Ukrainan voitettava sota 2026 mennessä?

Anonyymi-ap

Venäjä voittaa sodan jos se pitkittyy viellä useita
vuosia eteenpäin.Ukrainan saama apu tulee
hiipumaan,Ukraina ei saa uusia sotilaita rintamalle niin suuria määriä kuin olisi tarve.
Ukraina tarvitsisi 100 000 uutta sotilasta
rintamalle vuosittain jotta tasapaino säilyisi,se näyttää
mahdottomalta,kun nyt on jo suuria vaikeuksia,
ja sota on vasta alkuvaiheessa.

14

235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukrainan voitto ei ole varmaa. Sen sijaan Venäjän häviö on. Hylkiövaltio, suurvaltasovinistinen, etupiirejään rakentava, naapureiden kimppuun hyökkäävä diktatuuri ei kelpaa enää kenenkään kauppakumppaniksi seuraavaan sataan vuoteen.

Venäjä on jälleen valinnut eristyksen tien. Myös nuori polvi siellä saa kokea, millaista oli elää Neuvostoliitossa. Toivottavasti ovat valintaan tyytyväisiä.

• Anonyymi

Ukraina hajoaa, miehet loppuu, euroopalta loppuu aseet. Venäjää ei vain voi voittaa millään keinoin, nyt sillä on tukena Kiina, Intia, Iran ja muita Brics maita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina hajoaa, miehet loppuu, euroopalta loppuu aseet. Venäjää ei vain voi voittaa millään keinoin, nyt sillä on tukena Kiina, Intia, Iran ja muita Brics maita.

Brircs maat on keskustelu kerho ei ole sen pisemällä tuo kerho noista vain kiina tukee jonkinverran veänjän sotaa. Intia vastustaa esim. venäjän toimia ukrainassa ja koko putin hykkäystä. Pitää muistaa että kiina ja intia ovat toistensa kovia kilpaloita ei mitään tovereita kuten venäjä ja poijois-korea ovat tovereita ja uusista maista iran vs saudi-arbia eivät ole ollenkaan väleissä brics on kaukan siitä mitä sen kannattajat tällä suomessa luulee siitä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­N­y­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18001659F

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

60000 naista zelen lähettää rintamalle miehet lähteneet Puolaan turvaan

• Anonyymi

Monet maksaa etteivät päädy sotimaan

• Anonyymi

Ukraina hajoaa kahteen osaan. Alusta saakka ajattelin että se olisi paras, koska heillä näyttää olevan omasta takaa venäjämielistä kansanosaa.
      Miksei antaisi heille sitten itä-ukrainan, ja länsi-ukraina sitten jatkaa elämäänsä kuten ennenkin.
      Turhanpäiväinen ilmaston pilaaminen pommituksilla yms sotkemisella.
      Paljon turhia uhreja, turhaan hajotettuja rakennuksia.

• Anonyymi

On suomessakin venäjämielisiä annetaanko putinille siis itä-suomi? vai mitä ihmettä sä höpiset?

• Anonyymi

Ja kun oikein anteliaksi lähdettiin, niin luovutetaan suosiolla manner-Suomi Venäjälle, sillä ulkomaailman mielestä suomalaisille riittää asuttaviksi Ahvenanmaan saaret?

• Anonyymi

ilmastosta tuli mieleen:
      missä viipyy ukrainan päästömaksut ja velvoitteet,
      niin pal sauhua ukraina laskee.
      Entäs sanktiot ja uhkasakot
      ja välinpitämättömyydestä seuraavat pakottet ?
      uutissakin on milloin mihinkin ukraina on Hyökännyt

• Anonyymi

Pääasia että Venäjä häviää, ja niin sille tulee käymään.

Tuskin nousee tulevaisuudessa sellaista demokraattista Venäjää, jota minä voisin asettua tukemaan ja kannustamaan.

Kantakoon rikostensa seuraukset.

• Anonyymi

Entä jos ei häviä? Mitä sitt tehdään?

• Anonyymi

USA luvannut käydä sotaa viimeiseen ukranslaiseen asti

• Anonyymi

Miltä tuo Ukrainalaisten kaatuneiden tilasto nyt näyttääkään:
      Yli 500 000 kaatunutta ja 1,3 miljoonaa vakavasti vammautunutta miestä.
      https://www.bitchute.com/video/oonaw0be5dxC/
      WARNINGS something BIG is happening in Ukraine, Putin stays quiet

Sotilaiden keski-ikä on hieman yli 40 vuotta. Venäjä on sateliittikuvien mukaan rakentanut 200-300 kilometriä rautateitä kohti rintamia. Ja tuoreita reservejä sillä on yli 300 000 miestä. Länsi tietää tämän ja siksi siksi sen rintama on jo rakoillut kun Ukrainan täysi luhistuminen on vain ajan kysymys. Ja hyvin lyhyen ajan kysymys.
      Katsokaa videon väestöpyramidia, niin näette, miten yksi valtio on tuhottu taas Naton toimesta ja USA:n politokot kehuvat puheissa, miten halvaksi se tuli Länsiliitoutuneille. Virallisesti ei yhtään kaatunutta, mutta todellisuuudessa muutamia tuhansia pommituksissa kuolleita asiantuntijoita. Ukraina sen sijaan on menettänyt monta sukupolvea tyhjän takia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe