Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kunnanjohto Marokossa.

Anonyymi-ap

Geo konferenssi pidettiin 4-5 syyskuuta, eli viime maanantai ja tiistai. Reissun kohde noin kaukana niin sinne lähdettiin jo hyvissä ajoin edellisellä viikolla ja ymmärtääkseni eilen, 10. 9. palattiin Suomeen, reilusti toista viikkoa pois oikeista kunnan tehtävistä.
Nämä järkyttävät tapahtumat Marokossa aiheuttivat traumoja ja univajetta, lääkäri tulee antamaan saikkua loppuviikoksi ja sitten ensiviikon maanataina 18.9. kunnanviranhaltijat palaavat levänneinä ja toipuneina matkan aiheuttamista rasituksista sorviin ääreen.

22

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koululaiset pitää myyjäisiä ja lapsiperheet leipoo, että saataisiin rahaa retkikassaan. Isopalkkaiset aikuiset matkustaa veronmaksajien rahoille. Ja valtuutetut siunaa eivätkä ymmärrä edes hävetä.

      • Anonyymi

        Ainahan on ollut niin että koululaiset kerää myös itse rahaa luokkaretkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan on ollut niin että koululaiset kerää myös itse rahaa luokkaretkeen

        Ei varmaan onnistu pikkulapsilta rahankeruu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan onnistu pikkulapsilta rahankeruu

        Pikkulasten ei tarvitse mennä luokkaretkelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan on ollut niin että koululaiset kerää myös itse rahaa luokkaretkeen

        No ei ole aina ollut niin, että itse piti matkarahat luokkaretkiin kerätä. Retket kuului opetussuunnitelmaan ja niihin oli talousarviossa määräraha varattu samoin kuin muuhunkin opetukseen. Opettajat pääsi valvojaksi damasta budjetista, ei heidänkään tarvinnut itse matkarahoja kerätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole aina ollut niin, että itse piti matkarahat luokkaretkiin kerätä. Retket kuului opetussuunnitelmaan ja niihin oli talousarviossa määräraha varattu samoin kuin muuhunkin opetukseen. Opettajat pääsi valvojaksi damasta budjetista, ei heidänkään tarvinnut itse matkarahoja kerätä.

        Sanovat että kolmisen vuotta sitten ala asteen koululaisten retkeilyä vähennettiin suuresti ja syy oli, että kunnan johtovirkamiesten ulkomaan matkailu lisääntyi.


    • Anonyymi

      Heiltä puuttu semmoinen päästä kuin HÄPEÄ!!

    • Anonyymi

      Lapsilta, lapsiperheiltä, sairailta ja vanhuksilta nuo rahat on pois. Kunnanjohto matkailee asukkaiden puolesta. Samaten kuin pimeällä keskiajalla papit joivat ehtoollisviinin kansan puolesta.

      • Anonyymi

        Jokainen saa päivärahoja 2000e?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa päivärahoja 2000e?

        Ei, vaan 2700 👍

        T Valtuutettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan 2700 👍

        T Valtuutettu

        Matkustaminen avartaa, varsinkin verovelvollisten kukkaroa Lapualla.


    • Anonyymi

      Paskasanko alkaa tulla yli!

      • Anonyymi

        Käy hyvänen aika tyhjäämässä välillä!


    • Anonyymi

      Sitä kans ihmettelin että mitä ne vielä siellä oli, kun konferenssi 4.-5. pv. Kuinka monta siellä oli kunnan rahoilla?

      Johtajan matka tuskin niin kalliiksi tuli kun ei tarvinnut lappajärveltä asti maksaa, eikös se eteläsuomessa ole jos ei ulkomailla reissaa. Sitä tekeekin usein.
      Onkohan ulkomaan päiviä enemmän kuin Lappajörven?

      • Anonyymi

        Ovatko kaikki jo toipuneet matkan rasituksista ja pystyneet palaamaan työpöytänsä ääreen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko kaikki jo toipuneet matkan rasituksista ja pystyneet palaamaan työpöytänsä ääreen?

        puolet sai salmonellan ja loput tappavan lavantaudin saastuneesta vedestä


    • Anonyymi

      Voisiko kunnan tarkastuslautakunta tehdä Marokon reissusta asiallisen, faktoihin perustuvan , ilman tiettyyn lopputulemaan tähtäävää arviointia olevan raportin?
      Kuntalaiset ovat oikeutettuja tietämään veroeurojen kohdentamisesta kunnan toiminnoissa, matkan todelliset kulut ja sen miten realistiset tuotto-odotukset geo hankkeeseen osallistumiseen ovat ihan aikuisten oikeasti?

      • Anonyymi

        käsittäkseni marokosta ei koskaan ole tullut turistia suomeen


      • Anonyymi

        Kannatetaan! Numerot paperille ja veronmaksajien nähtäville.


    • Anonyymi

      Jos lähden lomamatkalle,saanko päivärahat jos ketään rannalta kiviä mukaan?

    • Anonyymi

      Tyhmiä kuntalaisia höynäytetään! 🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe