Rasistit pelkäävät tuntematonta

Anonyymi-ap

Tuo lienee varsin suuri tekijä rasismissa. Kun eteen tulee ihminen, joka ei näytä suomalaiselta lättäjalalta, tulee rasistille paniikki. Hän ei tiedä miten vieraan näköinen ihminen "toimii".

Esimerkiksi Purran kirjoitukset ovat täynnä tällaista hysteeristä erilaisuuden pelkoa, joka on verhottu koulukiusaajien ja muiden raukkisten tavoin vihaksi.

Onhan se kieltämättä tietysti kauheaa, jos ihminen ei jurotakaan suomalaiseen tapaan vaan puhuu jotain vierasta kieltä täysin vieraalla nuotilla. Tai jos ihminen normaalin maahantuijottelun sijaan katsookin silmiin.

30

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän tuo voi pitää paikkaansa. Jos pelkää pakenee paikalta. Miten se voi olla rasismia? Kuule harjoittele vielä mutuilua. Kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Rasistit ovat helposti pelotetavissa olevia epävarmoja luusereita, siksi Purran ja Halla-ahon kirjoituksetkin niihin uppoaa täysillä ja ilman omaa kriittistä ja tervettä suhtautumista.

      Rasitit ovat kaikkein helpoimmin hyväksikäytettäviä. Pelolla (pelottelulla) on helppo niitä johtaa.

      • Anonyymi

        Raiskaajat ovat myös helposti hyväksikäytettäviä.


      • Anonyymi

        Ei ne ole mitään tuntemattomia jotka pk seudun lähiöissä mellastaa ja ryöstelee suomalaisnuoria ? Odotellaan vaan kun mennään ruotsin malliin kun alkaa kiväärit laulaa lähiöissä , niin kaivetaan omat kaapista ?


    • Anonyymi

      Pelkään natseja. Ja aggressiivisia toisia vihaajia kanssa. Yriän olla huomaamaton, näkymätön. Kun pakko on liikkua ulkona!

      • Anonyymi

        Minä pelkään fasisteja.

        Samoin itäkeskuksen jengejä.


    • Anonyymi

      Lapsia en päästäisi Purran asuma-alueella edes ulos.

      • Anonyymi

        Ottaisin vaikka Purran ihan mihin vaan, mukava, viisas, ymmärtäväinen, kaunis ym ym..


      • Anonyymi

        Älä viitsi nyt liioitella asioita,minä päästäisin lapseni jopa keskustelemaan Purran kanssa.Lopetetaan asioiden vääristely


      • Anonyymi

        Minä taas en päästä lapsiani matualueille. Liian vaarallista.
        Kotimmekin olen ostanut matuvapaalta alueelta ihan vaan oman ja perheeni turvallisuuden vuoksi.


      • Anonyymi

        SULLA ON TAUTI !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SULLA ON TAUTI !

        Tarkoitin noita moraalittomia punavihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en päästä lapsiani matualueille. Liian vaarallista.
        Kotimmekin olen ostanut matuvapaalta alueelta ihan vaan oman ja perheeni turvallisuuden vuoksi.

        Erittäin viisaasti ajateltu, olisipa muillakin ajatukset turvallisen elämän puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en päästä lapsiani matualueille. Liian vaarallista.
        Kotimmekin olen ostanut matuvapaalta alueelta ihan vaan oman ja perheeni turvallisuuden vuoksi.

        No on siinä yksi harkinnut tarkoin mistä kotinsa osti.
        Ennakkoluuloisille ihmisillä menee joskus överiksi koko elämä. Kun on vilkas mielikuvitus niin se säätelee raukalle ehdot elämässä. pelkää toisen ihonväriä niin kovasti että on oikein pakko liittyä keskusteluun omalla pikku ymmärtämyksellä , tietämättä yhtään mitään todellisia asioita maailmasta .


    • Anonyymi

      Ihan totta, eikä juttu juurikaan naurata. Lihavan suolet on vain aivojen jatketta.

    • Anonyymi

      Kuinka kauan te kirkasotsaiset jaksatte yhtä ja samaa? Onko teidän kielessänne rasismin lisäksi enää muita sanoja laisinkaan?

      • Anonyymi

        Kyllä on ja se on Kela.


    • Anonyymi

      Ihanko totta, kerro lisää itsestäsi,,,

    • Anonyymi

      No niin pikästä aikaa, rasistit pelkäävät erilaisuutta. Heh heh..

      • Anonyymi

        Ja kommarit on ilmiselvästi rasisteja, koska pitävät matuja jotenkin erilaisina!?


    • Anonyymi

      Roskaa.
      Itsellä ei ole ongelmia aasialasten, meksikolaisten tai muiden värillisten kanssa, mutta afrikkaliset ovat näyttäneet erittäin näyttävästi ainakin USAssa kuinka ryöstetää kauppoja, lyödään valkoisia päähän ilman mitään syytä, riehutaan kaduilla, itseltäni varastivat laukun ja muuta tällaista hupia. Joten kun näen afrikkalaisen kadulla niin itsepuolustusvaistoni heräävät toimintaan. Vastaava tapahtuisi jos vastaan tulisi susi. Ei minulla ole mitään susia vastaan mutten pelehtisi niitten kanssa.

    • Anonyymi

      Ei pelätä. Kun me pelätään ihan vaan sitä rasismia jota se ugalabugala-porukka kohdistaa meitä vastaan, ja jonka kaltaista kulttuurin rikastumista soisin aloittajankin kokevan mieluummin vaikka välittömästi.

      Minkähän takia Ranskasta ja Ruotsista on tullut EUn rikostilastojen kärkimaat? Hmmm ...

    • Anonyymi

      väestöräjähdys pitää estää

    • Anonyymi

      tarvitaan vaan enemmän mamuja niin kaikki tottuu niihin.
      myös lakeja pitäisi muuttaa että tulijoilla olisi kotoisampi ole.
      suomen kielikin on aika vaikea, arabian voisi vaihtaa viralliseksi kieleksi
      risti lipussa on aikalailla aikansa elänyt, sen tilalle jotain muslimeille sopivampaa ja tietysti islamista ainut sallittu uskonto

      • Anonyymi

        Kelan voi siis sulkea. Se on jo yksi askel kotoutumisen suuntaan.Kelan perässä ne ovat tänne tulleet perhekunnittain ja loppua ei näy...


    • Anonyymi

      NE TÄYTYISI AJAA HETI POIS, EIKÄ LASKE MAAHAN OLLENKAAN.
      MITÄ NE TÄÄLLÄ TEKEVÄT.
      EI NIILLÄ OLE HYVÄT MIELESSÄ TÄNNE TULLESSAAN.
      TAPPAMAAN, TAUTEJA LEVITTÄMÄÄN, RYÖSTELEMÄÄN JA RAHAA HAKEMAAN.
      TIETÄVÄT MITEN HÖLMÖJÄ SUOMALAISET OVAT.
      ITSE MAINOSTAVAT TAPPAJIAAN........HAAA..........HAAAA.............

    • Anonyymi

      Onko se rasismia kun tummaihoinen puhuu vaaleaihoisesta.

    • Anonyymi

      No se on ihan selvä. Eihän ne muuten edes lähtisi sieltä kehitysmaista toisten pöytin.

    • "Rasismi"-käsitettä venytetään ja räätälöidään niin, että sitä voidaan käyttää aseena puoluepolitiikassa. Venyttäjät sitten väittävät, että jos sallitaan vähäinenkin massamaahanmuuton arvostelu ja monikulttuurisuuden haittojen esiin nostaminen niin se "normalisoi" rasismia ja rasistiset puheet johtavat rasistisiin tekoihin. Nuo väitteet ovat täyttä potask... no, ollaan maltillisia ja sanotaan vain, että niille ei ole perusteita todellisuudessa. Rasistinen väkivalta on Suomessa olematonta, uhkan muodostavat vain ylikansalliset uusnatsistiset yms ryhmät, joita Supo pitää tarkasti silmällä. Tätä ylikansallista "äärioikeistolaisuutta" ei tietenkään Suomesta käsin voida hallita eikä sen rantautumista Suomeen estää. Suomessa todellista rasismia voidaan parhaiten padota ylläpitämällä aitoa demokratiaa ja sanan vapautta. Sen sijaan "rasismin" käyttö puoluepolitiikan välineenä ja maahanmuuttokritiikin estäminen sata varmasti lisää todellista rasismia ja auttaa väkivaltaisia ääriliikkeitä. Ns "liberaaliuden" ääriytyminen synnyttää vastareaktiona ääriytymistä toiseen suuntaan.

    • Anonyymi

      Puheilla ja julistuksilla rasismi ei häviä mihinkään. Kotoutuminen ja maassa maan tavalla asuminen voisi jo hieman auttaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe