43% Suomalaisista haluaa jäädä eläkkeelle ennen eläkeikää.

Anonyymi-ap

Kuka nyt töitä haluaa tehdä, en minä ainakaan.

21

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nauttiminen on elämän suola.

    • Anonyymi

      ihan saa poliitikot kts. peiliin . tän maan meininki menny sellaiseksi että ketä kiinnostaa tehdä töitä moisen alas-ajon eteen , kun mikään ei riitä....., rahaa on helppo törsätä maailmalle kun toiset sen raatamalla tienaavat , menisi edes suomalaisten hyväksi kokonaisuudessaan .

      • Anonyymi

        Laitetaan yleislakko kehiin.


      • Mielenkiintoisia työpaikoja ainakin on päivä päivältä vähemmän. Just kattelin YouTubesta Valmetin paperikoneen historiaa ja siinä näkee kuinka se menestyminen tulee siinä tekemällä. Mutta päättäjät ei tätä ymmärrä. Ei ne tajua, että ei tule mitään jälkiteollista vaihetta vaan teollisuuden alasajosta seuraa taantuma kehitysmaaksi. Jos teollisuus loppuu, niin loppuu insinööreiltä työ ja muilta ammattilaisilta myös. Mitään tehtaatonta tuotantoa ei ole olemassa. Ei voi kehittää ja myydä esim paperikonetta mitä ei ole.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mielenkiintoisia työpaikoja ainakin on päivä päivältä vähemmän. Just kattelin YouTubesta Valmetin paperikoneen historiaa ja siinä näkee kuinka se menestyminen tulee siinä tekemällä. Mutta päättäjät ei tätä ymmärrä. Ei ne tajua, että ei tule mitään jälkiteollista vaihetta vaan teollisuuden alasajosta seuraa taantuma kehitysmaaksi. Jos teollisuus loppuu, niin loppuu insinööreiltä työ ja muilta ammattilaisilta myös. Mitään tehtaatonta tuotantoa ei ole olemassa. Ei voi kehittää ja myydä esim paperikonetta mitä ei ole.

        Suomi on pitkään nojannut paperiteollisuuteen. Mutta se on katoava kansanperinne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on pitkään nojannut paperiteollisuuteen. Mutta se on katoava kansanperinne.

        Puusta voi tehdä muutakin kun paperia. Esim. Kangasta ja sen takia suomen ei ois pitäny lopettaa kangasteollisuutta täysin. Ei oo kovinkaan pitkää aikaa kun meni viimeiset kiinni. Siinä menetettiin hyvät yhteistyömahdollisuudet. Onneks vessapaperia vielä menee.


    • Anonyymi

      Ehkä ne on heitä, hyvin toimeentulevia ihmisiä? Itse olen työttömänä, haluaisin tehdä töitä, mut kohdannut ikärasismia. 50+ ikäiset ei kelpaa enää kunnon töihin, vaikka olisi koulutettukin ihminen tai pitäisi olla joku ad-hd- tapaus, silloin myyntitöitä paljon tarjolla.

      • Anonyymi

        Ei ihminen halua töitä tehdä. Ihminen haluaa sopivasti rahaa ja nauttia elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihminen halua töitä tehdä. Ihminen haluaa sopivasti rahaa ja nauttia elämästä.

        Töitä tehdään rahan takia. Riittävä toimeentulo on arjen pelastus.


    • No miksei, en kyllä menettäisi hermojani. Voisin muuttaa jonnekin takajänkälle mettähelvettiin, kävisi ihan mainiosti. Naista tuskin löytyisi, mutta onhan aina palsta, niin olisi jotain elämääkin.

      • Anonyymi

        Mitäs kun se nettiyhteyskin menee ja jäljellä on vain omat ajatukset, piinaava eikö. Toisaalta jokainen ihan itse siihen tilanteeseen itsensä ajaa random.fi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kun se nettiyhteyskin menee ja jäljellä on vain omat ajatukset, piinaava eikö. Toisaalta jokainen ihan itse siihen tilanteeseen itsensä ajaa random.fi

        No kellä menee ja kellä ei, mulla on sen verran hyvät... no valmiudet, että aika mysteerejä pitää tapahtua että yhteydet katkeaa. Mutta eipä sillä, voin kyllä olla mökkihöperö ilman nettiä, ei maailma siihen kaatuisi. Eniten ehkä ketuttaisi ettei näe uutisotsikoita, mutta ilmankin pärjää, mökkimaisemissa ei tekeminen lopu ikinä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kellä menee ja kellä ei, mulla on sen verran hyvät... no valmiudet, että aika mysteerejä pitää tapahtua että yhteydet katkeaa. Mutta eipä sillä, voin kyllä olla mökkihöperö ilman nettiä, ei maailma siihen kaatuisi. Eniten ehkä ketuttaisi ettei näe uutisotsikoita, mutta ilmankin pärjää, mökkimaisemissa ei tekeminen lopu ikinä.

        Kohtuullisen poliittisen korrekti vastaus noin niinkuin noh... tiedät varmasti itsekin. En usko että tulet hetkeäkään toimeen ilman nettiyhteyttä. Se varmaan todentuu tämän vuoden puolella muutenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohtuullisen poliittisen korrekti vastaus noin niinkuin noh... tiedät varmasti itsekin. En usko että tulet hetkeäkään toimeen ilman nettiyhteyttä. Se varmaan todentuu tämän vuoden puolella muutenkin

        Sinun uskosi on sinun uskosi. Sitten on ne noin 8 miljardia muuta uskoa, osa ehkä samankaltaisia, osa ehkä ei. En näe tarpeelliseksi koettaa todistaa sinulle nettiriippumattomuuttani tai siitä riippuvaisuuttani, sehän on tosiaan vain sinun uskosi opinkappale, ei minun "uskoni".


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sinun uskosi on sinun uskosi. Sitten on ne noin 8 miljardia muuta uskoa, osa ehkä samankaltaisia, osa ehkä ei. En näe tarpeelliseksi koettaa todistaa sinulle nettiriippumattomuuttani tai siitä riippuvaisuuttani, sehän on tosiaan vain sinun uskosi opinkappale, ei minun "uskoni".

        Liikaa lampaan lätinää. Tiedät varsin hyvin mistä puhun ja usko ei valitettavasti auta. Näkemisiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa lampaan lätinää. Tiedät varsin hyvin mistä puhun ja usko ei valitettavasti auta. Näkemisiin

        Itsehän sinä uskomisesta höpisit, niin niele omat kalkkisi mukisematta. Ja ensi kerralla... Valitse sanasi tarkemmin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Itsehän sinä uskomisesta höpisit, niin niele omat kalkkisi mukisematta. Ja ensi kerralla... Valitse sanasi tarkemmin.

        En niele ja valitsen juuri ne sanat mitkä koen tarpeelliseksi. Se on helppoa kun sen osaa, jos ei osaa niin pahimmassa tapauksessa on lehterillä selittemässä harrastuksiaan muihin ihmisiin kohdistuen. Oho. Tsemppiä diabetekseen


    • Anonyymi

      Pitkän parisuhteen merkki on kuin kestävä pesukone.

    • Kyllä voisin jäädä jo eläkkeelle.

      • Mutta sillä pitäisi tietenkin tulla toimeen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2596
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1504
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1347
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1278
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      769
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe