Onko naisen tyydyttäminen vaikeeta...

Anonyymi-ap

Väittäisin että ei ole.
Olen tässä iän saatossa oppinut jotain. No ensiksi on esileikki, joka ei vättämättä vaadi sen suuempaa fyysistä kontaktia. Katseet , pikku koskettelu ja juttelu riittää siinä.
Sitten ku nainen on märkä ja kiimainen, niin en anna koko kulliani hänelle, vaan leikin pillun huulilla, kunnes hän lähes rukoilee tulemaan kokonaan sisään. Sitten vaan tiukka haliote naisesta ja lopulta syvä penteraatio ja tulos on taattu.
En välttämättä itse siinä saa, mutta tuosta tilanteesta on hyvä jatkaa omaankin laukeamiseen.

16

1968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No itse naisena en kyllä noin helposti pääsisi hekuman huipulle. Kyllä mua tarttee aika lailla näprätä nänneistä ja klitorikselta että saan orgasmin. Pelkällä penetraatiolla ei lähde.

    • Anonyymi

      Taitaapi sun nainen olla melkoisen hyvä näyttelijä

      • Anonyymi

        Taitaapi spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi spedellä taas sekottaa buaahaa

        Ei vaan taida sulla sekottaa täysillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan taida sulla sekottaa täysillä.

        Sää mää ja bää on sekaisin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on sekaisin buaahaa

        Hähähähää mitäs olet hähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on sekaisin buaahaa

        Sä olet sekaisin sä olet sekaisin.


    • Anonyymi

      Nainen hoidellaan ruoskimalla, piiskaamalla ja lyömällä, jotta tietää paikkansa.

    • Anonyymi

      Tämä kaveri on vissiin se kuuluisa panomies,työnnytään sisään nii johan nainen jo tulee ja vitut. Huutista fantasialle

      • Anonyymi

        Pasksa homma 😅🤣


    • Anonyymi

      Juu, kyllä tuo on ihanaa, kun kiusotellaan ja hidastellaan sisään tulemisen kanssa, kun sitä haluaa. Ja esileikki on tosi tärkeää. Siinä pitää saada nainen tuntemaan ittensä halutuksi ja kauniiksi. Harvoin mä nyt ihan yhdellä työnnöllä tulen, mutta kyllä se kunnolla tehty lämmittely vaikuttaa lopputulokseen todella paljon ja nopeuttaa huipulle pääsemistä.

      Oispa joku aloittajan kaltainen ihana mies täällä mun kanssa. Kiusais ja koskettelis hellästi pitkään ja lopulta työntyis rauhassa ja kunnolla pohjaan asti...

    • Anonyymi

      Miehenä voin kertoa, että vaimoni tyydyttäminen riippuu tavasta. Yhdynnässä vaimo on saanut harvoin eikä mitenkään helpolla. Mutta kun annan suuseksiä, niin sitten tapahtuu tosi nopeastikin. Välillä vaimo toppuuttelee, kun ei halua tulla niin nopeasti.
      Tästä päätellen hän on niitä, joille orgasmi tulee lähes vain klitoriksen kiihottamisella.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä haastetta tyydyttämisessä on koitappa saada nainen nauttimaan niin että tämän on mahdotonta hillitä itseään mistään muusta kun häveliäisyys syistä mä vein mietinnän vie asteen pidemmälle kuinka tehdä naiselle itsehillinnästä mahdotonta vaatteet päällä koskematta tähän edes

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11273
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3143
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2994
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2187
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1948
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1795
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1774
    8. 86
      1759
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1758
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe