Ja kirjaimellisesti! T: antti ja näkkäläjärvi.
SDP: Nyt nöstetaan Kissa pöydälle
21
342
Vastaukset
- Anonyymi
iso kissa näkyy saksaan asti
- Anonyymi
Repesin tuolle kommentille
- Anonyymi
Natsirosvoja?
- Anonyymi
Sannaa kaivataan takaisin SDPssä jo heti puoluekokouksen jälkeen.
- Anonyymi
"Sannaa kaivataan takaisin SDPssä jo heti puoluekokouksen jälkeen."
Miksi ihmeessä? Eikös demareiden syöksyvä kannatus pitäisi saada nousuun?
- Anonyymi
Kuinka ihmeessä tämä Lindtman ja se kissantappaja ilkeävät esiintyä julkisesti ollenkaan??!! Luulisi niin paljon hävettävän! Entä tämä puolue SDP, joka on olevinaan niin hyveellinen että!"! On sillä totisesti johtajat!!
- Anonyymi
Ilmankos Sannakaan ei juhliin liittynyt, eikä antanut lausuntojakaan, kun tiesi, mitä tuleman pitää... demuissa mentiin nyt ojasta allikkoon, noin niinkuin puheenjohtajatasolla ainakin...
- Anonyymi
Älähän nyt. Lohjan Mussolini saa tilaisuuden kaapata vallan puolueessa.
- Anonyymi
Mitä seuraavissa demareiden pippaloissa grillataan, ei kai vain?
- Anonyymi
SDP on aina ollut enemmän tai vähemmän AY:n alaosasto ja raha on kelvannut joka ilmansuunnasta.
Eläköitynyt AY-aktiivi ja demari: "Yhtään en pannut omiin taskuihin".
- Anonyymi
Tämä kissojen omistaja oli romani nainen. Eli häneen kohdistui myös rasismia. Nyt hallituksen ja median on nostettava kissa pöydälle ja kertoa kaikki demäri rötöstelijät Linmannia ja Sannaa myöten
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
ei voi enää nostaa kissaa pöydälle, Näkkäläjärvi kidutti kuoliaaksi sen.
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Natsin ja obducentin illanvietto.
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
"Nyt nostetaan Kissa pöydälle"
Mieluummin WELL DONE, kypsyydellä.... T:Mikkel - Anonyymi
Mitä kissalle tehdään pöydällä? Leikkaus?
- Anonyymi
Älä osta kissaa pöydälle. Yritä tajuta, että jo lakikin kieltää kissan nostamisen Näkkäläjärven ulottuviin.
- Anonyymi
Päteviä kavereita noi ovat.
- Anonyymi
Demarit ovat koiraihmisiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512