkkiin ja muualle Kurdistanin alueelle. Suomen yhteuskunta ei saa siitä mitään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe