https://www.jarviseudunsanomat.fi/arkisto/2023/02/22/mielenkiintoinen-turvallisuuspoliittinen-ilta-tulossa/
Häkkiä lähes kaksi vuotta.
Kenraali Koskela antoi piiskaa Järviseudulla
11
2066
Vastaukset 11
- Anonyymi
Vimpelin kunnanjohtaja tietenkin mukana vouhottamassa.
- Anonyymi
Sopivasti alle 2 vuotta.Josolisi saanut sen kaksi vuotta niin olis menettänyt sotilasarvonsa.Herrat osaa nää jutut.
- Anonyymi
Liian helpolla pääsi. Tuollaiselle rötöstelijälle elinkautinen.
- Anonyymi
Saiko Sam piiskaa?
- Anonyymi
Juttu on kesken ja tuomio vailla lainvoimaa. Ei ole syytä kommentoida tässä vaiheessa. Ikävä prosessi vastaajan ja kaikkien osallisten kannalta. Vaikka syyte kaatuisi Vaasan hovioikeudessa jättää se syvät jäljet
- Anonyymi
Erityisesti raiskatuksi tulleen.
- Anonyymi
on sinulla siras mielikuvitus
- Anonyymi
Oliko varattu liha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko varattu liha?
lappajärven kenraali on täysin, syytön juttu on lavastettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lappajärven kenraali on täysin, syytön juttu on lavastettu.
tunnen kenraalin henkilökohtaisesti,näissä syytteissä ei ole mitään perää ,hovi kaataa aiheettoman ilmiannon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522