Ja kirjaimellisesti! T: antti ja näkkäläjärvi.
SDP: Nyt nöstetaan Kissa pöydälle
14
277
Vastaukset
- Anonyymi
iso kissa näkyy saksaan asti
- Anonyymi
Repesin tuolle kommentille
- Anonyymi
Natsirosvoja?
- Anonyymi
Sannaa kaivataan takaisin SDPssä jo heti puoluekokouksen jälkeen.
- Anonyymi
Kuinka ihmeessä tämä Lindtman ja se kissantappaja ilkeävät esiintyä julkisesti ollenkaan??!! Luulisi niin paljon hävettävän! Entä tämä puolue SDP, joka on olevinaan niin hyveellinen että!"! On sillä totisesti johtajat!!
- Anonyymi
Ilmankos Sannakaan ei juhliin liittynyt, eikä antanut lausuntojakaan, kun tiesi, mitä tuleman pitää... demuissa mentiin nyt ojasta allikkoon, noin niinkuin puheenjohtajatasolla ainakin...
- Anonyymi
Älähän nyt. Lohjan Mussolini saa tilaisuuden kaapata vallan puolueessa.
- Anonyymi
Mitä seuraavissa demareiden pippaloissa grillataan, ei kai vain?
- Anonyymi
SDP on aina ollut enemmän tai vähemmän AY:n alaosasto ja raha on kelvannut joka ilmansuunnasta.
Eläköitynyt AY-aktiivi ja demari: "Yhtään en pannut omiin taskuihin".
- Anonyymi
Tämä kissojen omistaja oli romani nainen. Eli häneen kohdistui myös rasismia. Nyt hallituksen ja median on nostettava kissa pöydälle ja kertoa kaikki demäri rötöstelijät Linmannia ja Sannaa myöten
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
ei voi enää nostaa kissaa pöydälle, Näkkäläjärvi kidutti kuoliaaksi sen.
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Natsin ja obducentin illanvietto.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477