David Owuor on väärä profeetta, joka on jäänyt kiinni valokuvaväärennöksistä

Anonyymi-ap

Owuor väittää olevansa Elia ja toinen säkkipukuisista profeetoista. Hän on kuitenkin jäänyt kiinni väärennöksistä ja hänen puheensa eivät muutenkaan ole aina Raamatun mukaisia. On selvinnyt, että Owuor on väärä profeetta,

Owuor selitti, että hallava hevonen olisi jossain pilvissä laukannut ja lähtenyt jo liikkeelle. Se on mahdotonta, koska ensimmäinen hevonen ratsastajansa kanssa, joka on Antikristus, ei ole vielä astunut esille eikä herännyt kuolleista.

Owuoro on myös väärentänyt valokuvia kuvankäsittelyohjelmalla. Hänen nettisivuilla on väärennettyjä kuvia Helsingin kokouksessa tapahtuneesta ihmeestä, joista kukaan muu ei tiedä mitään.

https://www.youtube.com/watch?v=1tb0jr8tJj4&t=3410s

Tuon valokuvan väitetään olevan Helsingistä 18.6.2017, jolloin Owuor olisi muuttunut kirkkaaksi valoa säteileväksi enkeliksi. Asia on helppo tarkistaa, koska Kulttuuritalon tapahtumasta on televisiotallenne olemassa. Ei siellä tainnut mitään valoilmiöitä olla.

https://youtu.be/wk7vvjtUL7I?t=5606

Kyse lienee siitä, että Owuor yrittää väittää olevansa Elia, joka muuttui kirkkaaksi valkoiseksi valoa säteileväksi hahmoksi Kirkastusvuorella Mooseksen ja Jeesuksen kanssa. Nyt hän jäi kiinni valokuvan väärentämisestä. On päivän selvä asia, ettei Owuor ole Elia.

Tämä valokuvaväärennös löytyy myös Owuoron Suomen paikallisosaston nettisivuilta:

https://www.jeesusontulossa.fi/sites/default/files/styles/etusivun_slaidi/public/etusivunslaidit/KIRKASTUMINEN - SLIDE - Suomi - SKAALATTU_1.jpg?itok=0rYAeDJI

David Owuor väitti Kenian massakokouksessa nähneensä pilvissä portaikon, jossa kulki enkelit ylös ja alas. Kukaan yleisöstä ei portaikkoa nähnyt, mutta kas kummaa sen jälkeen Owuoron nettisivuille tuli tökerö valokuvaväärennös pilvissä olevasta portaikosta, joka oli tehty ilmeisesti Photoshopilla.

Siitäkin on valokuva David Owuoron Suomen seurakunnan nettisivuilla. On järkyttävää, että suomalaiset uskovat tällaista.

https://www.jeesusontulossa.fi/sites/default/files/styles/etusivun_slaidi/public/etusivunslaidit/7.jpeg?itok=io0srD1o

David Owuoron nettisivuilla on valokuva pyörretuulen nostamasta tomusta, jonka Owuor väittää olevan Herran pilvipatsas, jossa Herra olisi tullut Owuoron kokoukseen. No siellä ei näkynyt mitään kerubien kantamaa valtaistuinta eikä Herran kirkkautta. Kyse on joko valokuvaväärennöksestä tai Afrikan savanneilla usein esiintyvästä pienestä tomupilvestä, jonka on pyörretuuli tehnyt. On käsittämätöntä, että suomalaiset voivat uskoa tällaista.

https://www.jeesusontulossa.fi/sites/default/files/styles/etusivun_slaidi/public/etusivunslaidit/slaidi.jpg?itok=omfo-H0i

39

3120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poppamiehet liikkuu pitkät valkean kaavut päällä. Puhuvat sitä mitä halutaankin kuulla.

      • Anonyymi

        2. Tim. 4:4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.


    • Anonyymi

      TV7 on Suomessa esittänyt kanavallaan näitä Owuoron eksytyspuheita täysin kritiikittömästi. Martti Ojares kuuluu tähän äärikarismaattisten väärien profeettojen joukkoon.

    • Anonyymi

      Kristittyfoorumi käsittelee kriittisesti Owuoron edesottamuksia.

      "Egyptin ”arabikevään” mellakoissa kuvatussa videossa näkyy vihertävä usva, joka etäisesti muistuttaa hevosta ja ratsastajaa. Usva liikkuu eteenpäin ja haihtuu näkymättömiin. Profeetta Owuor selitti pian sen esittävän Ilmestyskirjan Hallavan hevosen ratsastajaa, josta hän tietenkin oli profetoinut jo aiemmin. Ratsastajan näköinen usva näyttää istuvan takaperin. Sille profeetta antaa tietysti oman merkityksensä. Owuorin teksteissä Egyptin mellakat esitetään tapahtumana, joita koko maailma seurasi ja tarkkasi, kun ”hallava hevonen vapautettiin maan päälle”. Eiköhän Egyptin mellakat olleet kuitenkin aika pientä verrattuna moneen aiempaan konfliktiin ja sotaan, maailmansodat, Hitlerin ja Stalinin vainot, ym. mukaanlukien."

      "Owuor väittää erään videon (yleensä kaikki Owuorin ”suuret ihmeet” todistellaan
      videoilla) todistavan, kuinka ”valtava Jumalan kirkkauden patsas viipyi profeetan yllä
      kauan aikaa”. Mainitaan myös, että ”Jumalan läsnäolon valtava pilvenpatsas pysyi
      Herran profeetan yllä.” Tämä tapahtui Kakamegan herätyskokouksessa 1-2.9.2012. Oheinen kuva on videolta (kuva). Video on myös YouTubessa. Hyvällä tahdollakaan videosta ei löydy ”Jumalan kirkkauden patsasta tai pilveä” vaan suttuinen punertava valonsäde, joka suuresti vaikuttaa videoon lisätyltä."

      http://www.kristitynfoorumi.org/artikkelit/0414.pdf

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti vääristä profeetoista, jotka osaavat tehdä ihmeitä.

      Matt 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      ---
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

    • Anonyymi

      Owourin parta oli vakuuttava. Lieneekö edelleen yhtä ällikällä lyövä.

      • Anonyymi

        Parran kun valkaisee niin on ilmi elävä joulupukki.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen asia on tämä: "Ja kaikki, jotka neuvostossa istuivat, loivat katseensa häneen, ja hänen kasvonsa olivat heistä niin kuin enkelin kasvot" (Apt. 6:15). Olikohan Stafanuksen kasvoissa samaa kirkkautta, kuin Mooseksen, kun hänen kosvonsa olivat heistä kuin enkelin kasvot?

      Fariseukset tiesivät Mooseksen kasvojen säteilleen. Olikohan siis samaa säteilyä Stefanuksen kasvoissa? Owuor on tietenkin väärä profeetta.

      • Anonyymi

        Kyse on samasta säteilystä. Kasvot säitelevät valoa.


    • Anonyymi

      Owuor on sanonut olevansa ne kaksi säkkipukuista. Koska on suurin ja väkevimmin voideltu maan päällä. Melkein Jumalasta seuraava, ainakin kun kuulee hänen puheitaan ja lukee kirjoituksiaan.
      Moni uskoo ja juoksee hakemassa voitelua. Kannattaa matkustaa Afrikkaan asti, maksoi mitä maksoi, koska saa elämänsä voiman ja voitelun.

      • Anonyymi

        Suomessa on Owuoron paikallisseurakunta, jota vetää "piispa" Aaron Almquist, joka ainakin luulee olevansa joku piispa. Todellisuudessa he ovat kumpikin täysin eksyneitä tai pahimmassa tapauksessa tietoisia eksyttäjiä.

        http://www.jeesusontulossa.fi/tagit/piispa-aaron-almquist

        Owuoron perässä meni muuten Polvijärven pastorit.


    • Anonyymi

      Eiköhän tämäkin "ihme" ole bisneksen kannalta vain hyväksi. Joku saattaa ymmärtää huijauksen juonen, mutta suuri enemmistö pitää tuollaista kirkastumista selvänä merkkinä Jumalan läsnäolosta. Ei sellaista ole lupa epäillä.

      Kyllä sitä täälläkin osataan. Eripituiset jalat rukoillaan samaan pituuteen, kultahippuja sataa lattialle, änkytys päättyi jne jne. Vain taivas on rajana kun tavoitellaan mainetta ja mammonaa.

      • Anonyymi

        David Owuor on rikastunut valtavia määriä tämän liiketoimintansa ansiosta ja kulkee nyt henkivartioiden saattamana luksusautoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        David Owuor on rikastunut valtavia määriä tämän liiketoimintansa ansiosta ja kulkee nyt henkivartioiden saattamana luksusautoilla.

        Mistä hän saa rahansa, esim.suomessa?mainokset, joita täällä on lupaavat että ainakin suomen tilaisuuksiin on vapaa pääsy ja kolehtia ei kerätä.


    • Anonyymi

      Todistan Kenian väkevän Lopunajan Herätyksen keskellä useita kertoja olleena silminnäkijätodistajana, että kaikki ihmeet ja merkit tässä Herätyksessä ovat täysin totta, Raamatullista ja monet ihmiset ovat todistaneet näitä valtavia mega ihmeitä paljain silmin, tallentaen jopa videolle. Nämä ovat kiistattomia JUMALAN ihmeitä ja herätyshuuto tälle syntiselle sukupolvelle, että aika on lopussa.

      HERRAN Profeetta Dr. Owuor on todellinen ja aito JUMALAN Profeetta ja HERRAN nöyrä Palvelija, joka rukoilee ja paastoa jatkuvasti kansakuntien Herätyksen puolesta, jotta ihmiset kääntyisivät pois pahuudestaan, jumalattomuudestaan ja tekisivät aidon parannuksen ja palaisivat HERRAN tykö ennen kuin on liian myöhäistä, sillä elämme Lopunaikoja, viimeisiä päivä ja MESSIAAN tulemus on todella lähellä.

      Tämä Herätys on täynnä hyvää hedelmää; miljoonat ihmiset palaavat HERRAN tykö, vastaanottavat JEESUSKEN elämänsä Herraksi ja Pelastajaksi, tekevät parannuksen, uudestisyntyvät aidosti ja kunnolla ja monet rikolliset ovat konkreettisesti palauttaneet varastamiaan tavaroita ja aseita HERRAN alttarille ja antaneet elämänsä HERRALLE ja haluavat vaeltaa parannuksenteossa ja pyhyydessä.

      Nämä valtavat Lopunajan ihmeet osoittavat JEESUKSEN tulemukseen ja että jokaisen on tehtävä parannus ja käännyttävä pois synnistä.

      Kannattaa kysyä: Milloin koskaan paholainen on lähettänyt ketään nuhtelemaan syntiä modernissa luopuneessa ja langenneessa nykypäivän seurakunnassa, jotta seurakunta voisi tehdä parannuksen ja valmistautua pyhyydessä TAIVAAN Valtakuntaan?1?

      JUMALAN pilkka on hirvittävä synti. Varokaa koskemasta JUMALAAN ja Hänen Voideltuihinsa, varoittaa vakavasti Raamatun Sana.

      Tehkää parannus JUMALAN pilkasta, valheista, panettelusta, mustamaalauksesta, JUMALAN Kirkkauteen koskemisesta, väärentelystä.

      TEHKÄÄ PARANNUS SUOMI, MESSIAS ON TULOSSA!

      • Anonyymi

        Owuoro ei ole saanut aikaan mitään todellista herätystä ja parannusta. Hän ei opeta seurakunnalle lakia ja seurakunta ei lakia noudata. Sen takia seurakunnan sydämessä ei ole lakia ja se ei ole edes uudessa liitossa. Owouoro on vain villitsee kansaa agitaatiosaarnoillaan ja kerää kansalta rahat omiin taskuihinsa. Kukaan ei voi pelastua Owuoron saarnoilla.

        Matt 5:19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
        20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

        Ps 1:1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
        2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.
        3 Hän on kuin puu, vetten äärelle istutettu: se antaa hedelmän ajallaan, eivätkä sen lehdet lakastu. Hän menestyy kaikissa toimissaan.
        4 Niin ei käy jumalattomien. He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        5 Väärintekijät saavat kerran tuomionsa, syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
        6 Herra ohjaa omiensa tietä, mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon.


    • Anonyymi

      Luther oli kansamurhaaja, mutta häntä ei koskaan rangaistu, vaan Lutherille perustettiin kirkkokunta ja ylpeillen kyseisen kirkokunnan jäsenet käyttävät nimeä: luterilainen.

    • Anonyymi

      Aloituksen tekijä on tämä sama kateellinen mustamaalaaja, joka kirjoittelee ympäri nettiä valheitaan, eikä näytä ymmärtävän Raamattua. Mustamaalaus kuuluu asiaan. Kateelliset fariseukset ja saddukeukset mustamaalasivat myös Herraamme Jeesusta Kristusta. Raamattu kehottaa iloitsemaan, kun he valehdellen puhuvat meistä kaikenlaista pahaa.

      Olen itse asunut Keniassa ja ollut silminnäkijätodistajana vuodesta 2011 monien muiden suomalaisten kanssa. Voimme vakuuttaa, että tämä on se Herätys, jota olemme myös Suomeen pitkään rukoilleet: parannuksenteon ja pyhyyden herätys, jossa sairaat paranevat ja valtavasti ihmisiä tulee uskoon ja vastaanottaa Jeesuksen elämänsä Herraksi ja Vapahtajaksi.

      Kaikki videot ja kuvat ovat aitoja ja alkuperäisiä. Sen lisäksi paikan päällä näissä Herätyskokouksissa on tuhansia ja jopa miljoonia ihmisiä silminnäkijätodistajana, olen yksi heistä monien muiden suomalaisten kanssa ja nähnyt omin silmin Jumalan Kirkkauden.

      Kaikki hänen opetuksensa ovat raittiita ja raamatullista Jumalan puhdasta Jeesuksen Veren ja Ristin sanomaa, eikä niistä löydy mitään Raamatun vastaista. Voitte kuunnella saarnoja ilmaiseksi www.jeesusontulossa.fi -nettisivujen sivupalkista. Avatkaa Raamattunne ja kysykää Pyhältä Hengeltä netin juorupalstojen sijaan, minne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa päähän juolahtaa.

      Helsingissä tapahtunut kirkastumisen näki monet myös omin silmin. Olin myös itse paikalla ja olen nähnyt Jumalan Kirkkauden omin silmin. Nämä ihmeet ovat talletettuna useisiin kuviin ja videoihin eri kameroilla. Siunattu hän, jonka silmät Herra avaa näkemään Hänen kirkkautensa!

      https://www.youtube.com/watch?v=bB7MhJ-lzos&t=

      Olin kokouksessa, jossa Taivaan Portaat laskettiin alas Nakurussa Keniassa, ja myös nuo ihmeelliset Taivaan Portaat ihmiset näkivät omin silmin.

      Sen lisäksi Profeetta on seisonut useissa eri paikoissa ja kokouksissa julkisesti kirkkaana kuivana kesäpäivänä ja käskenyt taivasta avautumaan ja vuodattamaan Sateen ja taivas on avautunut ja on alkanut satamaan välittömästi ja kuivakausi on muuttunut sadekaudeksi profetian täyttymyksenä.

      Kukaan ei voi lavastaa sadetta! Olemme monien suomalaisten kanssa olleet paikan päällä todistamassa tätä mega ihmettä. Ihmiset ovat kylväneet peltoihinsa ja saaneet runsaan sadon. Kunnia ja kiitos Israelin pyhälle Jumalalle! Myös tästä löytyy useita videoita, dokumentteja, todisteita.

      https://www.youtube.com/watch?v=1lR6h3vrzSE&t=

      Olimme useiden suomalaisten kanssa kokouksessa mihin Jumalan tumma paksu Pilvi laskeutui. Kyseessä oli kirkas aurinkoinen kesäpäivä. Jumalan mahtavan Pilven pilarin näki lukemattomat ihmiset omin silmin ja myös se saatiin kuvattua useilla eri kameroilla kuvin ja videoin:

      https://www.youtube.com/watch?v=sSHviTcD8yA&t=

      Aloitteen tehnyt mustamaalaaja voisi itse tulla paikan päälle todistamaan omin silmin, ennen kuin alkaa levittämään väärää tietoa ja parjaamaan Jumalan tekemiä ihmeitä ja koskee Jumalan pyhään Kirkkauteen.

      Herran Profeetan kokouksissaan parantuu lukemattomia ihmisiä. Rahaa ei kerätä, ei pääsymaksuja. Miljoonia ihmisiä ovat tulleet uskoon ja antaneet elämänsä Jeesukselle. Hedelmä on valtavan hyvää ja pyhää.

      "Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi." (Mal. 4:5‭-‬6)

      • Anonyymi

        >>>>Kaikki hänen opetuksensa ovat raittiita ja raamatullista<<<<

        Eivät todellakaan ole. Owruoro mm. tekee petoksia väärentämällä valokuvia ja ihmeitä. Siitä on nyt myös näyttöä.


    • Anonyymi

      Hedelmä on tässä Herran profeetan palvelustyössä todella hyvää ja pyhää. Herätys on kasvanut kasvamistaan, koska sen moottorina toimii pyhyys.

      Tänä päivänä näemme paljailla silmillämme Keniassa Raamatussa luvatun väkevän lopun ajan Herätyksen, massiivisen jälkimmäisen Kirkkauden ja Voitelun virtaavan. Herra on todella tallettanut oman voimansa, auktoriteettinsa ja voitelunsa Palvelijoihinsa Profeettoihin ja siten vain julistamalla Jeesuksen iankaikkisen ihmeitätekevän veren ihmisten ylle, tuhannet sairaat ovat parantuneet, kuurojen korvat auenneet, sokeain silmät auenneet, mykkien kielet vapautuneet, syöpäkasvaimet sulaneet pois ja Hiv/Aids parantunut yli 50 ihmiseltä.

      Monet korkea-arvoiset lääkärit ja Aids-tutkijat ovat tulleet todistamaan suorissa TV-lähetyksissä näitä ihmeitä, että totisesti Hiv on poistettu ihmisen verestä Jeesuksen nimessä!

      Parantumiset ovat mahtava asia, mutta tärkeimpänä on se, että näiden ihmeiden kautta Herra on saanut huomiomme, ja nämä ihmeet evankelioivat Jeesuksesta sydämiimme ja osoittavat Messiaan tulemukseen.

      Meidän tulee olla kytkettynä Herran ääneen, kun Hän puhuu väkevän Profeettansa kautta, jotka on lähetetty Isä Jumalan toimesta valmistamaan kansakuntia ja Kristuksen seurakuntaa maailmanlaajuisesti Messiaan loisteliaaseen tulemukseen.

      Jos haluamme vastaanottaa Messiaan, silloin on myös tärkeää vastaanottaa heidät, jotka valmistavat tietä Herralle.

      Tervetuloa kokouksiin paikanpäälle todistamaan omin silmin!
      Voitte seurata myös YouTube -kanavan kautta: Jeesus on tulossa: https://www.youtube.com/@JeesusonTulossa/streams

      Siunausta!

    • Anonyymi

      Se on helppo sieltä Suomen perukoilta "huudella" ja antaa arvioita, kun ei tiedä todellisuudesta yhtään mitään.

      Olen yksi heistä joka on päässyt seuraamaan tätä valtavaa Herätystä omin silmin paikan päälle useisiin kokouksiin. Olen henkilökohtaisesti tavannut sairaita, jotka Herra Jeesus on parantanut täysin. Olen tavannut useita parantuneita ja lääkäreitä ja nähnyt lääkärintodistuksia ja parantumiset ovat todellisia. Olen nähnyt omin silmin ihmeitä ja merkkejä. Se tuo Jumalan pelon sydämeen.

      Myös monet ihmiset ovat vapautuneet mielenterveysongelmista ja masennuksesta Jeesuksen Veren parantaessa. Valtavasti paranee ja vapautuu ihmisiä ja valtavasti ihmisiä tulee uskoon ja menee Raamatulliselle upotuskasteelle. Ihmiset tulevat siunaamaan seurakuntaan vihdoin lapsensa ja avioliittonsa parannuksenteon hedelmänä (ennen saattoivat elää avoliitoissa ja lapsia ei oltu siunattu). Se on luvattu Raamatussa, että sairaita tulee paranemaan. Herätys, JUMALAN Kirkkaus ja Pyhän Hengen vuodatus on luvattu mm. Haggai 2 ja Joel 2.

      Tämä Herätys alkoi 15-20 vuotta takaperin kun ihmiset säkkipuvuissa ja tuhkassa alkoivat tekemään parannusta itsensä, luopuneen seurakuntansa ja koko maan puolesta ja HERRA kuuli heidän huutonsa. Hedelmä on todella hyvää.

      Tämä on aito Pyhän Hengen Herätys, Siunattu lopunajan Herätys, parannuksenteon ja pyhyyden Herätys, joka valmistaa tien Messiaalle. Miljoonat ihmiset liittyvät mukaan maailmanlaajuisesti. Kiitos HERRALLE Kaikkivaltiaalle.

      Tehkää parannus ja Valmistakaa tie, MESSIAS on tulossa.
      Kannattaa tutustua sivuihin: www.jeesusontulossa.fi

      • Anonyymi

        Raamatun mukaan väärät profeetat osaavat tehdä imeitä. Owuoro on saattanut tehdä ihmeitä, mutta hedelmät kertovat, ettei Owuoron ole Jumalan profeetta.

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        ---
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        5 Moos 13:2 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
        3 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
        4 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.


    • Anonyymi

      Jumala käyttää Profeetta Dr. Owuoria tuomaan aidon Ristin ja Veren evankeliumin herätyksen, joka on alkanut parannuksenteon sanomasta ja pyhyydestä, jossa ihmiset kääntyvät synneistään ja vastaanottavat Jeesuksen elämäänsä. Olen todistanut satoja voimallisia parantumisihmeitä, sekä myös itse saanut parantua ja vapautua hänen palvelutyönsä kautta, kiitos Jeesuksen veren valtavan voiman ja kaikki kunnia Jumalalle!


      Tälläinen Jumalan pyhien palvelijoiden pilkkaaminen on Jumalan Kirkkauteen koskemista. Kirkkauteen koskemisella oli Raamatussa vakavat seuraamukset, kuten Ussan tapauksesta näimme! Jeesus on tulossa pian, tehkää parannus.

      • Anonyymi

        Poppamiehiä sellaiset. Lyövät rumpua puhuvat mitä halutaankin kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poppamiehiä sellaiset. Lyövät rumpua puhuvat mitä halutaankin kuulla.

        Näin on käynyt: 2. Tim. 4:4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.


      • Anonyymi

        >>>Jumala käyttää Profeetta Dr. Owuoria tuomaan aidon Ristin ja Veren evankeliumin herätyksen,<<<

        Tämä ei pidä paikansa.

        Olet erehtynyt, koska et osaa Raamattua. Profeetat tunnetaan hedelmistään, mistä sinä et näytä mitään tietävän, koska et tunnista niitä mätiä hedelmiä, joiden perusteella tiedämme Owruoron olevan väärä profeetta.

        Matt 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        ---
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Ps 1:1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
        2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.
        3 Hän on kuin puu, vetten äärelle istutettu: se antaa hedelmän ajallaan, eivätkä sen lehdet lakastu. Hän menestyy kaikissa toimissaan.
        4 Niin ei käy jumalattomien. He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        5 Väärintekijät saavat kerran tuomionsa, syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
        6 Herra ohjaa omiensa tietä, mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Jumala käyttää Profeetta Dr. Owuoria tuomaan aidon Ristin ja Veren evankeliumin herätyksen,<<<

        Tämä ei pidä paikansa.

        Olet erehtynyt, koska et osaa Raamattua. Profeetat tunnetaan hedelmistään, mistä sinä et näytä mitään tietävän, koska et tunnista niitä mätiä hedelmiä, joiden perusteella tiedämme Owruoron olevan väärä profeetta.

        Matt 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
        17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
        18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
        20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        ---
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Ps 1:1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
        2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.
        3 Hän on kuin puu, vetten äärelle istutettu: se antaa hedelmän ajallaan, eivätkä sen lehdet lakastu. Hän menestyy kaikissa toimissaan.
        4 Niin ei käy jumalattomien. He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
        5 Väärintekijät saavat kerran tuomionsa, syntisillä ei ole sijaa vanhurskaiden joukossa.
        6 Herra ohjaa omiensa tietä, mutta jumalattomien tie päätyy tuhoon.

        Aloitteen tekijän mielestä mätä hedelmä on sitä, että tuhansia ihmisiä parantuu ja miljoonat vastaanottavat Jeesuksen elämänsä Herraksi, ihmiset vapautuvat synnistä ja valmistautuvat pyhyydessä ja vanhurskaudessa Messiaan loisteliaaseen tulemukseen.

        "Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä."
        (Matt. 5:10‭-‬12)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitteen tekijän mielestä mätä hedelmä on sitä, että tuhansia ihmisiä parantuu ja miljoonat vastaanottavat Jeesuksen elämänsä Herraksi, ihmiset vapautuvat synnistä ja valmistautuvat pyhyydessä ja vanhurskaudessa Messiaan loisteliaaseen tulemukseen.

        "Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä."
        (Matt. 5:10‭-‬12)

        >>>Aloitteen tekijän mielestä mätä hedelmä on sitä, että tuhansia ihmisiä parantuu ja miljoonat vastaanottavat Jeesuksen elämänsä Herraksi<<<

        Sinä vääristelet toisten sanomisia.

        Ensinnäkin sairas hyötyy parantumisesta fyysisesti, mutta kuka sen tekee, on sitten ihan eri asia. Väärät profeetat osaavat tehdä ihmeitä ja parantaa sairaita käyttämällä Jeesuksen nimeä, mutta se ei tule Jumalasta.

        Väärät profeetat julistavat väärää evankeliumia, jolloin ihmeparantuminen voi olla hyvin voimallinen harhaan johtava kokemus, koska silloin parantunut voi uskoa hänelle julistetun väärän evankeliumin.

        Matt 5:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        ---
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Pyhä Henki ei vahvista ihmeellä laittomuutta. Owuoro ei opeta lakia eikä itsekään sitä noudata. Sen sijaan hän jopa väärentää valokuvia, jotta kansa maksaisi hänelle rahaa. Owuorolla ei ole Pyhän Hengen hedelmiä, jotka annetaan vain niille, jotka lakia noudattavat.

        Ap.t 5:32 Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

        Gal 5:22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
        23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.

        Ef 5:9 Valo kasvattaa hyvyyden, oikeuden ja totuuden hedelmiä.

        >>> ihmiset vapautuvat synnistä ja valmistautuvat pyhyydessä ja vanhurskaudessa Messiaan loisteliaaseen tulemukseen.<<<

        Owuoron seurakunta ei ole vapautunut synnin orjuudesta eikä pyhittynyt. Vain ne ovat synnistä vapaita, joska uskossa Jeesukseen Kristukseen ovat alkaneet noudattaa lakia.

        Ps 119:142 Sinun oikeamielisyytesi on ikuinen, sinun lakisi on totuus.

        Joh 8:32 Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."
        ---
        34 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

        1 Joh 3:4 Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Room 6:16 Tehän tiedätte, että jos antaudutte orjina tottelemaan jotakuta, olette juuri sen orjia, jota tottelette. Te joko palvelette syntiä, mikä johtaa kuolemantuomioon, tai olette kuuliaisia Jumalalle, mikä johtaa vapauttavaan tuomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Aloitteen tekijän mielestä mätä hedelmä on sitä, että tuhansia ihmisiä parantuu ja miljoonat vastaanottavat Jeesuksen elämänsä Herraksi<<<

        Sinä vääristelet toisten sanomisia.

        Ensinnäkin sairas hyötyy parantumisesta fyysisesti, mutta kuka sen tekee, on sitten ihan eri asia. Väärät profeetat osaavat tehdä ihmeitä ja parantaa sairaita käyttämällä Jeesuksen nimeä, mutta se ei tule Jumalasta.

        Väärät profeetat julistavat väärää evankeliumia, jolloin ihmeparantuminen voi olla hyvin voimallinen harhaan johtava kokemus, koska silloin parantunut voi uskoa hänelle julistetun väärän evankeliumin.

        Matt 5:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
        ---
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Pyhä Henki ei vahvista ihmeellä laittomuutta. Owuoro ei opeta lakia eikä itsekään sitä noudata. Sen sijaan hän jopa väärentää valokuvia, jotta kansa maksaisi hänelle rahaa. Owuorolla ei ole Pyhän Hengen hedelmiä, jotka annetaan vain niille, jotka lakia noudattavat.

        Ap.t 5:32 Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."

        Gal 5:22 Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus,
        23 lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.

        Ef 5:9 Valo kasvattaa hyvyyden, oikeuden ja totuuden hedelmiä.

        >>> ihmiset vapautuvat synnistä ja valmistautuvat pyhyydessä ja vanhurskaudessa Messiaan loisteliaaseen tulemukseen.<<<

        Owuoron seurakunta ei ole vapautunut synnin orjuudesta eikä pyhittynyt. Vain ne ovat synnistä vapaita, joska uskossa Jeesukseen Kristukseen ovat alkaneet noudattaa lakia.

        Ps 119:142 Sinun oikeamielisyytesi on ikuinen, sinun lakisi on totuus.

        Joh 8:32 Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."
        ---
        34 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.

        1 Joh 3:4 Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

        Room 6:16 Tehän tiedätte, että jos antaudutte orjina tottelemaan jotakuta, olette juuri sen orjia, jota tottelette. Te joko palvelette syntiä, mikä johtaa kuolemantuomioon, tai olette kuuliaisia Jumalalle, mikä johtaa vapauttavaan tuomioon.

        Korjaus: Matt 5:21 => Matt 7:21


      • Anonyymi

        Toiminta perustuu pelolla johtamiseen, näköjään.


    • Anonyymi

      Parhami ja Olseni oli kaksi säkkipukuista, kun heidät puettiin vangin vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Ihminen joka pukeutuu Armanin vaatteisiin, suostuuko säkkipukuun?

    • Anonyymi

      Hesarissa juttua. Mitkä seurakunnat tuon miehen on tänne kutsuneet?

    • Anonyymi

      OWUR ON SAATANAN PAPPI JA HÄNEN SEURAAJANSA SAMAA SAKKIA!!

      KARTTAKAA SILMINNÄKIJÖITÄ JA OWURIN PUOLUSTAJIA! Hänen puheensa ovat täydellisen hengellisen meedion ja idiootin puheita!!!

      DoctorT

    • Anonyymi

      Suomalaisille AINA ulkomaan ihmeet kelpaavat!

      Ajatusmaailmaa TULEE MUUTTAA!

      Ulkomailta tulee LÄHES AINA HUIJAREITA, jotka haluavat meidän rahamme ja ommaisuutemme!

      Vuosien saatossa ollemme nähneet, että Herra Jeesus Kristus aina nostaa kansastamme Herättäjiä saarnaamaan Rakastavasta Jumalasta jonka Rakkauden työ tuli julki
      Herramme Jeesuksen Kristuksen Ristintyössä!

      • Olen itse kokenut syntisenä ihmisenä ihmeen.olen varma että Jumala parantaa muitakin.silti ehdotan terveyskeskuskäyntiä sairaalle,en ensisijaisesti rukoile muuta kuin mielessäni hänen puolestaan..ja hänen uskonsa turvaamiseksi en rukoile parantumista milloinkaan ääneen.
        Koska voihan olla että se ei ole Jumalan tahto ollenkaan. Joskus vain..ihmeitä ei ole.
        Eräs kylähullu seurakuntakyytiläiseni seikkaili paljon tämän owuorovin sivuilla.jatkuvasti myös saatiin ravata poliisilaitoksella kun hän oli painanut siellä vääriä linkkejä ja hänen tilinsä tyhjennettiin.olkaahan varovaisia näiden vaihtoehtohengellisyyksien kanssa.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Olen itse kokenut syntisenä ihmisenä ihmeen.olen varma että Jumala parantaa muitakin.silti ehdotan terveyskeskuskäyntiä sairaalle,en ensisijaisesti rukoile muuta kuin mielessäni hänen puolestaan..ja hänen uskonsa turvaamiseksi en rukoile parantumista milloinkaan ääneen.
        Koska voihan olla että se ei ole Jumalan tahto ollenkaan. Joskus vain..ihmeitä ei ole.
        Eräs kylähullu seurakuntakyytiläiseni seikkaili paljon tämän owuorovin sivuilla.jatkuvasti myös saatiin ravata poliisilaitoksella kun hän oli painanut siellä vääriä linkkejä ja hänen tilinsä tyhjennettiin.olkaahan varovaisia näiden vaihtoehtohengellisyyksien kanssa.

        Ps.kävin itse jeesusontulossa.fi sivuilla ja tarkistin, että ainakin suomen tilaisuuksiin on vapaa pääsy ja kolehtia ei kerätä.siksi mielenkiintoista tämä...


      • Anonyymi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe