Mäenpää ja ja persut petti äänestäjät

Anonyymi-ap

Onko koskaan historiassa nähty yhtä härskiä takinkääntöä.

25

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman porukan asiaahan eteläpohjalainen äärioikeisto on aina ajanut.

• Anonyymi

Mitäs petosta siinä on jos istuu hallituksessa. Siihen vaaleissa pyritään.

• Anonyymi

Pelkkä istuminen ja muiden syyllistäminenkö riittää?

• Anonyymi

? No PETOSTA ON SIINÄ kun riikka purra sanoi ennen vaaleja näin : "Köyhiltä ei voi, eikä saa leikata".. Ja nyt se saat#¤¤# petturi leikkaa köyhiltä !! Ei pitänyt sanaansa, ei pitänyt lupaustaan ! no en äänestä enään ikinä ps.

• Anonyymi

On.demarien puoluekokous.

• Anonyymi

Kyllä tulee kalliiksi Persujen aiheuttama rasismikeskustelu,väännetään asioista jokka on selviä ala-asteikääsille,varsinkin kun he ovat ajamassa Suomea kahtiajakautumiseen ja lamaan.

• Anonyymi

Onneksi saatiin topakat miehet demareihin! Kissat ja akat saa kyytiä.
      Riittää jo aikojen glopali pride ym höpinät.

• Anonyymi

Ei ole nähty. Nyt kaikki hinnat nousee. Persut pääsivät vallankahvaan hinnan alennus valheillaan.

• Anonyymi

Se on nyt nähty. Vuokrat ,ruoka ,bensa Alvi, matkaliput,lääkkeet ,terveyskeskus ja sairaalamaksut nousee ym.persuäänestäjät ,joko hävettää ja pelottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on nyt nähty. Vuokrat ,ruoka ,bensa Alvi, matkaliput,lääkkeet ,terveyskeskus ja sairaalamaksut nousee ym.persuäänestäjät ,joko hävettää ja pelottaa.

Olut halpenee 2 senttiä.😂😂

• Anonyymi

Bensa ja sähkö on halvempaa nyt kun vuosi sitten.
      Kiitos PS.
      Kepu petti äänestäjät menemällä oppositioon. Sanna petti äänestäjät, että sellasta.

• Anonyymi

Odota vuoden vaihdetta. Lääkkeiden alv nousee, mitä maailman markkinahinnat öljyssä ja sähkö Euroopassa. Paljonko on työttömiä, korot ja inflaatio, konkurssit ym. Kannattaisi nyt olla hiljaa, eikä öyhöttää. Voi olla sunkin Kelakorvaukset leikattuna tammikuulla.

• Anonyymi

Eläkkeet nousee, jesss !

• Anonyymi

Vielä olen epäilevä eläkkeiden indeksi korotuksesta. Stubb oli pääministerinä kun eläkkeiden indeksikorotus jäädytettiin. Odotellaan nyt lokakuun loppuun ja katsotaan mitä STM päättää. Ei riemuita ennen sitä.

• Anonyymi

Lapsilisät nousee! Hyvä PS

• Anonyymi

Ja potkupallo saatiin äitiyspakkaukseen! Hyvä PS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja potkupallo saatiin äitiyspakkaukseen! Hyvä PS!

SDP ei tuotakaan saanut aikaiseksi.

• Anonyymi

Onko rasismia jos sanoo savolaista kieroksi ?

• Anonyymi

Tähän ei edes iikollit pystyneet syvällä 30-luvulla

• Anonyymi

Kuinkas vaalirahoituksen meni?

• Anonyymi

Paljokohan mäenpää on laskuttanu km-korvauksia? Ei kelpaa junakyydit herrapersulle.

• Anonyymi

Saman verran kuin kurvinen ja ämmä mäkynen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman verran kuin kurvinen ja ämmä mäkynen.

Siis samanko kun nämä yhteensä? No huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis samanko kun nämä yhteensä? No huh huh.

Ei nyt sentään vaikka viiksistä päätellen voisivat olla pariskunta.

• Anonyymi

Nythän jo tuli selville miksi Persujen ministerit ovat etelästä. Tuusulasta oleva kansanedustaja lentää pääsiäiseksi pilkille Kajaaniin, kuhauisteluun samoin kesällä ja vielä karhujahtiinkin Kainuuseen. Hoitavat Uudeltamaalta Kainuunkin asiat. Miksi persuja valitaan muualta kun Uudenmaan edustaja hoitelee Kainuun asioita. Ja me, veronmaksajat maksellaan lennot ja maailma pelastuu. Eikö juna kelpaa?
      Ja on turha öyhöttää että olisin vihervasemmistoa, maksan 30% veroja nytkin eläkkeestäni. Enkä ymmärrä sitä että eduskunta maksaa virkistysmatkoja jonkun edustajalle Uudeltamaalta. Hillotolpalle on päästy. Ja tosi on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe