Kissoja on tapettu enemmän kuin yksi, niitä on kadonnut useana vuotena. Tiedotusvälineissä on ollut esillä vain yhden aikusen kissan tappo, johon demarijohtaja on osallistunut.
Hän kuitenkin salaili sitäkin tekoa joten miten uskoa että häiriintynyt teko on jäänyt vain yhteen kertaan?
Kuinka montaa kissaa SDP:n puoluesihteeri on ollut kiduttamassa/tappamassa?
22
300
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata tunnustaa muita. Niistä ei ole todisteita. Ne muut kissat tappoi joku tuntematon poika/tuntemattomat pojat.
- Anonyymi
En tiedä montako, mutta itse en usko hetkeäkään, että tuo olisi ollut ainoa teko. Voi olla muita paljon raaempiakin tekoja. Tiedämme vain tuon hirviön yhdestä teosta.
- Anonyymi
Tietenkin todennäköisintä yleensä kun tuommoinen jantteri kamuineen jää kiinni tai yksin että jäävuoren huippua, paljon on mistä uhrinsa tietää mutta kaikki todisteet ei riitä. Aivan varmasti monilla muillakin keistä haiskahtaa vaikka, jäävuoren huippua.
- Anonyymi
Naista on vainottu ja hänen kissojensa tappaminen on liittynyt siihen.
On kyse viharikoksesta eikä pelkästä kissojen tappamisesta.- Anonyymi
"Sadistista homoseksualismia"!!!
- Anonyymi
"Kuinka montaa kissaa SDP:n puoluesihteeri on ollut kiduttamassa/tappamassa"
Siinäpä persuille penkomista. - Anonyymi
Saksalainen media tietää kertoa, että hänellä oli ennestäänkin synkkä historia eläinten hyväksikäyttäjänä.
Eli aika sairas tyyppi.- Anonyymi
Onko tästä tarkempaa tietoa?
- Anonyymi
Tasapuolisuuden merkeissä kaivetaan demareista kaikki esiin mikä ei kestä päivän valoa. Kun YLE ei uutisoi muut maat tekevät sen näemmä YLEN puolesta.
- Anonyymi
Herr Lindtmannin reaktio siihen että puoluesihteeriehdokas onkin synkkä väkivaltarikollinen. Rattijuoppo kaahailija. Kissojen kiduttaja ja tappaja ja saksalaisen median mukaan muutenkin synkkä rutinoitunut eläinten hyväksikäyttäjä... Yök.
.......
Herr Lindtmannin reaktio siihen on ykskantaan tyyliä:
-"Entäs sitten? Niinhän me kaikki täällä SDP:ssä". - Anonyymi
Ketjuotsikon kysymykseen vastaus: neljäkymmentäviisi kissaa
- Anonyymi
Tapaus Mikkel Näkkäläjärvi: Nyt puhuu kissansa menettänyt demarimummo – eläimet räjäytettiin, syntymäpäivästä tuli surujuhla!
22.05.2019
SDP:n eurovaaliehdokas Mikkel Näkkäläjärven vanhat rikostuomiot ovat nousseet esiin miehen historiasta. Näkkäläjärvi sai vuonna 2006 sakkotuomion eläinsuojelurikoksesta, kotirauhan rikkomisesta ja vahingonteosta.
Lapin käräjäoikeuden mukaan Näkkäläjärvi tunkeutui 15-vuotiaana kolmen kaverinsa kanssa inarilaisen naisen mökkiin. He tappoivat naisen kissan. Näkkäläjärvi myönsi hakanneensa kissaa lapiolla.
Surmaamisen jälkeen eläin poltettiin nuotiolla. Näkkäläjärven kaverit olivat käyneet mökillä paria päivää aikaisemmin. Pojat tappoivat tuolloin kahdeksan kissanpentua. Näkkäläjärvi ei osallistunut tähän tekoon.
Seiska tavoitti Ritva Hepo-ojan, joka asui mökissä ja oli kissojen omistaja. 63-vuotias rouva kertoo muistavansa tapauksen hyvin.
- Se oli pyhäinhäväistys. Se oli niin kamala tapahtuma, että olen yrittänyt unohtaa sen. Olisin tarvinnut henkistä apua, kun se tapahtui, Ritva muistelee.
Rouvan mukaan pojat pääsivät mökkiin oveluudella.
- Pojanpenikat olivat keksineet, että pienen pojan työntää ikkunasta, niin hän avaa sitten oven isommille. Sitten he pääsivät mellastamaan siellä.
- He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kituviksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räjähtivät.
Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.
- Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kituvana palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla – otin sen todella raskaasti.
Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.
- Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.
Ritva kertoo kissojen tappamisen olleen joka kesäinen ilmiö.
- Kissoja katosi joka kesä. Yksi oli tapettuna rapun alla ja yksi kivenkolossa. Aina kun koulun kesäloma alkoi, niin kolmen ja neljän välillä yöllä alkoi kissoja kuolemaan, kun viereisellä nelostiellä ei ollut liikennettä.
Ritva kertoo eläneensä varsin värikästä elämää. Hän on muun muassa asunut talvella 40 asteen pakkasella metsässä teltassa. Hän väittää joutuneensa kiusatuksi paikkakaunnalla siksi, että hänen isänsä oli hevosmies.
- Asuin Ruotsissa 10 vuotta niin minua haukuttiin hurriksi. Minua on kiusattu täällä paljon.
Ritva kertoo olevansa sydämeltään sosialidemokraatti.
- Olen aina ollut sosialidemokraatti. Olen iloinen, että työväenpuolue voitti vaalit. En tosin voinut äänestää, kun minulla ei ole ollut henkilöllisyyskorttia moneen vuoteen.
Tapauksesta ensimmäisenä uutisoi Helsingin Sanomat, jonka kirjoitusta Mikkel kommentoi Facebookissa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/tapaus-mikkel-nakkalajarvi-nyt-puhuu-kissansa-menettanyt-demarimummo-elaimet-rajaytettiin-syntymapaivasta-tuli-surujuhla/438460 - Anonyymi
se on näitten ns"satanistien"tapa toimia...tapa kissa ja nauti(hyi v..tu).kissojen kosto tulossa:).nauti siitä lapinäijä:)
- Anonyymi
Onko sinulla kehitysehdotuksia puolueen toimintaan? Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella.
https://www.sdp.fi/ota-yhteytta/laheta-meille-viesti/ - Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Jee
- Anonyymi
Mitä kertoo Suomalaisista se että SDP:n kannatus noussut 10% sen jälkeen kun kissojen kidutus ja tappaminen paljastui?
- Anonyymi
Tuo peto tappoi yksinäisen vanhuksen ainoan ilon hänen kissansa
- Anonyymi
Jäävuoren huipusta tässä kai kyse.
- Anonyymi
"Killbill"!!!
- Anonyymi
Demarinaiset valitsevat vuosittain esimerkillisen demarimiehen ja palkitsivat tuon Risto Reipas-palkinnolla. Jotkut naiset ihailevat rikollisiin tekoihin syyllistyneitä miehiä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751400Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2451299Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51785
- 65764
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44691- 30637