Raamatun ennustukset

Anonyymi-ap

Psalmit:
91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
91:2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan."
91:3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
91:4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
91:5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, >> Jakeen lisätiedot
91:6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
91:7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
91:8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
91:9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani." - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
91:10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
91:12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
91:13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
91:14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
91:15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
91:16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

OIKEAKSI RAAMATUNPAIKAT TÄHÄN AIKAAN KOETELLUT PROFEETTA JARI PASANEN NEHMIA SRK RY

https://nehemia.fi/index.php/korona-fiirus

17

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai semmoista.

    • Anonyymi

      Huikea Psalmi! Kiitos Jumalalle! 😁

      • Anonyymi

        Kiitos.
        -Saunatonttu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei tunnu uskottavalta. Ei todellakaan tapahdu todellisessa elämässä.

      • Anonyymi

        Tee parannus ja ala uskoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee parannus ja ala uskoa!

        Minusta vaikuttaa, että teistä kahdesta sinä olet sairaampi, joten yritä parantua!!!


    • Anonyymi

      Onneksi nykyisin ei tarvitse pelätä lentäviä nuolia.

    • Anonyymi

      Ylistyslaulu Jumalan kunniaksi näin sapattina.

      PSALMI 92 Ylistyslaulu, vanhurskaan Jumalan kunniaksi. . . . Virsi, sapatinpäivä-laulu. . Hyvä on Herraa kiittää ja veisata kiitosta sinun nimellesi, sinä Korkein.

      1234567---

    • Anonyymi

      - eikä sittenkään tapahdu mitään.
      Ainoat tapahtumat ovat uskovien mielissä.

    • Anonyymi

      Mistähän sitä Herraa kiittäisi?
      Uudesta tekonivelestä polvessa. En vain tiedä miten se Herraan liittyy.

      • Anonyymi

        Epäilenpä, ettei se ns. Herra osallistunut koko operaatioon.😁


    • Anonyymi

      Kysykää jumalaltanne näistä viime aikojen tulvista ja maanjäristyksistä.
      Oliko nukkumassa vai kamelitarhassa?

      • Anonyymi

        Niinpä, kukapa sen tiennee?😁


    • Anonyymi

      Sattuma on suurin kaikkivaltias. Palvokaamme siis sitä. Itse tein juuri sattumakakun.

    • Anonyymi

      Papillakin tuli housuihin sattumakakku.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe