Kuka nyt töitä haluaa tehdä, en minä ainakaan.
43% Suomalaisista haluaa jäädä eläkkeelle ennen eläkeikää.
21
156
Vastaukset
- Anonyymi
Nauttiminen on elämän suola.
- Anonyymi
ihan saa poliitikot kts. peiliin . tän maan meininki menny sellaiseksi että ketä kiinnostaa tehdä töitä moisen alas-ajon eteen , kun mikään ei riitä....., rahaa on helppo törsätä maailmalle kun toiset sen raatamalla tienaavat , menisi edes suomalaisten hyväksi kokonaisuudessaan .
- Anonyymi
Laitetaan yleislakko kehiin.
Mielenkiintoisia työpaikoja ainakin on päivä päivältä vähemmän. Just kattelin YouTubesta Valmetin paperikoneen historiaa ja siinä näkee kuinka se menestyminen tulee siinä tekemällä. Mutta päättäjät ei tätä ymmärrä. Ei ne tajua, että ei tule mitään jälkiteollista vaihetta vaan teollisuuden alasajosta seuraa taantuma kehitysmaaksi. Jos teollisuus loppuu, niin loppuu insinööreiltä työ ja muilta ammattilaisilta myös. Mitään tehtaatonta tuotantoa ei ole olemassa. Ei voi kehittää ja myydä esim paperikonetta mitä ei ole.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mielenkiintoisia työpaikoja ainakin on päivä päivältä vähemmän. Just kattelin YouTubesta Valmetin paperikoneen historiaa ja siinä näkee kuinka se menestyminen tulee siinä tekemällä. Mutta päättäjät ei tätä ymmärrä. Ei ne tajua, että ei tule mitään jälkiteollista vaihetta vaan teollisuuden alasajosta seuraa taantuma kehitysmaaksi. Jos teollisuus loppuu, niin loppuu insinööreiltä työ ja muilta ammattilaisilta myös. Mitään tehtaatonta tuotantoa ei ole olemassa. Ei voi kehittää ja myydä esim paperikonetta mitä ei ole.
Suomi on pitkään nojannut paperiteollisuuteen. Mutta se on katoava kansanperinne.
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on pitkään nojannut paperiteollisuuteen. Mutta se on katoava kansanperinne.
Puusta voi tehdä muutakin kun paperia. Esim. Kangasta ja sen takia suomen ei ois pitäny lopettaa kangasteollisuutta täysin. Ei oo kovinkaan pitkää aikaa kun meni viimeiset kiinni. Siinä menetettiin hyvät yhteistyömahdollisuudet. Onneks vessapaperia vielä menee.
- Anonyymi
Ehkä ne on heitä, hyvin toimeentulevia ihmisiä? Itse olen työttömänä, haluaisin tehdä töitä, mut kohdannut ikärasismia. 50+ ikäiset ei kelpaa enää kunnon töihin, vaikka olisi koulutettukin ihminen tai pitäisi olla joku ad-hd- tapaus, silloin myyntitöitä paljon tarjolla.
- Anonyymi
Ei ihminen halua töitä tehdä. Ihminen haluaa sopivasti rahaa ja nauttia elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihminen halua töitä tehdä. Ihminen haluaa sopivasti rahaa ja nauttia elämästä.
Töitä tehdään rahan takia. Riittävä toimeentulo on arjen pelastus.
No miksei, en kyllä menettäisi hermojani. Voisin muuttaa jonnekin takajänkälle mettähelvettiin, kävisi ihan mainiosti. Naista tuskin löytyisi, mutta onhan aina palsta, niin olisi jotain elämääkin.
- Anonyymi
Mitäs kun se nettiyhteyskin menee ja jäljellä on vain omat ajatukset, piinaava eikö. Toisaalta jokainen ihan itse siihen tilanteeseen itsensä ajaa random.fi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kun se nettiyhteyskin menee ja jäljellä on vain omat ajatukset, piinaava eikö. Toisaalta jokainen ihan itse siihen tilanteeseen itsensä ajaa random.fi
No kellä menee ja kellä ei, mulla on sen verran hyvät... no valmiudet, että aika mysteerejä pitää tapahtua että yhteydet katkeaa. Mutta eipä sillä, voin kyllä olla mökkihöperö ilman nettiä, ei maailma siihen kaatuisi. Eniten ehkä ketuttaisi ettei näe uutisotsikoita, mutta ilmankin pärjää, mökkimaisemissa ei tekeminen lopu ikinä.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No kellä menee ja kellä ei, mulla on sen verran hyvät... no valmiudet, että aika mysteerejä pitää tapahtua että yhteydet katkeaa. Mutta eipä sillä, voin kyllä olla mökkihöperö ilman nettiä, ei maailma siihen kaatuisi. Eniten ehkä ketuttaisi ettei näe uutisotsikoita, mutta ilmankin pärjää, mökkimaisemissa ei tekeminen lopu ikinä.
Kohtuullisen poliittisen korrekti vastaus noin niinkuin noh... tiedät varmasti itsekin. En usko että tulet hetkeäkään toimeen ilman nettiyhteyttä. Se varmaan todentuu tämän vuoden puolella muutenkin
Anonyymi kirjoitti:
Kohtuullisen poliittisen korrekti vastaus noin niinkuin noh... tiedät varmasti itsekin. En usko että tulet hetkeäkään toimeen ilman nettiyhteyttä. Se varmaan todentuu tämän vuoden puolella muutenkin
Sinun uskosi on sinun uskosi. Sitten on ne noin 8 miljardia muuta uskoa, osa ehkä samankaltaisia, osa ehkä ei. En näe tarpeelliseksi koettaa todistaa sinulle nettiriippumattomuuttani tai siitä riippuvaisuuttani, sehän on tosiaan vain sinun uskosi opinkappale, ei minun "uskoni".
- Anonyymi
Sinun uskosi on sinun uskosi. Sitten on ne noin 8 miljardia muuta uskoa, osa ehkä samankaltaisia, osa ehkä ei. En näe tarpeelliseksi koettaa todistaa sinulle nettiriippumattomuuttani tai siitä riippuvaisuuttani, sehän on tosiaan vain sinun uskosi opinkappale, ei minun "uskoni".
Liikaa lampaan lätinää. Tiedät varsin hyvin mistä puhun ja usko ei valitettavasti auta. Näkemisiin
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa lampaan lätinää. Tiedät varsin hyvin mistä puhun ja usko ei valitettavasti auta. Näkemisiin
Itsehän sinä uskomisesta höpisit, niin niele omat kalkkisi mukisematta. Ja ensi kerralla... Valitse sanasi tarkemmin.
- Anonyymi
Itsehän sinä uskomisesta höpisit, niin niele omat kalkkisi mukisematta. Ja ensi kerralla... Valitse sanasi tarkemmin.
En niele ja valitsen juuri ne sanat mitkä koen tarpeelliseksi. Se on helppoa kun sen osaa, jos ei osaa niin pahimmassa tapauksessa on lehterillä selittemässä harrastuksiaan muihin ihmisiin kohdistuen. Oho. Tsemppiä diabetekseen
- Anonyymi
Pitkän parisuhteen merkki on kuin kestävä pesukone.
Kyllä voisin jäädä jo eläkkeelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33438289Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1036936Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315510Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214018Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673139Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi542985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D612281En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182131Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4972036