Viimeyönä otin veitsen käteen ja harkitsin pitkän aikaa itseni puukottamista vatsaan
Kukaan ei tule ikinä tietämään
27
575
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua. Miten paha olo täytyykään olla. Toivottavasti saat apua, etkä tee itsellesi mitään pahaa. Ei pidä odottaa, että kamelin selkä katkeaa. Ei ole mikään häpeä puhua ja kertoa vaikeuksistaan. Meillä jokaisella niitä on. Miksi käännät vihan itseäsi vastaan?
- Anonyymi
Minä ajattelen itsemurhaa joka viikko olen ajatellut siitä saakka kun koulut aikoinaan alkoivat eikä se lopu ennenkuin saa olla yksin. Ihmisten seurassa olo ahdistaa. Puhuminen ei ole auttanut mitään joskus erehdyin puhumaan lääkärille enkä toista kertaa tee sama virhettä. Lääkärit pelailee aikaa. Niillähän sitä riittää eläkepäiviin saakka eikä väliä vaikka joku itsensä tappaisi kunhan vaan asiakkaita riittää. Minä olen se joka tekee kaikki työt. Lääkäri pelkää että joutuu itse oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajattelen itsemurhaa joka viikko olen ajatellut siitä saakka kun koulut aikoinaan alkoivat eikä se lopu ennenkuin saa olla yksin. Ihmisten seurassa olo ahdistaa. Puhuminen ei ole auttanut mitään joskus erehdyin puhumaan lääkärille enkä toista kertaa tee sama virhettä. Lääkärit pelailee aikaa. Niillähän sitä riittää eläkepäiviin saakka eikä väliä vaikka joku itsensä tappaisi kunhan vaan asiakkaita riittää. Minä olen se joka tekee kaikki työt. Lääkäri pelkää että joutuu itse oikeisiin töihin.
Yritä löytää ihminen, johon luotat. Yksi sellainen ihminen ja on taas kevyempi kulkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä löytää ihminen, johon luotat. Yksi sellainen ihminen ja on taas kevyempi kulkea.
Ei ole yhtään kehen voi luottaa elämäni on Truman show.
- Anonyymi
Surullista luettavaa tämä aloitus. Onneksi harkitsin, etkä tehnyt sitä. Ota yhteyttä läheisiin tai auttaviin tahoihin. Asioilla on tapana selvitä, itsensä vahingoittaminen vahingoittaa myös läheisiäsi. Voimia🙏
- Anonyymi
Miksi kommentoit täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kommentoit täällä?
Se on tuo trollaava mies itse joka näitä kommentteja postaa, eiks tää oo jo päivänselvä asia
Onneksi et kuitenkaan tehnyt sitä. Toivon myös, että haet ja saat apua. Puhu rohkeasti ääneen tuollaisista ajatuksista ja tunteista, ihmisille keihin luotat.
- Anonyymi
Pidin toisessa peiliä ite varmuuden vuoksi.
- Anonyymi
Koita, vain jaksaa, elämä kannattaa aina, N
Elä ikinä tuollaisia harkitse.
- Anonyymi
Joo, ei saa edes harkita tuommoista. Puhumaan läheisille, tai jos mahdollista, niin ammattiapua.
- Anonyymi
Lämmin suihku Valtimolla ja molla ja molla.
- Anonyymi
Hei, Mää tiedän kuka oot.En halua sinulle pahaa. Ennen tätä showta olin oikeasti sinuun rakastunut. Näin käy kun sydän on avoin ja puhdas.
Ymmärrän jos sinulla on itsetunto ongelmia niitähän tuppaa oleen vähän jokaisella joskus.. se kuuluu ihmisyyteen.
Vakuutan etten tuntenut sinua etukäteen. Elän elämää tässä ja nyt kaikkiin ihmisiin luotan kunnes toisin todistetaan. Minä olen fyysisesti tosi sairas sairastan hermostollista ja autoimmuuni sairauksia. Olen oman kehoni vanki. Ikää kun karttui opin hyväksymään tämän mikä minulle on annettu. Tämä rajoittaa 90 prosenttisesti sosiaalista live elämää. Nautin pienistä asioista joten se on ollut henkisesti minun pelastus(joku suklaa voi lohduttaa tai kaunis luonto) . Olen empaattinen ihminen.
En ikinä haudo itsemurhaa. Tää elämä on muutenkin ihan liian lyhyt.Älä sinäkään. oot oikeasti ihana näkee silmistä. Jos elämä tuntuu tylsältä tai ei miltään on aika ottaa aikalisä ja käydä jossain tuulettuun, matkalla.Ehkä maassa missä on nälänhätää,jotain mistä saa perspektiiviä.
- Anonyymi
Itsekin nuorena liuattanut veistä yöllä ranteella ja täytänyt ammeen ja ajatellut vaan hukuttautua. Jälkeenpäin ajatellen koko elämä ois jäänyt elämättä jos niin tehnyt. Pyydä apua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961515- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632