Parhaat baarit ja ravintolat Helsingissä

Anonyymi-ap

Missä baareissa, yökerhoissa tai ruokaravintoloissa tykkäätte käydä Helsingissä? Missä olette viimeksi käyneet? Millä perusteella valitsette ravintolan tai baarin, jossa käytte? Myös oman kotikaupungin ravintoloita voitte mainita, jos uskallatte.

19

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoisena päivänä kesällä Kampissa oleva Rotterdamin terassi on minusta Suomen parhaita. Siellä on kiva viettää tuttujen kanssa auringonvarjon alla kesäpäivää. Valitettavasti en muista sitä, mikä oli ravintolan nimi, jossa kävin syömässä viimeksi. Se oli välimerellinen ravintola muistaakseni Museokadulla lähellä Kansallismuseota.

      Nykyisessä asuinkaupungissani Joensuussa suosittelen pizzeria Roihua. Siellä on paras pizza, mitä olen missään saanut, vaikka olen käynyt Italiassa syömässä pizzaa! :)

      • Mä olin joku reilu 10v kun me käytiin äidin ja pikkubroidin kanssa Italiassa. Ja ei se pizza mitenkään sen erityisen paremmalta kyllä siellä muistaakseni maistunut.🤔😛


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä olin joku reilu 10v kun me käytiin äidin ja pikkubroidin kanssa Italiassa. Ja ei se pizza mitenkään sen erityisen paremmalta kyllä siellä muistaakseni maistunut.🤔😛

        Minusta se italialainen pizza Italiassa oli yleisesti ottaen parempaa kuin mitä Suomesta saa.

        Aikaisemmin tykkäsin käydä Steissillä Baguette & Co patonkiravintolassa. Melkein joka viikonloppu kävin siellä syömässä. Söin maistuvia patonkeja ja katselin ravintolassa Steissin sisäpihan pääoven luona kulkevaa liikennettä. Nyt ei taida enää kyseinen ravintola olla Steissillä?


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • En harrasta ravintolasyömistä, mutta jokus harvoin käymme tuolla kun muut haluavat syömään.
      https://viisipennia.fi/

      Armeijakaverin isä oli tuolla aikoinaan portsarina.

    • Anonyymi

      niin... hmm jotenkin huvittaa jos ja kun aina välillä teen näitä DirectX-juttuja sekä myuöszkin OpenGL, opengl on Silicon Graphicsin juttu... niin no hahjuttuja voi tulla jos on joku pikkuinen virhe mitä se piirtää sitten ruudulle joku Graphics Accelerator, szitten.

      Oikeasti nykyaikaisissa televisioissa pitäisi olla aina välittömäsxti 10000 freimiä zekunnizszsa mitä piirtää.

    • Anonyymi

      Huvita ja naurata vielä ene,pääkin tyttöjä jooh

    • Anonyymi

      Mummotunneli

    • Anonyymi

      Helpis.

    • Anonyymi

      Enpä ole paljon baarissa käynyt. Viimeksi kesäkuussa. Suurin osa ystävistä ei ei käy baarissa myöskään.

      Käynnit on yhden ystäväpiirin kanssa (vanhoja kollegoita 20v takaa, joista on tullut ystäviä) esim. U. Kaleva, Anna K, mummotunneli tai Kallion histeribaarit, Vltava tai joku muu pubi) tai sitten ammatillisten yhdistysten pikkujouluja ja seminaarien jatkoja (edellisten lisäksi 3-kymppisten paikkoja, jota en edes kuullut ennen). Vantaa hotellilla olen käynyt keikalla 1-3 krt/v joko autolla tai sitten otolla ja kesällä tietysti festareilla. Suurin osa noista käynneistä on isolla porukalla, jolloin vieraisiin pöytiin ei tule oikeastaan katseltua. Pitää käydä ihan hirveä flaksi, jotta pieneen baariin osuisi edes joku kiinnostava satunnaiskävijä. Viinamiehet jätän suosiolla pubiruusuille.

      Aika vähäksi on jäänyt.

    • Anonyymi

      Lounasravintolat ovat ruokasuosikkini.. Olen huono käymään baareissa. Silloin kun käyn, muut valitsevat paikan - sinne siis. Itsekseni saatan käydä töiden päätteeksi lasillisella, Mikonkadun varren baarissa...

      - Sheena

    • Sijainnin perusteella.
      - Eniten on tullut käytyä hotellien tai Fazer Café Kluuvikadun aamupalalla ja lounaalla Vanhassa Kauppahallissa (lohikeitto) sekä Block by Dylanissa. Päivällistä Goodwin the Steak Housessa. En muista koska olisin käynyt Helsingin yökerhoissa.

    • Anonyymi

      tuolllainen varmaan hassukin sanonta tyttöille että miten pystyy kummittelemaan jotenkin, jooh

    • Anonyymi

      Helpis sewpä hyvä baari

    • Anonyymi

      joo-oh ehdottaa edes tytöille että menee kummittelemaan autiotaloihin.

      disse eli Misman.

    • Rytmi on ollut suosikkibaari varmaan kymmenisen vuotta, silloin harvoin kun Helsingissä käyn. Siellä voi jopa törmätä tuttuihin, jos hyvin käy, mikä on Helsingissä harvinaista. Toinen kiva paikka on Buenos Aires.
      Ruokapaikat valikoituu itsellä lähinnä sen mukaan, että niissä ymmärretään mikä on keliakia. Ja sijainnin mukaan tietty myös. Viimeksi olen käynyt siis Vltavassa ja Oliviassa, koska ovat rautatieaseman tuntumassa. Ja Puotilan kartanolla, koska kaverini asuu siellä päin.
      Kotipaikkakunnalla en käy koskaan baareissa tms. ja harvoin syömässäkään. Mutta Turussa, joka on lähin iso kaupunki, käyn yksin liikkeellä ollessa paikoissa, missä voin törmätä tuttuihin eli bar Ö, Uusi Apteekki ja Rica bar. Seurassa ollessa menen sinne, minne yhdessä päätetään mennä:) Ruokapaikoista viimeksi tuli oltua Tiirikkalassa.

    • Anonyymi

      En käy baareissa.

      • Anonyymi

        En minäkään käy.


    • Anonyymi

      Vain komeiden miesten kannattaa käydä baarissa. Kiltillä ätminyhveröllä ei ole mitään tarvetta mennä baariin juomaan koska naisten pillunantovelvoite ei pidä sisäpiirissään ätmeille antamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2439
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      987
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe