Tiedesarjassa Uljas maailma sanottiin tämän päivän jaksossa, että jos asteroidi tuhoaa elämän maapallolta, niin avaruuteen voi singota kiviä, joissa on mikrobeja, ja ne laskeutuvat pitkän ajan kuluttua takaisin maapallolle ja lajit kehittyvät uudelleen näistä mikrobeista. He pitivät myös mahdollisena sen, että elämä on tullut maapallolle Marsista vastaavan asteroidin irrotettua Marsista mikrobeja sisältäviä kiviä ja singottua ne maapallolle 4 miljaria vuotta sitten.
Luja on usko evoluutioon.
Luja usko evoluutioon
26
485
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin sanottiin että lajit kehittyvät uudelleen. Muutoin suurin osa tuosta ei liity evoluution millään tavalla.
- Anonyymi
Niin no ei ne samat lajit kehity uudelleen, mutta vastaavia uusia lajeja kehittyisi muutamasta tai peräti vain yhdestä mikrobipopulaatiosta. Tämä riippumatta siitä, että olosuhteet maapallolla ovat sangen erilaiset kuin ne olivat neljä miljardia vuotta sitten. Ja tuon sanojat olivat tiedemiehiä, tosin ateisteja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no ei ne samat lajit kehity uudelleen, mutta vastaavia uusia lajeja kehittyisi muutamasta tai peräti vain yhdestä mikrobipopulaatiosta. Tämä riippumatta siitä, että olosuhteet maapallolla ovat sangen erilaiset kuin ne olivat neljä miljardia vuotta sitten. Ja tuon sanojat olivat tiedemiehiä, tosin ateisteja!
No ihan varmaan ei sanottu. Olet joko ymmärtänyt väärin tai valehtelija, tai molempia. Ja tosin kreationisti, eikös vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihan varmaan ei sanottu. Olet joko ymmärtänyt väärin tai valehtelija, tai molempia. Ja tosin kreationisti, eikös vain?
Olen ateisti ja kyl maar sanottiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ateisti ja kyl maar sanottiin.
Kuka sanoi ja väittikö sitä tieteen johtopäätökseksi, hypoteesiksi vai omaksi käsityksekseen?
- Anonyymi
Minulla on luja luottamus elämään. Elämä on niin kova tyyppi, että menee läpi vaikka harmaan kiven kuin voikukka asfaltista.
- Anonyymi
Niin ne sanoivat siinä ohjelmassa myös. Luja usko siihen, että mikrobeista syntyy uusia lajeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne sanoivat siinä ohjelmassa myös. Luja usko siihen, että mikrobeista syntyy uusia lajeja.
Tietenkin syntyy uusia lajeja, evoluutio alkaa alusta...
Olisipa mielenkiintoista olla näkemässä, millaisia eliöitä sitten syntyisi... :) - Anonyymi
Kallioiden sisässä ja kilometrien syvyydessä merissä on elämää. Ei kaikki vähällä tuhoutuisikaan. Miten ne jatkaisivat kehitystään riippuu evoluution olosuhteista. Mutta koska sattuma on suurin kaikkivaltias niin kehityspolkuja on mahdoton edes kuvitella.
- Anonyymi
Niin, mikä tämän viestin pointti mahtoi olla?
- Anonyymi
Sitä pidettiin vain mahdollisena, ei ainoana, eikä edes välttämättä todennäköisenä selityksenä. Ja oli miten oli, evoluutiohan ei ole siitä mitenkään riippuvainen.
- Anonyymi
Kretut ymmärtää todennäköisyyksistä vähemmän kuin sika tinalusikasta.
- Anonyymi
Juu, juu, evoluutio on taas ja jälleen osoitettu huuhaaksi, se on selvä, asia loppuun käsitelty.
Voidaanko nyt keskittyä esittämään todisteita yliluonnollisesta luojasta? - Anonyymi
Evoluutio ei vaadi uskoa, se on todistettu fakta.
- Anonyymi
Tarkoittaako se sitä, että mikrobit eivät kehity?
Vai sitä, että mikrobit eivät pysyisi hengissä moisessa mullistuksessa.
Vai sitä, että eräs tietty Taikahemmo, jonka suosiossa olet, on muutama tuhat vuotta sitten loitsinut kaiken tyhjästä ja tehnyt sen samalla muuttumattomakai?- Anonyymi
Mikrobien kehittyminen aitotumallisiksi ja monisoluisiksi ei ole mitenkään vääjäämäätöntä. Pitää muistaa, että suurin osa elämän historiasta maapallolla on esitumallisten mikrobien historiaa. Nykyisenkaltainen elämä on monen sattuman summa.
Esimerkiski kaikki aitotumalliset perustuvat mitokondrio-endosymbioosiin. Mikä oli todennäköisyys että juuri tällainen symbioosi syntyy? Toinen merkitykseltään valtava loikka oli fotosynteesi. Sekin on ilmeisesti kehittynyt vain kerran ja kaikki yhteyttävät eliöt perustuvat syanobakteereihin.
- Anonyymi
Voiko asteroidi hävittää kaiken elämän maapallolta?
Bakteereja ja arkkeja on löydetty viiden kilometrin syvyydestä kallioperän mikrohalkeamista. Maapallo kihisee elämää ilmakehän yläosista meren syvimpiin kohtiin ja suvälle kallioperään. - Anonyymi
Tiede eikä uskovat tule koskaan ymmärtämään mitään, koska ego on eristänyt heidät totuudesta. Jos ei koe asioita itsensä kautta, osana systeemiä, niin on ihan sama mistä opista länkyttää.
http://www.luxonia.com/viestit/54/5165-862015-henkiloekohtaisen-ja-planeetan-ensimmaeisen-chakran-yhdistaeminen?print=1- Anonyymi
Vai niin. Onneksi sinulla ego ei eristä mistään. Tiedon ja sivistyksen puute on sitten toinen juttu, mutta sillä ei ole sinulle merkitystä laa-laa-maassasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Onneksi sinulla ego ei eristä mistään. Tiedon ja sivistyksen puute on sitten toinen juttu, mutta sillä ei ole sinulle merkitystä laa-laa-maassasi.
Ala vaan sivistyä sinäkin. Tieto meihin ja maapallolle tulee portaalien kautta.
Sinussa on chakrat, eli portaalit, joiden kautta maailmankaikkeus syöttää meihin pranaa, informaatioita, eri ulottuvuuksista. Sinun juurichakra vastaa maapallon Siinai vuorta.
Eli jos hyödylliset mikrobit ym. täytyy saada kerrokselliseen rakenteeseen, kuten ihmiseen, niin tarvitaan jotain muuta kuin räjäyttelyä ja lennättelyä eri planeetoille. Niistä ei rakennu mitään. - Anonyymi
Ihan hirveetä tuubaa!
Miten kukaan oikeustoimikelpoinen ihminen voi edes kirjoittaa tuollaista?
Suomen avohoito ei todellakaan toimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala vaan sivistyä sinäkin. Tieto meihin ja maapallolle tulee portaalien kautta.
Sinussa on chakrat, eli portaalit, joiden kautta maailmankaikkeus syöttää meihin pranaa, informaatioita, eri ulottuvuuksista. Sinun juurichakra vastaa maapallon Siinai vuorta.
Eli jos hyödylliset mikrobit ym. täytyy saada kerrokselliseen rakenteeseen, kuten ihmiseen, niin tarvitaan jotain muuta kuin räjäyttelyä ja lennättelyä eri planeetoille. Niistä ei rakennu mitään.Juuuuust. Sitten vain osoittamaan huuhaa-portaalisi, pranasi ja eri todellisuudet todellisiksi. En pidättele hengitystäni odotellessa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuuuust. Sitten vain osoittamaan huuhaa-portaalisi, pranasi ja eri todellisuudet todellisiksi. En pidättele hengitystäni odotellessa :)
Minä olen valo-olento, joka on kiertänyt täällä pitkään, aivan kuten valokin. Otan vastaan informaatiota ympäristöstä, portaalien kautta.
Te olette kuin maaperässä eläviä bakteereja ja sieniä, jotka kyllä elää myös ihmisessä, koska ihminen on niille maaperä, mutta eivät ne muuksi muutu.
En pidättele hengitystä, että todistatte sen, miten on mahdollista, että samaan aikaan on sekä alkeellisisia otuksia mutta myös ihminen, joka on niille elinalusta;). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen valo-olento, joka on kiertänyt täällä pitkään, aivan kuten valokin. Otan vastaan informaatiota ympäristöstä, portaalien kautta.
Te olette kuin maaperässä eläviä bakteereja ja sieniä, jotka kyllä elää myös ihmisessä, koska ihminen on niille maaperä, mutta eivät ne muuksi muutu.
En pidättele hengitystä, että todistatte sen, miten on mahdollista, että samaan aikaan on sekä alkeellisisia otuksia mutta myös ihminen, joka on niille elinalusta;).Selväpä se, pidä hauskaa valo-laa-laa-todellisuudessasi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidättele hengitystä, että todistatte sen, miten on mahdollista, että samaan aikaan on sekä alkeellisisia otuksia mutta myös ihminen, joka on niille elinalusta;).Emme ole arvoisiasi. Lopata helmien jakaminen meille sioille ja POISTU KESKUSTELUSTA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623