Paikkoja töhrivät ja rikkovat pennut

Anonyymi-ap

Vai pahasta olosta se paikojen töhriminen ja rikkominen johtuukin, no voi pikku kullanmuruja...

Ja pskat! Tuo perseilyhän jatkuu niin kauan kuin syitä etsitään yhteiskunnasta ja ympäristöstä ja ymmärretään hullujakin tekoja ja kovin rangaistus on päänsilitys.

Vastuu on yksin töhrijällä ja rikkojalla ja heidät pitää myös pistää vastuu teoistaan kantamaan.

Nämä kusiaiset pitää laittaa riittävän pitkäksi aikaa niin kovaan paikkaan ettei heille enää ikinä tule edes mieleen tehdä mitään vastaavaa.

Lisäksi vahingonkorvaukset maksuun täysimääräisinä, vaikka sitten pidättäen tuet kunnes vahingot on maksettu.

Näiden sontiaisten kanssa ei pidä enää leikkiä ja loputtomasti ymmärtää, vaan tiedostaa ja näyttää myös heille itselleen että he ovat mätämunia ja luusereita josta nyt seuraa rangaistus.

10

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syylliset löytyy lasten vanhemmista.Välittäkää lapsisteanne älkää siirtäkö vastuuta ulkopuolisiin.Älkää olko lehmiä.

• Anonyymi

Eikun kiinni vain pennut ja kotiin isän ja äitin luo.Ja vanhemmat maksamaan siivouslaskut.Miks purkaavat pentuja,jos eivät niitä kasvata,mikä on oikein jamikä väärin.

• Anonyymi

Tiiän yhden töhrijän (ei ole kaveri). Venäläinen (Venäjältä, ei Suomessa kasvanut), ei osaa edes suomea puhua.

• Jotenkin erikoista ajatella, että kaikki ihmisten tekemät ikävyydet toisille ihmisille ja ympäröivälle yhteiskunnalle johtuu "pahoinvoinnista" taikka "pahasta olosta", että ikävyyden tekijä on yhtälailla uhri kuin tehdyn ikävyyden uhriksi joutunutkin.

Jossain vaiheessa 1960-70 lukua päätettiin ideologisista syistä, ettei yksilöllä ole enää mitään vastuuta tekemisistään. Kaikki epäsuotuisa tekeminen on vain "huonon esimerkin oppimista" ja "oireilua", jotka johtuvat siitä, ettei yhteiskunta ja perheet oikealla tavalla sopeuta yksilöä ympäröivään yhteisöön.

Kun havainto eräiden yksilöiden haasteellisesta sopeutumista havaittiin, vietiin samalla kasvattajilta ja pitkälti koko yhteiskunnalta mahdollisuudet kurinpitoon.

Kasvatuksessa ei pitäisi niinkään soveltaa kiinalaisen Maon oppia "antaa kaikkien kukkien kukkia" vaan pikemminkin pitäisi soveltaa japanilaista sananpartta "Törröttävää naulaa lyödään vasaralla".

• Anonyymi

Tihutyöläiset taas suota kuokkimaan ja metsätöihin, kuten vanhoina hyvinä aikoina.
        Ratatyömaita ja lentokenttiä raivaamaan ja kanavia kaivamaan, kun tuota energiaa tuntuu olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tihutyöläiset taas suota kuokkimaan ja metsätöihin, kuten vanhoina hyvinä aikoina.
        Ratatyömaita ja lentokenttiä raivaamaan ja kanavia kaivamaan, kun tuota energiaa tuntuu olevan.

Miks vitulla yhteiskunta hypyssään näitä pentuja,eikun itte pesemään sotkusa,ruokaa ei ja nukkumaan ei mennä ennenkuin sotkut on siivottu.Kiinni vain ja töihin,ei mitää päänsilityksii.

• Anonyymi

Kommarit niitä piirtelee ja sotkee.Arhinmäki näyttää esimerkkiä,jäi kiinni itse sotkemassa yleisiä paikkoja.Entinen ministeri.

• Anonyymi

Miten sekin sälli saa vielä olla virassaan?! Johan tuo on julkisen esimerkin antamista ja vandalismin virallista hyväksymistä!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe