Marina Erholan palkka on 17 500 kk

Anonyymi-ap

9

864

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

taas alkoi Marina palkoista, hehhehhehhehheeeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Anonyymi

Valtavan palkan lisäksi kokouspalkkioita 4000 e kuukaudessa.
      Mieletön vääryys !

• Anonyymi

Harjoitti työpaikkashoppailua Lahden ja Tampereen välillä ja valitsi Tampereen isomman palkan vuoksi.

• Anonyymi

erhola on ammattilainen se on aiemmin laittanut parin maan tälläiset asiat kuntoon.mut jos virastoissa on ylimääräisiä tyyppejä joita ei tarvita kyllä se keljuttaa kun menee lomailupaikka.seuraavassa voi pian joutua tekeen töitä.näitä turhia paperin siirtelijöitä on joka kunnan ja kaupungin virastoissa.omasta mielestään tärkeitä tyyppejä mut todellisuudessa turhia.

• Anonyymi

Terveydenhuollossa ei ylimääräisiä tyyppejä suoritusportaassa kerta kaikkiaan ole. Näitä kallispalkkaisia pomoja kyllä on ihan liikaa.
        Koko sote tehtiin organisaatio edellä, jolloin päälliköt valiittiin ensin, ja sitten ei työntekijöille enää riittänytkään palkkoja.

• Anonyymi

ei se ole erholan vika jos saa noin paljon palkkaa.se on joka asias maksajan vika.jos myyn vaikka vanhempaa autoa jonka todellinen arvo on 5.000 euroa mutta pyydänkin 10.000euroa niin jos sen kypätonnin joku maksaa niin sehän se tyhmä on .

• Anonyymi

Ei nuo johtajat itse päätä palkoistaan. Ylin päätösvalta on vaaleilla valituilla päättäjillä, heiltä kanttaa kysyä mikä on reilua ja mikä ei.

SoTe-ammattilaisia tuskin vähennetään, heistä on pula muutenkin. Väkeä eläköityy joka tapauksessa, joten poistumaa tulee myös sitä kautta. Tehtäviä voidaan järjestellä uudestaan, mikä on pakkokin, että saadaan käännettyä kuntiin jakautunut silppu isomaksi kokonaisuudeksi.

• Anonyymi

Pirha suunnittelee vähentävänsä palvelupisteitä avokuntoutuksesta, vammaisten työ- ja päivätoiminnasta sekä vammaissosiaalityöstä. Uudisteilla olevan vammaispalvelulain odotetaan tuovan uusia asiakasryhmiä vammaispalvelulakin piiriin.

Taru Horsma-aho12:31

Rahat menevät valtaviin johtajien palkkoihin
        Senhän sanoo järkikin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe