Missä baareissa, yökerhoissa tai ruokaravintoloissa tykkäätte käydä Helsingissä? Missä olette viimeksi käyneet? Millä perusteella valitsette ravintolan tai baarin, jossa käytte? Myös oman kotikaupungin ravintoloita voitte mainita, jos uskallatte.
Parhaat baarit ja ravintolat Helsingissä
18
1141
Vastaukset
Aurinkoisena päivänä kesällä Kampissa oleva Rotterdamin terassi on minusta Suomen parhaita. Siellä on kiva viettää tuttujen kanssa auringonvarjon alla kesäpäivää. Valitettavasti en muista sitä, mikä oli ravintolan nimi, jossa kävin syömässä viimeksi. Se oli välimerellinen ravintola muistaakseni Museokadulla lähellä Kansallismuseota.
Nykyisessä asuinkaupungissani Joensuussa suosittelen pizzeria Roihua. Siellä on paras pizza, mitä olen missään saanut, vaikka olen käynyt Italiassa syömässä pizzaa! :)Mä olin joku reilu 10v kun me käytiin äidin ja pikkubroidin kanssa Italiassa. Ja ei se pizza mitenkään sen erityisen paremmalta kyllä siellä muistaakseni maistunut.🤔😛
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä olin joku reilu 10v kun me käytiin äidin ja pikkubroidin kanssa Italiassa. Ja ei se pizza mitenkään sen erityisen paremmalta kyllä siellä muistaakseni maistunut.🤔😛
Minusta se italialainen pizza Italiassa oli yleisesti ottaen parempaa kuin mitä Suomesta saa.
Aikaisemmin tykkäsin käydä Steissillä Baguette & Co patonkiravintolassa. Melkein joka viikonloppu kävin siellä syömässä. Söin maistuvia patonkeja ja katselin ravintolassa Steissin sisäpihan pääoven luona kulkevaa liikennettä. Nyt ei taida enää kyseinen ravintola olla Steissillä?
En harrasta ravintolasyömistä, mutta jokus harvoin käymme tuolla kun muut haluavat syömään.
https://viisipennia.fi/
Armeijakaverin isä oli tuolla aikoinaan portsarina.- Anonyymi
niin... hmm jotenkin huvittaa jos ja kun aina välillä teen näitä DirectX-juttuja sekä myuöszkin OpenGL, opengl on Silicon Graphicsin juttu... niin no hahjuttuja voi tulla jos on joku pikkuinen virhe mitä se piirtää sitten ruudulle joku Graphics Accelerator, szitten.
Oikeasti nykyaikaisissa televisioissa pitäisi olla aina välittömäsxti 10000 freimiä zekunnizszsa mitä piirtää. - Anonyymi
Huvita ja naurata vielä ene,pääkin tyttöjä jooh
- Anonyymi
Mummotunneli
- Anonyymi
Helpis.
- Anonyymi
Enpä ole paljon baarissa käynyt. Viimeksi kesäkuussa. Suurin osa ystävistä ei ei käy baarissa myöskään.
Käynnit on yhden ystäväpiirin kanssa (vanhoja kollegoita 20v takaa, joista on tullut ystäviä) esim. U. Kaleva, Anna K, mummotunneli tai Kallion histeribaarit, Vltava tai joku muu pubi) tai sitten ammatillisten yhdistysten pikkujouluja ja seminaarien jatkoja (edellisten lisäksi 3-kymppisten paikkoja, jota en edes kuullut ennen). Vantaa hotellilla olen käynyt keikalla 1-3 krt/v joko autolla tai sitten otolla ja kesällä tietysti festareilla. Suurin osa noista käynneistä on isolla porukalla, jolloin vieraisiin pöytiin ei tule oikeastaan katseltua. Pitää käydä ihan hirveä flaksi, jotta pieneen baariin osuisi edes joku kiinnostava satunnaiskävijä. Viinamiehet jätän suosiolla pubiruusuille.
Aika vähäksi on jäänyt. - Anonyymi
Lounasravintolat ovat ruokasuosikkini.. Olen huono käymään baareissa. Silloin kun käyn, muut valitsevat paikan - sinne siis. Itsekseni saatan käydä töiden päätteeksi lasillisella, Mikonkadun varren baarissa...
- Sheena Sijainnin perusteella.
- Eniten on tullut käytyä hotellien tai Fazer Café Kluuvikadun aamupalalla ja lounaalla Vanhassa Kauppahallissa (lohikeitto) sekä Block by Dylanissa. Päivällistä Goodwin the Steak Housessa. En muista koska olisin käynyt Helsingin yökerhoissa.- Anonyymi
tuolllainen varmaan hassukin sanonta tyttöille että miten pystyy kummittelemaan jotenkin, jooh
- Anonyymi
Helpis sewpä hyvä baari
- Anonyymi
joo-oh ehdottaa edes tytöille että menee kummittelemaan autiotaloihin.
disse eli Misman. Rytmi on ollut suosikkibaari varmaan kymmenisen vuotta, silloin harvoin kun Helsingissä käyn. Siellä voi jopa törmätä tuttuihin, jos hyvin käy, mikä on Helsingissä harvinaista. Toinen kiva paikka on Buenos Aires.
Ruokapaikat valikoituu itsellä lähinnä sen mukaan, että niissä ymmärretään mikä on keliakia. Ja sijainnin mukaan tietty myös. Viimeksi olen käynyt siis Vltavassa ja Oliviassa, koska ovat rautatieaseman tuntumassa. Ja Puotilan kartanolla, koska kaverini asuu siellä päin.
Kotipaikkakunnalla en käy koskaan baareissa tms. ja harvoin syömässäkään. Mutta Turussa, joka on lähin iso kaupunki, käyn yksin liikkeellä ollessa paikoissa, missä voin törmätä tuttuihin eli bar Ö, Uusi Apteekki ja Rica bar. Seurassa ollessa menen sinne, minne yhdessä päätetään mennä:) Ruokapaikoista viimeksi tuli oltua Tiirikkalassa.- Anonyymi
En käy baareissa.
- Anonyymi
En minäkään käy.
- Anonyymi
Vain komeiden miesten kannattaa käydä baarissa. Kiltillä ätminyhveröllä ei ole mitään tarvetta mennä baariin juomaan koska naisten pillunantovelvoite ei pidä sisäpiirissään ätmeille antamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483