Olen 42v. mies.
Tunnen muuten olevani 22v. mutta nyt on pari vuotta hikoilu lisääntynyt ja tulee kuuma helposti. Minun tulee kuuma shorteissa ja T-paidassa +15 asteessa. Hiki virtaa valtoimenaan.
Onko miehilläkin kuumat aallot?
Onneksi asun kylmässä maassa. Kävin juuri Prahassa ja se +30 joka päivä oli aivan maanpäällinen helvetti.
Auringossa on tuskaista jo +25 asteessa uikkareissa.
Suihkussa käytän viileää vettä. Parvekkeen ovi on ollut auki yötä päivää kuukausia. Eipähän tarvi palella syksymmällä.
Vähän huolettaa että jos tämä tästä vielä pahenee.
Ylipaino ei voi olla syy. Painan vain muutaman kilon enemmän kuin nuorena. Nuorena minulla ei tullut kuuma kovin helposti.
Muilla keski-ikäistyvillä miehillä kuumia aaltoja? Onko tämä nyt sitä andropaussia? Vähän aikaisessa. Niitä muita oireita ansropaussista ei ole vielä tullut.
Keski-ikäistyvän hikoilu ja kuumotus
8
185
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nainen ja kuumat aallot ovat alkaneet. Sain ne loppumaan kun käytän karnosiinia ja Q10. Karnosiinin tilalla käytän halvempaa beeta-alaniinia, sillä on sama vaikutus kuin karnosiinilla.
- Anonyymi
Tuntuu että mun testotasot ois ihan hyvät. Ei ole ärtyisyyttä tai erektio ongelmia eikä uniongelmia. Mutta varmaan vaan ajan kysymys että tulee muutkin oireet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu että mun testotasot ois ihan hyvät. Ei ole ärtyisyyttä tai erektio ongelmia eikä uniongelmia. Mutta varmaan vaan ajan kysymys että tulee muutkin oireet.
Ok. On paljon eri aineita, mitkä auttaa eri ihmisillä, joten nämä aineet eivät edes välttämättä auta kaikilla. Olipa syy mikä tahansa, kuumuus on ihan hirveää ja toivottavasti siihen apu löytyy sinullakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. On paljon eri aineita, mitkä auttaa eri ihmisillä, joten nämä aineet eivät edes välttämättä auta kaikilla. Olipa syy mikä tahansa, kuumuus on ihan hirveää ja toivottavasti siihen apu löytyy sinullakin!
Ehkä kokeilen T-maxia. Ensin tutkin kunnolla ettei se ole humpuukia kun sitä on niin paljon mainostettu. Toivottavasti en kaljuunnu testosteronista
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joudun käyttämään töissä shortseja ja ohutta urheilu paitaa. Työkaverit ei anna kunnolla viilentää tilaa kun muilla tulee kylmä.
Pidän töissä mukana vaihtovaatteita mitä usein vaihdan kesken päivän että saan hikoillut vaatteet pois. - Anonyymi
Kilpirauhasen liikatoiminta aiheuttaa kovaa hikoilua.
- Anonyymi
Siihen sopisi ehkä jotkut muutkin oireeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989