75 miljoonaa valtiolta rosvosi miehensä erikoisen tuulivoimalan huseerauksen jakaen kuulemma puoliksi toisen huijarin kanssa ! Valtio menetti 75 miljoonaa
Missä on Maria Ohisalo Tuuliwoltti kaa
10
498
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on sitä vihreää huijausta, maksattaa vihreitä Suomella ja viheraatteiset kannattajat taputtavat käsiään, kun joku varastaa Suomen valtiolta, sitähän viheraatteiset juuri haluavat syödä kaiken tavoin Suomi tyhjäksi kaikesta hyvinvoinnista,
- Anonyymi
Joko olet maksanut osuutesi omistamasi Fortumin hätärahoituksista?
- Anonyymi
Ropeli korvat kaikonneet rahojen kanssa Algeriaan?🤑
- Anonyymi
Tuulivoltti on saanut lähes 300 miljoonan tuulivoimatuet. Pumppasiko St1 käytännössä yhteiskunnan tukia osinkoina ulos tuulivoimatoimintojaan myydessään? Minkälaisia yhteiskunnallisia hyötyjä tukirahalla on ollut?
– Ei pumpannut. Tuulivoltti maksoi vuonna 2020 osinkoa emoyhtiölleen, ja osinko liittyi vain ja ainoastaan kesällä 2020 julkistettuun liiketoimintakauppaan. St1 Nordic omisti 50 prosenttia Tuuliwatista, jonka syöttötariffien muodossa saamat tuet eivät millään muotoa liity yllä mainittuihin osinkoihin.- Anonyymi
Yleensähän nuo vihertukiyritykset menevät konkkaan ennemmin tai myöhemmin ja valtio maksaa viulut. Niin valtion rahoja vihreät kuppaavat minkä ehtivät.
- Anonyymi
Olihan Ohisalo kova ämmä kotoutuksen puutteen lisääjänä . Mitähän muuta tuo tarkoittanut että lisää rahaa kotoutujueille Alkossa käymiseen ! Sitähän nyt kovasti nähty . Hyvä jotta näin veroina edes osan maksavat hulppeasta verraten valkoihosten työeläkkeen mitättömyydestä.
- Anonyymi
Hutisalo sentään vapautti oikeanvärisen ulkoministeri-yliopistopudokkaan oikeudenkäyntiin joutumiselta tämän rikottua virkamieslakia.
- Anonyymi
Kysymyshän on vain rahasta.
On parempi, että rahat annetaan punavihreille (jolloin rahaa ei käytetä luonnon saastuttamiseen) kuin porvareille, jotka saastuttavat luontoa.
Siksi Ohisalo teki aivan oikein kerätessään rahat itselleen ja omalle perheelleen pois kuleksimasta porvarien käsiin.
Sanna Marinkin söi ja asui perheineen ilmaiseksi, koska aikoinaan feodaaliruhtinaat olivat riistäneet työväenluokkaa.
Nyt punavihreät riistivät porvareita maksuksi kalaveloista. - Anonyymi
Kahtokaahan, mitä kommunistit on tehneet kaikissa maissa kun pääsevät valtaan.
Ei siinä paljon köyhiä muisteta. - Anonyymi
Jokainen entinen sisäministeri joka on ollu vastuussa maan poliisiorganisaation rikollisuudesta kuuluisi edelleen teloittaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957