"Profeetta" Piho julkaisee pilailijoiden hänelle lähettämiä "profetioita" innoissaan

Anonyymi-ap

Niissä kun kerrotaan Joukosta tulevan presidentti. Ja totta kai Pihon täytyy sellaiset kertoa, koroitetaanhan niissä mahtavaa Joukoa.

22

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valtavassa tarpeessaan saada olla esillä, tarttuu ihan mihin tahansa tilaisuuteen... Jospa kuolemansa jälkeen luovuttaa ruumiinsa tieteelle, aivoista voisi jotain narsimiin liittyvää paljastua.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­y­m­­­f­­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18005535q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onhan tuon jokainen normaali ihminen huomannut ettei Piho ole niitä terveimpiä yksilöitä henkiseltä eikä etenkään hengelliseltä puoleltaan ja tuskin kovinkaan mainittava älylliseltä suorituskyvyltään. Vuodesta toiseen samaa paskaa tuutin täydeltä ja oman itsensä ylistämistä ja ylentämistä tavalla jos toisella. Tekee sen kylläkin niin ettei hälmöimmät, eli kannattajansa huomaakaan.
      Minun mielestäni Piho kuuluu niihin jotka ei osaa edes hävetä katumisesta puhumattakaan, eli ns. omatunto on lakannut kokonaan toimimasta.

      • Anonyymi

        Silti häntä kunnioitetaan Trumpia fanittavien piirissä. No, siinä porukassa ei älykkyysosamäärillä juhlita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti häntä kunnioitetaan Trumpia fanittavien piirissä. No, siinä porukassa ei älykkyysosamäärillä juhlita.

        No niinpä.
        Sehän on sama mitä ja kuka siinä idioottien lahkossa hourii, kunhan vaan on jotain joka on ryhmähengen mukaista ja onhan se kun laitetaan olemaan.


    • Anonyymi

      Jorma Suonikas, Kauko Junni ja Niilo Lammas ovat viime aikoina Joukon mieltä ilahduttaneet viesteillään. Eikä kaverin älykkyys riitä tajuamaan, että vedätetään. On niin huippua kertoa, että profetiassa sanotaan Joukosta tulevan presidentti :-) Omaiset, on aika puuttua tähän.

      Yhtä pielessähän noi keksittyjen hahmojen "profetiat" ovat kuin Jouko omatkin.

      • Anonyymi

        Just!
        Piho yrittää olla ovelakin ja ylistää / ylentää itseään toisten kautta, joten varmasti laittaisi näkyville sen kaltaisen profetian vaikka kirjoittaja ilmoittaisi nimekseen Kake Kyrpiäinen!


      • Anonyymi

        Tämä profetia on nyt varmistettu raamatullisesti kahden todistajan voimalla!
        Olen itsekin kirjoittanut useampaan kertaan Pihosta tulevan kuningas, joten sen suhteen ei enää ole pienintäkään epäilystä! Presidentin tehtävä kun on selvästikin noin erinomaiselle ja kyvykkäälle yksilölle liian vaatimaton.
        Varmastikin herra Niilo Lammas on täydellisen vakavissaan asian suhteen, kuten olen ollut itsekin. Toivottavasti tämä profetia tulee huomioiduksi myös Niilo Paasivirran taholta ja taltioiduksi Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian-sivulle. Sen verran huomattava aihe ja asia kun on kyseessä!

        Virolaisen Niilo Lampaan 8.9.2023 saama sanoma Jouko Pihosta kuninkaana

        https://www.joukopiho.fi/profetioita-12/


    • Anonyymi

      Uskovien kannattaisi toivoa ja rukoilla Pihon hiljenevän. Häneen tutustumisen jälkeen harvalla uskosta kiinnostuneella kiinnostus pysyy.

    • Anonyymi

      Ja nyt hän on uskonut Martti Kallungin lähettämään viestiin. Kyseessä toinen hahmo Taivaan tulet-sarjasta.

      Kyllä Jouko-polo taas tekee itseään naurun alaiseksi.

      • Anonyymi

        No niinpä!
        Piho on tämän maan huru-ukkojen kärkijoukkoon kuuluva, joten sen tietää sitten ettei millään ole mitään rajaa!
        Omahyväisyydessään julistaa ja julkaiseen kaikkea mahdollista mikä vain tekee hänestä mukamas uskonsa vuoksi vainottavan ja kärsivän, sekä tietystikin suuriin profeettoihin lukeutuvan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä!
        Piho on tämän maan huru-ukkojen kärkijoukkoon kuuluva, joten sen tietää sitten ettei millään ole mitään rajaa!
        Omahyväisyydessään julistaa ja julkaiseen kaikkea mahdollista mikä vain tekee hänestä mukamas uskonsa vuoksi vainottavan ja kärsivän, sekä tietystikin suuriin profeettoihin lukeutuvan.

        Tunnettu on ollut itsensä korostamisessa vuosikymmeniä. Siksi ovat tiet sulkeutuneet vapaiden suuntien puhujapönttöhin. Jumalan sanaa pitäisi julistaa, eikä Jouko Pihoa.


    • Anonyymi

      Rakkaus uskoo kaiken......

      Mutta kuitenkin koetelkaa kaikki henget ja pitäkää se mikä on hyvää.

      Tietenkin arveluttaa kun hän antaa tilaa monelle shokkivaikutukseen ja heräämiseen tähtäävälle ennustelulle.

      Jesajan 3. Luku kertoo kuinka 300 vuoden välein otetaan pois mahtavuus ja loisto Israelista juuri ennen kuin tulee 3000-4000 se päivä joka on kaikkea KORKEAA vastaan.

      Tuki 1500 ekr
      Turva 1200 ekr
      Runsas vesi 900 ekr
      Leveä leipä 600 ekr
      Sotaurhot 300 ekr
      Valiosoturit 0 jkr
      Tuomarit 300 jkr
      Profeetat 600 jkr
      ENNUSTAJAN 900 jkr
      Vanhimman 1200 jkr
      Päällikön 1500 jkr
      Ylimyksen 1800 jkr
      Neuvonantajan 2100 jkr
      Tietäjän 2400 jkr
      LOITSUJEN LUKIJAN 2700 jkr

      Näitä ei Israelista löydy sinä päivänä kun Herra Zebaotin päivä kohtaa jokaista korkeaa asiaa ja henkilöä.

      Loitsujen lukijat ja ennustajat varokoon kun tuo päivä saapuu.

    • Anonyymi

      Kuka todistaa täällä sen, ettei joku vastaile omiin mielipiteisiinsä mukamas jonain toisena? Se on tiedossa, että näillä palstoilla liikkuu väärentäjä.

      • Anonyymi

        Eihän täällä ole mitään mekanismia tuon todistamiseen.


    • Anonyymi

      Nimimerkki ÄlyHoi toteaa Twitterissä oivasti: Kaikki ovat kelvanneet, jotka ovat "pönkittännet" egoa. Narsisti tyypin keskeisimmät luonteenpiirteet ovat mahtailevuus ja ylenpalttiset suuruuskuvitelmat itsestä, liiallinen huomionhakuisuus, sekä empatian puute.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      https://www.joukopiho.fi/~mbcyowtr/kolumbusfi/aloitussivu/sivu10.htm

      15.9.2023

      Minulle lähetetyt valesanomat

      Minulle on lähetetty viime päivinä seitsemän erinimisen henkilön toimesta valesanomia eli muka profeetallisia unia, joissa minä olen ollut merkittävässä asemassa, usein presidenttinä tai jopa kuninkaana.

      Osan olen tunnistanut heti huijauksiksi, mutta osan olen tarkistusteni jälkeen hyväksynyt oikeiksi ja julkaissut ne.

      Nyt on käynyt ilmi lisätutkimusten valossa, että myös ne aidoiksi uskomani unet ja niiden takana olevat henkilöllisyydet ovat olleet feikkejä.

      Olen siksi tänään poistanut kaikki näiden seitsemän ”henkilön” lähettämät viestit somen eri alustoilta.

      Kuusi viestiä (miesten nimillä) tuli minulle sähköpostissa ja yksi (naisen nimellä) tuli VKontaktessa.

      Kyseessä on ehkä yksi ja sama ihminen, joka on joko mielenterveyspotilas eli esim. skitsofreenikko, jolla on jakautunut persoonallisuus, tai sitten aivan normaali ihminen, joka on taitava tietotekniikan osaaja ja haluaa sen turvin yrittää jostain syystä huiputtaa minua ehkä jotain sairasta mielihyvää saadakseen.

      Tai sitten tässä on ollut mukana useampia eri ihmisiä.

      En tiedä. Mutta minulle tämä on ollut kova oppitunti siitä, että vaikka haluaisin luottaa ihmisiin, niin tässä pahassa ja kierossa maailmassa ei sittenkään pidä olla liian hyväuskoinen, vaan pitää näköjään lähtökohtaisesti epäillä kaikkia.

      On tämä surullista, kun miehen sanaan ei voi enää luottaa. Eikä naisenkaan.

      Edellä kerrottu ei tarkoita sitä, ettei edelleen olisi olemassa monia minun presidenttiyteen liittyviä sanomia, jotka olen saanut sellaisilta ihmisiltä, jotka minä tunnen. Kyse on siitä, että minun pitää varoa tuntemattomien ihmisten viestejä.

      -------------

      1.10.2009

      Ilmoitus häiriköstä, joka on lähettänyt valheviestejä sivuilleni

      Viime aikoina on tietooni tullut sellaista, että eräs henkilö (ehkä useampiakin) on lähettänyt tahallaan minulle vääriä eli itse tekaisemiaan profetioita matkien uskonnollista kielenkäyttöä.

      Sitten tämä henkilö on kerskaillut eräällä foorumilla, miten hän on onnistunut petkuttamaan minua ja kehottanut muita yrittämään samaa.

      Vaikka minä olen nyt siis tietoinen, että tällaista vedätystä on tehty, niin sanomien paljouden takia minun on mahdotonta tietää, mistä viestistä tai viesteistä mahtaisi olla kyse, koska petos on tehty taitavasti.

      On vain tyydyttävä raamatulliseen vertaukseen, että lopunaikana vehnä ja valhevehnä (luste) kasvavat yhdessä, mutta tuomiopäivänä ne erotetaan toisistaan.

      Silloin myös tämä valheprofeetta ja tyhjänpäivänen suunpieksijä saa tuomionsa, ei minulta vaan Jumalalta.

      Sitä ennen pyydän lukijoita olemaan tarkkana. Näiden sivujen sanomat eivät ole Jumalan Sanaa, vaan vajavaisten ihmisten saamia viestejä, joiden joukossa on sitten jokunen täysi petossanomakin.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15374915/gang-stalking-on-yleista!

      Gang stalking on yleistä!

      PyhäProfeetta1
      2018-08-17 16:06:57
      Ilmoita
      Joukkovainoaminen on yleistä suomessa, vaikka moni ei sitä tunnu tajuavan. Muistatteko risumiehen?


      Joukkovainoamisen kohteeksi voi joutua esim:

      - Kun käy paska tsäkä ja päätyy esim. nettivideolle, jolloin joukkokiusaaminen saattaa äityä erittäin pahaksi ja tuhota uhrin elämän kaikki osa-alueet. Pahoissa tapauksissa uhri tappaa itsensä tai kuolee hyvin pian törkeän vainon ja kiusaamisen aiheuttamiin komplikaatioihin:
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808172201143324_u0.shtml

      - Kun uhri suututtaa hyväveli-verkoston, ja nämä päättävät kostaa ja oikein näyttää, että heille ei vittuilla. Itsemurhaan kiusaaminen lienee tämän sortin ihmisisten tapa näyttää valtansa ja se, ettei heille vittuilla.

      - Kun uhri suututtaa suurperheen jäsenen, jolloin koko suurperheen suku kostaa ihan mitättömän asian keinoja kaihtamatta uhrilleen kenties tämän koko loppuelämän ajan. Suurperheet pitävät tiiviisti toisiinsa yhteyttä ja moni muukin suurperhe saattaa tulla apuun kostotoimenpiteisiin, eli "antamaan samalla mitalla takaisin".
      https://fi.wikipedia.org/wiki/An_American_Crime

      - Kun uhri esittää valtavirrasta eriäviä mielipiteitä, kuten esim. suhtautuu kriittisesti maahanmuuttoon. Eli uhri on ns. toisin ajattelija, jonka mielipiteet eroavat suomen valtion linjasta.

      - Jouduttuaan yliopiston ihmiskokeisiin liittyviin tutkimuksiin mukaan. Ihmiskokeita tekevät tutkijat ovat lainkouran ulottumattomissa ja ihmiskoe-henkilöitä ei myöskään koske suomenlaki. Nämä tutkimukset saattavat olla täysin uhriin liittymättömiä, kuten esim. suurperhetutkimus, jossa yliopiston valtuutuksella sitten esim. suurperheet ja kaikki ketkä he saavat kiihotettua mukaan saavat tehdä valitulle uhrilleen ihan mitä vain rikoksia ilman mitään tuomion pelkoa. Pääpaino tällaisissa ihmiskokeissa lienee kuitenkin se, mitä ruokaa suurperheet syövät ja minkälaisia vaateita käyttävät yms. Uhreilla kuitenkin on merkittävä osa tällaisessa tutkimuksessa, koska suurperheen saatua uhrin omaisuus tämän itsemurhakuoleman jälkeen, voidaan tarkastella miten heidän ruokailutottumuksensa yms. asiat muuttuivat.

      Ihmiskoe "tutkimus" voi olla myös "tutkimus" esim. narsisteista tai psykopaateista, joiden kiusaustapoja on mahdotonta muuttaa ja on valittu uhreja, joille nämä saavat sitten tehdä mitä vain rikoksia ja kiihottaa kenet vain vainoamaan ilman tuomion pelkoa. Hyötynä tässä olisi se, että suuret kansan joukot välttyisivät psykopaattien ja narsistien hillittömän kiusaamisen uhriksi joutumiselta ja valitut uhrit vain uhrattaisiin yhteisen hyvän nimissä itsemurhatieteelle.


      Kuulemani huhu kliinisestä itsemurhatutkimuksesta voi myöskin pitää paikkansa, koska itsemurhaan kiusaaminen ei ole suomessa rikos. Taloudelliset vaikuttimet ja esimerkiksi se, että on ollut koulukiusattu olisivat sitten pääsyy uhriksi joutumiselle. Huhun mukaan tässä kliinisessä itsemurhatutkimuksessa olisivat mukana poliisit, terveydenhuoltosysteemi, tuomioistuimet ja lähes koko yliopisto (jopa sieltä valmistuneet) sekä lisäksi valtava joukko ihmisiä, joihin on otettu myöhemmin yhteyttä (esimerkiksi suurperheet ja tyypillisesti joukossa viihtyvät lapset sekä nuoret). Tässä tutkimuksessa ei tutkita käytännössä mitään, koko tutkimus on vain itsemurhaan ajaminen/pakottaminen, siinä kaikki. Eli lyhykäisyydessään aivan kaikki uhrin elämässä tärvellään: harrastukset, mielenkiinnon kohteet, sekä fyysinen että psyykkinen terveys, kaveripiiri katoaa ja tilalle tulee "kaveri"piiri jne. Itsemurha-Ihmiskokeita tekevät lääkärit, valitsevat uhreiksi ihmisiä, jotka he kokevat syöviksi yhteiskunnalle ja kokevat näin ollen olevansa oikeutettuja näiden omaisuuteen niin paljon uhria paremmin. Eli uhrit ovat sitoutuneet maksamaan kaiken omaisuutensa kuolemantapauksessa itsemurhatutkimuksen järjestäjille tai/ja pahimmille kiusaajilleen. Uhri saa tutkimuksesta siis henkisiä- sekä fyysisiä haittoja sekä mittavia taloudellisia tappioita ja pääpalkintona uhrille itsemurha-ihmiskokeita tekevät lääkärit pitävät itsemurhaa.


      Lisäksi lukuisat psykologiset tutkimukset saattavat aiheuttaa itsemurhan ja joukkokiusaaminen saattaa olla vain tutkijan tapa tutkia ihmismieltä. Joten lukuisat psykologiaan liittyvät ihmiskokeet saattavat tulla myös kysymykseen.

      Summa summarum, syitä uhriksi joutumisella on monia, eikä välttämättä yksikään mainitsemani syy ole syy teidän vainoonne. Itse olen alkanut pitää jopa kliinistä itsemurhatutkimusta varteenotettavana vaihtoehtona oman vainoni syyksi, vaikka kyseessä onkin vain pelkkä huhu. Joissain tapauksissa kuitenkin yksi nettivideo riittää tuhoamaan ihmisen täysin ja saamaan pahan gang stalkingin aikaiseksi, kuten kävi risumiehelle. Risumiehen kuolemaan johtaneen vainon syyn kaikki tietävät, syytä omaan vainooni tulen tuskin itse ikinä tietämään. Koska en tiedä vainoni syytä tai ketkä ovat tämän takana, voin vain jatkaa pohtimista ja arvuuttelua.

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15549177/gang-stalking

      Gang Stalking

      HolyProphet00007
      2019-02-04 23:05:01
      Ilmoita
      Keinot on vahvistettu, ne on todellakin vahvistettu. Tavoite on vahvistettu, se on todellakin vahvistettu.. Puhutaan rikoksesta ihmisyyttä kohtaan, joka on niin massiivinen ja julkinen, ettei sitä voi olla huomaamatta. Silti kukaan ei tee mitään uhrin eteen, tai jos tekee GS-vainoojat pilaavat sen, he pilaavat kaiken.

      Keinot.
      - Metelihäirintä kaikkialla, missä uhri liikkuu - luo stressitilan ja eristää kohteen yhteiskunnasta.
      -Metelihäirintä kotona - estää unensaannin ja saa hillittömän stressitilan yhdistettynä edelliseen.

      -Mimikointi - uhria matkitaan irvokkaalla tavalla ja tehdään seksuaalisesti vihjailevia eleitä mm. kielellä ja todella kuvottavan näköisten ihmisten taholta. Ylipäätään pyritään ärsyttävällä tavalla matkimaan uhria ja häätämään hänet kaikkialta. Kova tekoyskä tai muu meteli liittyy tähän innokkaimpien "näyttelijöiden "kohdalla.

      -Lievä väkivalta - päinkävelyillä ja yksittäisillä lyönneillä pyritään masentamaan uhria ja saamaan hänelle todella ei toivotun tunne kaikkialla.
      -Vakavampi väkivalta - Puukotukset ja joukolla hengiltä hakkaamisyritykset. Näissä pyritään saamaan uhri vammautumaan pysyvästi tai rumentamaan uhria pysyvästi ja jopa tappamaan hänet.

      - Lievät uhkaukset - uhria pelotellaan pienillä seikoilla, joita sitten tuleekin aivan tolkuton määrä. Eli lievät uhkaukset laitetaan toteutumaan ajansaatossa joka tapauksessa ja aivan uskomattomassa mittakaavassa. Tarkoituksena on saada uhri tekemään itsemurha, kun hän tajuaa uhkausten käyvän toteen koko hänen loppu elämänsä ajan.
      - Vakavat uhkaukset jäävät leijumaan ilmaan ja ainakin osa niistä toteutetaan - tarkoituksena saada uhri pelon valtaan ja estää häntä elämästä normaalia elämää. Vakavat uhkaukset koskevat yleensä normaaliin elämään kuuluvia iloja.


      - Lievä vahingonteko - näitä ovat pikkuvarkaudet ym. sekä kaikenlainen pieni vahingonteko uhrin omaisuudelle. Tarkoituksena on saada uhri tuntemaan itsensä törkeän vainon uhriksi, ja kun hän kertoo asiasta eteenpäin, niin ihmiset pitävät häntä turhasta valittajana. Kuitenkin näitä lieviä vahingontekoja tulee aivan uskomaton määrä.

      - Vakava vahingonteko - vaurioitetaan uhrin arvokkaampaa omaisuutta. Kaverit, remonttireiskat, työkaverit ja uhriin mukavasti suhtautuneet tyypit ovat yleensä syyllisiä. Tämä vastaa täysin ammattirikollisten toimintamallia ja tällä on kaksi tarkoitusta.: 1) eristää uhri kotiinsa niin, ettei hän uskalla kutsua ketään kotiinsa tärvelyn pelossa.Tarkoituksena saada uhri elämään yksin eritettynä, koska mm. kaverit yleensä tekevät tätä toimintaa. 2) Saada uhri tekemään itsemurha. (Tosielämään pohjautuvasa Mafiasarjassa Mafia toimi juuri näin, se pilasi uhrin omaisuuden ja uhri muutti muualle ja antoi pilatun omaisuutensa mafioosolle. Kukaan ei auttanut uhria.) Gs menee astetta pidemmälle, siinä todella pyritään saamaan itsemurha aikaiseksi.

      -Raiskaukset - ihmisillä on himoja ja tekijöitä voi olla 1 tai useampia ja uhri voi olla huumattu tai huumaamatta. Tarkoituksena joukkoraiskauksissa on aiheuttaa uhrin itsemurha. Lasten raiskauksia tapahtuu myös, koska lapset ja lemmikkieläimet ovatkin niitä keitä tässä pyritään satuttamaan todella pahasti.

      -Itsemurhaan aivopesu - ei ole rakettitiedettä, uhria kuulustellaan ja kuulustellaan huumattuna ja kaikki, mitä hän ei haluaisi kokea, tehdään hänelle väkisin. Tehdään itsemurhaspiikkejä, joiden yhteydessä sanotaan triggerisana. Triggerisanaa ei tarvitse vielä tässä vaiheessa mylviä, mutta itsemurhaspiikki on yhtä huutoa. Jos kuitenkin uhri on naimisissa testin tilaajan kanssa, tuntee hän uhrin niin hyvin, että kuulustelua ei liene tarpeellista tehdä.

      Sitten tämä kaikkien rakastama tai vihaama elektroninen häirintä: sitäkin tapahtuu. Olen kokenut tätä muutamia kertoja usean vuoden aikana mutta hyökkäykset olivat yllättävän pitkäkestoisia. Korvissani alkoi vinkumaan ja oloni tuntui täysin voimattomalta jokaisessa kodin nurkassa, silti unta ei tullut - todella vastenmielinen olotila. Tarkoituksena on saada uhri voimaan pahoin ja kenties vaikuttaa omalta osaltaan tämän väkisin luotuun itsemurhaprosessiin.

      Tavoite = itsemurha, rahat voi huijata pois jo ennen sitä. Tai itsemurha rahan takia = gang stalkereiden omituinen kunniakäsitys. Itsemurhaan ajaminen ei ole suomessa rikos, joten sellaista suomessa luonnollisesti tapahtuu ja joku voi ajatella taasen uhrin omaisuuden huijaamisen ennen tämän kuolemaa olevan rikos. Olen kuullut, että tarkoituksena olisi chain reaction, eli yksi itsemurha saisi aikaan lukuisia muita itsemurhia = Miljoonia euroa testin tilaajalle.

      Nyt varmasti ymmärrätte, miksi suomen valtio on minulle miljardin pystyssä ja osa teistä on ollut todistamassa tätä teatteria kenties tajuamatta kokonaisuutta. Poliisi on pelkkä murhaaja näissä jutuissa, se valehtelee syylliset vapaaksi ja uhrin syylliseksi.


      Kysymys: luuletteko, että kukaan voisi haluta olla GS-vainon uhri?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe